ORIGINAL: Zera
ORIGINAL: Sha
ORIGINAL: tuppa86
ORIGINAL: Hope4
Hmmmm....Ditt valg...Sikkert mange som gjør værre ting...
Men jeg ville aldri ha gjort det mot mine barn....Unner dem rett og slett ikke og kanskje få mage problemer i voksen alder...Men meg om det.
Gleder meg jo kjempe masse til og gi Kian noe nytt istedet for melk...Men jeg har 2 barn fra før og ser ikke på det som noe hastverk...
Di får jo tidsnok spist brød...mm...
Det der er rett å slett ikke sikkert skjer... unger har fått grøt og brødskive så tidlig i mange år før og det har gått bra.. Men meg om det!
Hu skriv no væll kanskje?
ja,jeg komenterte det bare jeg... det jeg mener er jo at MYE er hysteri nå!! Og det er faktisk barn som har behov for mer mat tidligere en andre...
Begge mine jenter har møtta fått grøt å sånn tidlig fordi melk ikke har vert bra nok.. og det har gått bra med de, og magen deres..
men er da STOR forskjll på grøt og brød!! grøt er jo liksom for babyer
ja,men herre min mann da.... Hu gir ikke store biter, hu gir bare smuler nesten og det har hu jo skrevet..
Og dere skriver jo at det er hennes valg så da er det vel ikke noe mer å diskutere da..
Jeg kjenner undrendeigjen på privat, så kjenner henne med andre ord meget godt, og dette er hennes 4 barn så tror hu vet hva hun gjør på..
men det er ikke undrendeigjen vi diskuterer med her heller! det er deg[8D]
hu har ike diskutert videre på neon av meningene noen her har kommet med! det er det du som har gjort