borring og mensvondt

Ha ha ja jeg satt helt på kanten av sofaen og lente hele overkroppen på stuebordet og satt der og vugget da det var på det værste :p Det er nok ikke lenge igjen nå for noen av oss høres det ut som :)

hvordan går det med deg i dag? det er boring her. men ikke så mye sammentrekninger nå. men boringa kjennes sterkere de siste dagene:)
 
Det er en del sammentrekkninger, men ikke i nærheten av sånn som det var her om dagen. Fortsatt noe borring og smerter/ubehag i korsryggen også, men det har også roet seg igjen :cwm Men men, det er jo mer enn det var for ca 1 uke siden da :)
 
eh.. har denne proppen gått hos dere? (beklager hvis det var ekkelt av meg å spørre) Tror ikke jeg har noen propp jeg.. Skjer hvertfall ingenting her, utenom denne gnuringen nedover da :) Noe nytt hos dere?
 
Proppen har ikke gått hos meg som jeg har lagt merke til ihvertfall... Bortsett fra at jeg nå er så hoven at jeg ikke klarer å knytte nevene, sliter med å få på meg sko, ikke klarer å bøye tærene og de i tilleg er helt nummene pga manglende blodtilførsel så er det ikke noe nytt her nei :p
 
uff, det høres ikke noe greit ut! Bare unngår å gå ut jeg, så slipper jeg skoproblemet. Nå sitter jeg å glor på jordmødrene på nrk-nett tv, håper det kanskje skjer en eller annen hormonell reaksjon i meg av å se andre føde, slik at jeg kan begynne å føde selv, hihi :)
 
Du trenger ikke legge merke til om den går, og den trenger heller ikke å gå før fødselen er igang :)

Vet jo det, men hadde den gått eller om jeg hadde merket at den hadde gått, så hadde det jo vært et fint tegn å ha mens man ventet på bebisen. :)
 
uff, det høres ikke noe greit ut! Bare unngår å gå ut jeg, så slipper jeg skoproblemet. Nå sitter jeg å glor på jordmødrene på nrk-nett tv, håper det kanskje skjer en eller annen hormonell reaksjon i meg av å se andre føde, slik at jeg kan begynne å føde selv, hihi :)

Det er ikke så mye jeg går ut om dagen heller :p Prøver så godt jeg kan å unngå det he he. Men nå er det jo endel familieting fremover så da må jeg.

Ja det er jo lov å håpe at hvis man ser nok fødsler på tv så skjer det noe he he, hadde vært veldig greit om man bare kunne trigget det til å skje akkurat når man selv vil :p Men men, nå er det ikke lenge igjen for noen av desembermammaene :) Gleder med noe helt utrolig :happy093
 
Det er ikke så mye jeg går ut om dagen heller :p Prøver så godt jeg kan å unngå det he he. Men nå er det jo endel familieting fremover så da må jeg.

Ja det er jo lov å håpe at hvis man ser nok fødsler på tv så skjer det noe he he, hadde vært veldig greit om man bare kunne trigget det til å skje akkurat når man selv vil :p Men men, nå er det ikke lenge igjen for noen av desembermammaene :) Gleder med noe helt utrolig :happy093


Ja, jeg kvir meg litt til disse familietingene. Jeg vil egentlig bare bli hjemme på julaften og sove jeg.. Hadde vært fint å nedkommet før den tid, så slipper jeg alt styr, høhø.

Jeg gleder meg masse selv, men kvir meg selvfølgelig også litt. Min første, så er vel ikke så rart. :) Er dette din første også?
 
Ja, jeg kvir meg litt til disse familietingene. Jeg vil egentlig bare bli hjemme på julaften og sove jeg.. Hadde vært fint å nedkommet før den tid, så slipper jeg alt styr, høhø.

Jeg gleder meg masse selv, men kvir meg selvfølgelig også litt. Min første, så er vel ikke så rart. :) Er dette din første også?

Det er min første også ja, så jeg er jo veldig spent på hvordan det kommer til å bli. Vet jo bare såvidt hva som er opp og ned på en nyfødt he he :p Men men, mange som har klart det før meg, så da satser vi på at det går greit.

Litt upraktisk med termin midt oppi jula ja, blir spennende å sitte på julaften med 2 dager til termin. Skal til faren min som bor over 1 time feil vei iforhold til fødeavdelingen også he he. Så da blir det 2 timer istedefor 45 min å kjøre om ting skulle starte da.
 
Det er min første også ja, så jeg er jo veldig spent på hvordan det kommer til å bli. Vet jo bare såvidt hva som er opp og ned på en nyfødt he he :p Men men, mange som har klart det før meg, så da satser vi på at det går greit.

Litt upraktisk med termin midt oppi jula ja, blir spennende å sitte på julaften med 2 dager til termin. Skal til faren min som bor over 1 time feil vei iforhold til fødeavdelingen også he he. Så da blir det 2 timer istedefor 45 min å kjøre om ting skulle starte da.


oi, da er du tøff! Jeg som sitter å klager over at jeg i det hele tatt må dra rompen min ut og dra 20 min i bil. Er litt redd for at det skal starte julaften, vil liksom ikke at noen skal se meg lide hehe.
 
oi, da er du tøff! Jeg som sitter å klager over at jeg i det hele tatt må dra rompen min ut og dra 20 min i bil. Er litt redd for at det skal starte julaften, vil liksom ikke at noen skal se meg lide hehe.

20 min er vel langt nok det også, ut ifra hva jeg har hørt så er det ikke så veldig behagelig å sitte i bil med rier.

Men men, magen har ikke sunket og jeg har ikke sett at slimproppen har gått (vet at den kan gå uten at man ser det...) så får satse på at det enda er en liten stund til :p

Jeg vil heller ikke at så mange skal se meg når jeg har rier he he, jeg er litt sånn at når jeg har vondt så hater jeg at folk ser meg i ansiktet av en eller annen grunn :p Så da satser jeg på at det ikke er så mange i nærheten som kan se meg i ansiktet når det starter :smiley-ashamed008
 
Back
Topp