Senator Malin
Elsker forumet
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Foreldrene mine hadde et par som leietakere som hadde en hunder (2 stk)... De var hjemme alene stort sett hele dagene og fikk aldri tur. Så iløpet av 1 år hadde hele plenen fått "etseflekker" etter hundepiss (fordi de ikke fikk tur, bare sluppet ut på gresset) og deler av parketten inne var rett og slett grafset opp og vekk av hunder... Så jeg har virkelig ingen problemer med å forstå at noen ikke vil ha hunder....Labambie skrev:
Et kallenavn skrev:
Kjedelig å leie.. Vanskeligere med slikt da.
Er det lenge til dere skal kjøpe egen bolig da? Kan jo vente med kjøp av hund til dere kommer dere ut av leid bolig. (Selv om det er kjedelig å vente...)
Senator Malin skrev:
Foreldrene mine hadde et par som leietakere som hadde en hunder (2 stk)... De var hjemme alene stort sett hele dagene og fikk aldri tur. Så iløpet av 1 år hadde hele plenen fått "etseflekker" etter hundepiss (fordi de ikke fikk tur, bare sluppet ut på gresset) og deler av parketten inne var rett og slett grafset opp og vekk av hunder... Så jeg har virkelig ingen problemer med å forstå at noen ikke vil ha hunder....Labambie skrev:
Nå vil jeg si det er stor forskjell på 1 og 2 hunder. Og denne hunden får nok turer så det jomer etter!
Jeg hadde vurdert det om jeg hadde utleiedel hvertfall.. Hadde ikke sagt plent nei med en gang.
Labambie skrev:
Senator Malin skrev:
Nå vil jeg si det er stor forskjell på 1 og 2 hunder. Og denne hunden får nok turer så det jomer etter!
Jeg hadde vurdert det om jeg hadde utleiedel hvertfall.. Hadde ikke sagt plent nei med en gang.
Det sa de leietakerene også... At de skulle gå mye turer osv... :-P Bare varte ikke så lenge.. Hehe
Om det står i kontrakte, så hadde jeg faktisk ikke mast om det heller. Er det nei, så er det nei. Det er hun som bestemmer uansett hvor teit du synes det er.Lissyjane skrev:
Det er ingenting som provoserer meg mer om dagenOppdrag Nemo skrev:
Driver å titter etter leilighet på finn, tenker å leie fra juli/august.
Og jeg utsetter heller utdanning enn å ikke ha med hunden min!
Og overalt står det "Ikke dyrehold" "Ikke tillatt med dyr" osvosv.
Jada, jeg skjønner enkelte argumenter, men gud så irriterende at "alle" tror at hunder gnager på vegger og uler en 8 timers arbeidsdag...
Slike hunder er unntaket, ikke regelen!
Har bestemt meg for at hvis jeg blir mangemillionær skal jeg bygge blokk/leilighetskomplekser og der skal KUN mennesker MED dyr få lov til å leie!
staffbull hva er det?? alle bikjer kan jo bjeffe da. og ja det sliter mye på gulv i leiligheten*Frk.Mamma skrev: