undrendeigjen
Gift med forumet
Nå tenner jeg sikkert lunta på fler her inne men det tar jeg ikke så tung... eller dere her inne på april har vel vist dere som en rolig å sindig gjeng.....hadde vel vært verre inne på generellt[;)].....uansett
Her spiser vi en kvart skive med prim til frokost[;)]
Når jeg og sambo setter oss til bords så tar en av oss henne på fanget og da vet ho hva som kommer... kaver med armer og bein og lager "puppelyd"[:)]
hmmm.. ser jeg skriver vi... merkelig hvordan man blir ett med sitt barn[:D]
Tilfører at jeg har gjort dette med de tre andre også så det er nok derfor jeg velger det slik
Og NEI.. jeg sier ikke det er nødvendig osv... barn som får kun flaske/pupp og eller eventuelt grøt til de er myyye eldre har det helt sikkert like fint......
Her spiser vi en kvart skive med prim til frokost[;)]
Når jeg og sambo setter oss til bords så tar en av oss henne på fanget og da vet ho hva som kommer... kaver med armer og bein og lager "puppelyd"[:)]
hmmm.. ser jeg skriver vi... merkelig hvordan man blir ett med sitt barn[:D]
Tilfører at jeg har gjort dette med de tre andre også så det er nok derfor jeg velger det slik
Og NEI.. jeg sier ikke det er nødvendig osv... barn som får kun flaske/pupp og eller eventuelt grøt til de er myyye eldre har det helt sikkert like fint......