Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du det har jeg tenkt litt på. Der vi bodde før mistrivdes jeg veldig, og ville ikke ut å gå turer alene. Dette resulterte i at lillemor ikke ble trillet i søvn. Jeg kunne legge henne ned og så sovnet hun av seg selv uten hjelp. Og hun har alltid vært enkel å legge, med unntak i perioder med f.eks. utviklingssprang. Kan det ha noe med at hun ikke ble vant til å bli trillet i søvn? Vi flyttet da hun var 4 måneder og kom aldri inn i en trilletur-rytme.
Noe å tenke på om det blir en nummer to her i alle fall. Jeg gjorde jo ingenting med vilje, det bare ble sånn. Hell i uhell kanskje ^^Vår har vært verdens enkleste å legge etter vi tok kampen om å lære han å sovne uten trillingen altsåog i seng har det aldri vært ett problem. Men jeg tror absolutt det handler litt om hvilke vaner man gir barnet. Nå finnes det såklart unntak da - men sånn generelt sett
Her måtte hun bysses og trilles over dørterskelen fordi hun hadde vondt i magenNoe å tenke på om det blir en nummer to her i alle fall. Jeg gjorde jo ingenting med vilje, det bare ble sånn. Hell i uhell kanskje ^^
Det blir noe annet. Det hadde jo jeg og gjort. Lillemor hadde vondt i magen hun og, men såpass lite at det holdt med å massere osv. Men jeg snakker om de turene man hører så mye om, de berømte trilleturene. Det ble aldri slik her, og det synes jeg er trist. Men om det tilfeldigvis gjorde at lillemor ikke fikk vanen med å bli trillet i søvn så kom det jo noe godt ut av det likevel. Hun er og har alltid vært et vanebarn, det begynte vel da hun var 1 måned gammel det.Her måtte hun bysses og trilles over dørterskelen fordi hun hadde vondt i magen![]()
Ja. Men det er dessverre ikke alle som skjønner at slikt er nødvendig når de har vondtDet blir noe annet. Det hadde jo jeg og gjort. Lillemor hadde vondt i magen hun og, men såpass lite at det holdt med å massere osv. Men jeg snakker om de turene man hører så mye om, de berømte trilleturene. Det ble aldri slik her, og det synes jeg er trist. Men om det tilfeldigvis gjorde at lillemor ikke fikk vanen med å bli trillet i søvn så kom det jo noe godt ut av det likevel. Hun er og har alltid vært et vanebarn, det begynte vel da hun var 1 måned gammel det.
Jeg tenker som så at en gjør det en må for at babyen skal ha det bra. Om det så er byssing, samsoving eller å danse vals natta lang. Det burde ikke være slik at man må ha vært der for å forstå. Min lille sov godt hun, men jeg har da jammen meg evnen til å forstå at enkelte går igjennom et helvete uten like når babyen har det vondt! Fatter ikke at noen kan komme med belærende bemerkninger når man er i en slik unntakstilstand!Ja. Men det er dessverre ikke alle som skjønner at slikt er nødvendig når de har vondtman vet liksom ikke før man har vært der selv.
Er veldig spent på hvordan nr to blir, må jeg si![]()
Ja. Jeg fikk gjerne rare blikk når jeg klarte å få karret meg til barseltreffet. Ikke kult å hele tiden måtte forklare folk hva som var greiaJeg tenker som så at en gjør det en må for at babyen skal ha det bra. Om det så er byssing, samsoving eller å danse vals natta lang. Det burde ikke være slik at man må ha vært der for å forstå. Min lille sov godt hun, men jeg har da jammen meg evnen til å forstå at enkelte går igjennom et helvete uten like når babyen har det vondt! Fatter ikke at noen kan komme med belærende bemerkninger når man er i en slik unntakstilstand!
Han utdypet heldigvis ikke hva han mente var det beste, bare slang fra seg kommentar om å bli bortskjemt hver gang vi gikk der og bar på henne....Skulle du latt henne ligge å gråte da eller?
Det blir jo noe helt annetHer måtte hun bysses og trilles over dørterskelen fordi hun hadde vondt i magen![]()