borring og mensvondt

bakken

Flørter med forumet
kjenner oftere og oftere at gutten borer ned i bekkenet, og økende menssmerter. Blir SÅ spent. Mon tro når han kommer. Uke 38 i mårra:)
 
Kremt, jeg prøvde å fremkalle rier hin kvelden fordi jeg kjedet meg. Man skal jo IKKE gjøre slikt med mindre man er på overtid og har fått "lov"? Så ja, fy meg :p Fikk maserier som gikk over etter en halvtime, jaja nå vet jeg hvordan rier kjennes ut noenlunde.. Men er nok bare best å vente til det skjer av seg selv.
 
He he, skjønner deg. Jeg tror det starter hele tiden, he he he. men nå er d snart:D når har du termin?
 
Ja! :D Har ikke tenkt å feire noe heftig julaften med storfamilie, det blir deilig. Håper hun kommer før da :D Din termin da?
 
Jeg også vil.....! Er 38 uker i dag, men finner overhode ingen tegn til at fødslen nærmer seg. Hodet har ikke festet seg heller. Begynner å bli utålmodig! :rolleyes: Får heller ikke utretta så mye som jeg hadde tenkt nå som jeg er ute i permisjon. Jeg som skulle gå tur, handle julegaver, stryke klær og lage album. Ligger på sofan med alle planene mine og spiser smørbukk karameller og ser på sex og singelliv..... energinivået er svært lavt. Flere? xsmile17
 
Jeg også vil.....! Er 38 uker i dag, men finner overhode ingen tegn til at fødslen nærmer seg. Hodet har ikke festet seg heller. Begynner å bli utålmodig! :rolleyes: Får heller ikke utretta så mye som jeg hadde tenkt nå som jeg er ute i permisjon. Jeg som skulle gå tur, handle julegaver, stryke klær og lage album. Ligger på sofan med alle planene mine og spiser smørbukk karameller og ser på sex og singelliv..... energinivået er svært lavt. Flere? xsmile17


oh yes, ble ikke mye turgåing her i gården heller gitt! Spiser julegriser og spiller bingo på nett :p
 
Jeg merker mye nedpress om dagen som noen ganger gjør skikkelig vondt nedentil og de siste dagene har jeg også hatt mye "menssmerter" i korsryggen som noen ganger skyter litt nedover i lårene.

Hvis jeg prøver å gå i mer enn 2-3 min sammenhengende får jeg maserier med en gang, men de går jo over igjen hver gang da :p Jeg begynner å håpe hver gang for nå har jeg så mye vondter og så mye ubehag at jeg klarer nesten ikke å vente til det her er ferdig og jeg får lillegutt i armene he he. Er nå 38+1 så det hadde jo passa fint om han kom nå :)

Men du får ha masse lykke til, får håpe lille gullet ditt kommer snart :)
 
Jeg også vil.....! Er 38 uker i dag, men finner overhode ingen tegn til at fødslen nærmer seg. Hodet har ikke festet seg heller. Begynner å bli utålmodig! :rolleyes: Får heller ikke utretta så mye som jeg hadde tenkt nå som jeg er ute i permisjon. Jeg som skulle gå tur, handle julegaver, stryke klær og lage album. Ligger på sofan med alle planene mine og spiser smørbukk karameller og ser på sex og singelliv..... energinivået er svært lavt. Flere? xsmile17

he he, me too. er så sliten. har masse planer hele tiden, mye av d blir ugjort;) er så fornøyd de dagene ting faktisk blir gjort, ha ha. Nå har jeg vært inne siden fredag, det er helt vilt:)
 
Fikk vite igår hos legen at hodet er festet! Trodde også fødselen var startet etter litt sengekos med mannen.. Hadde sammentrekninger fra tidlig kveld til langt på natt, men sovnet tilslutt og våknet helt fin i fisken. Muh, jeg trodde faktisk at noe var på gang igår :)
 
Hehe! Bra det ikke bare er meg som tar det med ro ;) Er skikkelig tiltak å komme seg ut i det hele tatt. Iallefall nå, speilblank is på veiene.. og slik skal det fortsette iallefall en uke... æsj! Igrunn ganske kjedelig vær og føre for høygravide :/
Blir nok å ta resten av julehandelen på internett, og holde seg i ro.... :cool:
 
nå borer det enda mer. Nå er vi spente. Hvor lenge kan man gå sånn da?:) ilte helt ut down town og dritvondt i bekkenet. Hm? Og kjente d i låret. Spent, spent, spent.
 
Jeg har også begynt å kjenne det i lårene nå. Natt til i går hadde jeg så smertefulle modningsrier at da trodde jeg faktisk at ting hadde startet, men etter ca 6 timer så ga det seg... Hadde til og med lagt frem det siste jeg skal pakke i sykehusbaggen :p Har hatt en del vonde kynnere etter det også i tilleg til at det kjennes liksom ut som at han ligger så lavt nede nå at hodet hans er helt nede i dåsa he he.
 
Jeg har også begynt å kjenne det i lårene nå. Natt til i går hadde jeg så smertefulle modningsrier at da trodde jeg faktisk at ting hadde startet, men etter ca 6 timer så ga det seg... Hadde til og med lagt frem det siste jeg skal pakke i sykehusbaggen :p Har hatt en del vonde kynnere etter det også i tilleg til at det kjennes liksom ut som at han ligger så lavt nede nå at hodet hans er helt nede i dåsa he he.

I natt fikk jeg skikkelige tak nederst i magen med ca. 9 minutter mellom. Og før det brennende følelse nedover dåsa;) vi trodde d startet, men så roet det seg ned igjen...spennende dager altså. måtte stå over en kommode og vugge liksom.
 
Ha ha ja jeg satt helt på kanten av sofaen og lente hele overkroppen på stuebordet og satt der og vugget da det var på det værste :p Det er nok ikke lenge igjen nå for noen av oss høres det ut som :)
 
Back
Topp