Brødskiver

ORIGINAL: Zera

ORIGINAL: Sha

ORIGINAL: tuppa86

ORIGINAL: Hope4

Hmmmm....Ditt valg...Sikkert mange som gjør værre ting...
Men jeg ville aldri ha gjort det mot mine barn....Unner dem rett og slett ikke og kanskje få mage problemer i voksen alder...Men meg om det.

Gleder meg jo kjempe masse til og gi Kian noe nytt istedet for melk...Men jeg har 2 barn fra før og ser ikke på det som noe hastverk...
Di får jo tidsnok spist brød...mm...

Det der er rett å slett ikke sikkert skjer... unger har fått grøt og brødskive så tidlig i mange år før og det har gått bra.. Men meg om det!

Hu skriv no væll kanskje?

ja,jeg komenterte det bare jeg... det jeg mener er jo at MYE er hysteri nå!! Og det er faktisk barn som har behov for mer mat tidligere en andre...
Begge mine jenter har møtta fått grøt å sånn tidlig fordi melk ikke har vert bra nok.. og det har gått bra med de, og magen deres..

men er da STOR forskjll på grøt og brød!! grøt er jo liksom for babyer

ja,men herre min mann da.... Hu gir ikke store biter, hu gir bare smuler nesten og det har hu jo skrevet..
Og dere skriver jo at det er hennes valg så da er det vel ikke noe mer å diskutere da..
Jeg kjenner undrendeigjen på privat, så kjenner henne med andre ord meget godt, og dette er hennes 4 barn så tror hu vet hva hun gjør på..

men det er ikke undrendeigjen vi diskuterer med her heller! det er deg[8D]
hu har ike  diskutert videre på neon av meningene noen her har kommet med! det er det du som har gjort

ORIGINAL: Sha

ORIGINAL: tuppa86

ORIGINAL: Hope4

Hmmmm....Ditt valg...Sikkert mange som gjør værre ting...
Men jeg ville aldri ha gjort det mot mine barn....Unner dem rett og slett ikke og kanskje få mage problemer i voksen alder...Men meg om det.

Gleder meg jo kjempe masse til og gi Kian noe nytt istedet for melk...Men jeg har 2 barn fra før og ser ikke på det som noe hastverk...
Di får jo tidsnok spist brød...mm...

Det der er rett å slett ikke sikkert skjer... unger har fått grøt og brødskive så tidlig i mange år før og det har gått bra.. Men meg om det!

Hu skriv no væll kanskje?

ja,jeg komenterte det bare jeg... det jeg mener er jo at MYE er hysteri nå!! Og det er faktisk barn som har behov for mer mat tidligere en andre...
Begge mine jenter har møtta fått grøt å sånn tidlig fordi melk ikke har vert bra nok.. og det har gått bra med de, og magen deres..

men er da STOR forskjll på grøt og brød!! grøt er jo liksom for babyer

ja,men herre min mann da.... Hu gir ikke store biter, hu gir bare smuler nesten og det har hu jo skrevet..
Og dere skriver jo at det er hennes valg så da er det vel ikke noe mer å diskutere da..
Jeg kjenner undrendeigjen på privat, så kjenner henne med andre ord meget godt, og dette er hennes 4 barn så tror hu vet hva hun gjør på..

Ja det er jo hennes valg, og det var og hennes valg og dele det med oss og da må en tåle at det blir diskutert...Er hun ærlig må hun jo regne med ærlige svar...
Og uansett om man har 4 eller 13 barn er det ikke dermed sagt at det er helt bra det hun gjør...Jeg har 3 barn, men ikke dermed sagt at jeg er utlært som mamma eller ernæringfyiolog...
Og ja greit nok med smuler, men når det blir mange smuler så blir det jo alikevel en del korn og sånn i magen alikevel...[8|]
Syntes at babyer kan få være babyer jeg....

Trur det er altfor mange som glemmer at dem har gledet seg til og få babyer...hvorfor ikke da la dem få lov til og være babyer...finnes da andre ting man kan gi dem for at dem skal bli mette som er rlatert til babyer...

Men men...Godt det ikke er mine barn...

(ikke meningen og lage noen krangel, men er lov og si sin mening og en gang i blandt også...)

ORIGINAL: Spring09

Det blir litt missvisende overskrift på denne tråden da eller??!!
Da burde det kanskje stått "brødsmuler" i steden for BRØDSKIVER!?
Høres ut som ungen spiser ei hel skive liksom[:D][;)][;)][8D]

ja hun sier jo det er en kvart skive! syns ikke det er smuler jeg da men

Back
Topp