borring og mensvondt

20 min er vel langt nok det også, ut ifra hva jeg har hørt så er det ikke så veldig behagelig å sitte i bil med rier.

Men men, magen har ikke sunket og jeg har ikke sett at slimproppen har gått (vet at den kan gå uten at man ser det...) så får satse på at det enda er en liten stund til :p

Jeg vil heller ikke at så mange skal se meg når jeg har rier he he, jeg er litt sånn at når jeg har vondt så hater jeg at folk ser meg i ansiktet av en eller annen grunn :p Så da satser jeg på at det ikke er så mange i nærheten som kan se meg i ansiktet når det starter :smiley-ashamed008


Ja, samme her. Vil egentlig bare gjemme meg helt bort. Men den julemiddagen frister altså :)

Arg, svigermor maser sånn hele tiden om det er noen tegn til fødsel.. lurer på om jeg skal svare at jeg har en del utflod neste gang hun spør :p
 
Ja, samme her. Vil egentlig bare gjemme meg helt bort. Men den julemiddagen frister altså :)

Arg, svigermor maser sånn hele tiden om det er noen tegn til fødsel.. lurer på om jeg skal svare at jeg har en del utflod neste gang hun spør :p

Ha ha ja det syns jeg du skal svare :p Når hu er så nysgjerrig så må hu jo regne med å få sånt til svar he he. Jeg har bare en søster som alltid spørr meg når vi møtes "sitter du der å føder nå eller?", "har du veer nå?", "skal du føde nå da?", "du får ikke føde nå" osv. Når jeg får sånne spørsmål 5-6 ganger HVER GANG jeg møter henne så blir det litt slitsomt :smiley-angry016

Ja julemiddagen er min store motivasjon til å reise så langt he he. Er så glad i julemat at det er jo nesten litt skummelt he he.
 
sykt trøtt. får ikke sove jeg. sovnet vel ordentlig i 5 tia:/ var noe boring og stikkinger i natt og, men roet seg;) ja ja, men go stemning med forberedeser til jul <3. har dere det bra jenter?:) ønsker alle en flott tid <3. jeg går her og gleder meg og koser meg med gubben, som endelig har litt ferie:) han har sennvakt termin dato, hm?
 
Søvn, hva er det? He he. Sitter oppe til ca kl 3 hver natt og får bare sove til kl 8... Blir litt søvn på dagen, men ikke så altfor mye da heller. Men i natt rett før jeg skulle legge meg så gikk slimproppen så da fikk jeg ihvertfall ikke sove :p Lå lenge og kjente etter om det kom noe murringer eller om kynnerne mine ble noe sterkere he he. Det kan jo fortsatt gå en god stund selv om den har gått, men lever veldig i håpet nå :bom

Hyggelig at han endelig har litt ferie da :) Godt å få litt tid sammen før den lille melder sin ankomst tenker jeg.
 
Søvn, hva er det? He he. Sitter oppe til ca kl 3 hver natt og får bare sove til kl 8... Blir litt søvn på dagen, men ikke så altfor mye da heller. Men i natt rett før jeg skulle legge meg så gikk slimproppen så da fikk jeg ihvertfall ikke sove :p Lå lenge og kjente etter om det kom noe murringer eller om kynnerne mine ble noe sterkere he he. Det kan jo fortsatt gå en god stund selv om den har gått, men lever veldig i håpet nå :bom

Hyggelig at han endelig har litt ferie da :) Godt å få litt tid sammen før den lille melder sin ankomst tenker jeg.


Åhh, så spennende :) kjenner det kribler:) ihh:) heier på deg;)

ja, det er koselig at han endelig har fri og er her:) han driver å ordner og styrer:) Jeg har akkurat sovet en time;) Det var godt. Masse lykke til:)
 
Er ekstremt trøtt her også, men får ikke sove før langt på natt selv, sover litt i puljer. Føler meg som en zombie. Jeg er sikker på at det evolusjonært sett kan være gjort med vilje, slik at vi er vant til oppdelt søvn når bebisen kommer. Og dette med at jeg må tisse minst 300 ganger for dagen :) Vil også ha slimpropptegn.. :dance018 :) Kanskje du føder først av oss? Spennende!

Min mann har også endelig fri, deilig!!
 
Nå har jeg noen vanvitte stikninger og borringer - jeg kjenner det godt i halebeinet, noen av dere som oppever dette? Det gjør ganske vondt! Ropte "BJELLEKLAAAAANG" høyt isted da jeg fikk det :p Tenker tilbake på svangerskapskurset hvor jordmoren fortalte at halebeinet kunne.. kremt.. briste litt under fødselen noen ganger. Det føles ut som om hodet er ganske langt nede.. men.. jeg vet jo ikke..
 
har ikke kjent det i halebeinet:) men hyler til når han borrer som verst. kanskje er det på gang med deg nå?:) så spennende:) :D :D
 
har ikke kjent det i halebeinet:) men hyler til når han borrer som verst. kanskje er det på gang med deg nå?:) så spennende:) :D :D

Åh, hadde det bare vært så vel. jeg har jo ingen murringer.. burde jo ha litt av det! :) Jeg tar litt murringer med rier til dessert takk!
 
Back
Topp