Bortskjemte spedbarn

Nei, det kan de ikke. Føler heller ikke at minsten på 15 mndr kan bli det heller . Han er jo "baby".
Lurer på hvor mye ungene før i tiden gråt:confused:

Bortskjemt mener jeg betyr at de får materielle ting de ikke har behov for ;-) babyer kan ikke bli bortskjemte!! Å lage dårlige vaner når de blir stor nok til å forstå det, er bare dårlige vaner :-) å få kos, nærhet og trygghet er aldri å være bortskjemt, uansett alder :-D

Nei! Så enkelt :)

Svigermor og svigermormor mente jeg ga for mye pupp og bortskjemte jenta mi når hun var 1-2 mnd. Gadd ikke gå mer på besøk der på en stund.

Nei. Hva skal babyene bli bortskjemte på da? Omsorg og kjærlighet? Har fått høre alt for mange ganger fra svigermor allerede at vi gjør henne bortskjemt med å bære på henne når hun skriker, lar henne sovne av i armene og slikt.. :s

Nei! Så enkelt :)

Svigermor og svigermormor mente jeg ga for mye pupp og bortskjemte jenta mi når hun var 1-2 mnd. Gadd ikke gå mer på besøk der på en stund.
For mye pupp ja... Må ikke gi for mye mat vettu... Herregud!! Skjønner at du ikke orka gå dit mer.

Nei uff det utsagnet er så tåpelig! :-)

Nei, men de kan få dårlige vaner. Men av og til blir det bare sånn. En må nesten gjøre det som funker. Et barn fortsetter ikke å for eksempel ha mat tre-fire ganger om natta til det begynner på skolen likevel. :P

Back
Topp