Borte

Lissyjane skrev:

Oppdrag Nemo skrev:
Det er ingenting som provoserer meg mer om dagen

Driver å titter etter leilighet på finn, tenker å leie fra juli/august.
Og jeg utsetter heller utdanning enn å ikke ha med hunden min!
Og overalt står det "Ikke dyrehold" "Ikke tillatt med dyr" osvosv.

Jada, jeg skjønner enkelte argumenter, men gud så irriterende at "alle" tror at hunder gnager på vegger og uler en 8 timers arbeidsdag...
Slike hunder er unntaket, ikke regelen!

Har bestemt meg for at hvis jeg blir mangemillionær skal jeg bygge blokk/leilighetskomplekser og der skal KUN mennesker MED dyr få lov til å leie!

Hahaha! :p Vel, da hadde du fått inn flere som hadde fremstått som veldig gode dyreeiere, så hadde de blåst langt i dyret når de hadde flyttet inn. Så måtte du ha diktet opp grunner for å kastet dem ut :p

Hvorfor skulle hundeeiere som driter i dyret sitt ville bo der? Ville sikkert ikke vært helt lydløst hele døgnet, og om man da ikke bryr seg om sin egen hund, ville man hvertfall irritert seg gal av andres. Hadde jo ikke vært noe billigere leie enn andre steder

Se for deg den i nr 4 begynne å bjeffe, så nummer 7, så nummer 30 osv, haha..
Jeg ville heller levd med det innimellom enn å leve uten dyr

Oppdrag Nemo skrev:

Lissyjane skrev:

Oppdrag Nemo skrev:
Det er ingenting som provoserer meg mer om dagen

Driver å titter etter leilighet på finn, tenker å leie fra juli/august.
Og jeg utsetter heller utdanning enn å ikke ha med hunden min!
Og overalt står det "Ikke dyrehold" "Ikke tillatt med dyr" osvosv.

Jada, jeg skjønner enkelte argumenter, men gud så irriterende at "alle" tror at hunder gnager på vegger og uler en 8 timers arbeidsdag...
Slike hunder er unntaket, ikke regelen!

Har bestemt meg for at hvis jeg blir mangemillionær skal jeg bygge blokk/leilighetskomplekser og der skal KUN mennesker MED dyr få lov til å leie!

Hahaha! :p Vel, da hadde du fått inn flere som hadde fremstått som veldig gode dyreeiere, så hadde de blåst langt i dyret når de hadde flyttet inn. Så måtte du ha diktet opp grunner for å kastet dem ut :p

Hvorfor skulle hundeeiere som driter i dyret sitt ville bo der? Ville sikkert ikke vært helt lydløst hele døgnet, og om man da ikke bryr seg om sin egen hund, ville man hvertfall irritert seg gal av andres. Hadde jo ikke vært noe billigere leie enn andre steder

Se for deg den i nr 4 begynne å bjeffe, så nummer 7, så nummer 30 osv, haha..
Jeg ville heller levd med det innimellom enn å leve uten dyr

Fordi at leiemarkedet til tider er så vanskelig at folk er villige til å bo hvor som helst :p JEG personlig hadde dødd på meg om jeg måtte høre på bjeffing hele natten hahaha

Back
Topp