Bordkort, duker og pynt - dåp

Hvor fikk du tak i løperen og de bordkortene?

Plis ikke si eBay ;)
Løperen kjøpte jeg på selskapsshop.no. Bordkortene kjøpte jeg på ebay, for de var tom på selskapsshop akkurat da. Men får tak i dette flere plasser. Søk på bordkort sommerfugl og sizoweb (løperen) på nett, så kommer det opp flere som selger dette:)
 
Løperen kjøpte jeg på selskapsshop.no. Bordkortene kjøpte jeg på ebay, for de var tom på selskapsshop akkurat da. Men får tak i dette flere plasser. Søk på bordkort sommerfugl og sizoweb (løperen) på nett, så kommer det opp flere som selger dette:)

tusen takk! :D
 
Har alle sammen bordkort? Vi blir så få, 18 stk om alle kommer, så jeg tenkte egentlig å ikke ha bordkort og la folk sitte der de vil. Er ikke det lov? :p
 
Har alle sammen bordkort? Vi blir så få, 18 stk om alle kommer, så jeg tenkte egentlig å ikke ha bordkort og la folk sitte der de vil. Er ikke det lov? :p

D er dere som bestemmer hvordan dere ønsker å gjøre d.

Vi blir 20 og jeg vil gjerne plassere folk selv.
 
dab22f5e856a4df370b7282453f5d814

Her brettes det bordkort :)
Blir nok bare en hvit duk med rosa løper på bordet. Noe blomster og lys.
å, de var fine!! Sånne vil jeg lage! Har du en mal?
 
Vi gjorde det veldig enkelt, syns servietter og bordkort i seg selv pynter nok. Hadde bare noen lys og småpynt og blomster fra hagen. Jeg tenker at det er en barnedåp og ikke bryllup- less is more! Kjenner det er litt deilig at vi er ferdig ;)

Heeelt enig!
 
Har alle sammen bordkort? Vi blir så få, 18 stk om alle kommer, så jeg tenkte egentlig å ikke ha bordkort og la folk sitte der de vil. Er ikke det lov? :p
Vi blir 45-50 stk :O
Skulle ha bordkort, men dropper det :) ble så ufattelig vanskelig å finne en løsning siden vi ikke har et langbord, men flere 8erbord :) alle kommer over ens så det går bare fint :) så huker vi tak i de vi vil ha på bordet vårt :)
 
Har alle sammen bordkort? Vi blir så få, 18 stk om alle kommer, så jeg tenkte egentlig å ikke ha bordkort og la folk sitte der de vil. Er ikke det lov? :p
Vi var bare 12 stk, men jeg ønsket likevel å ha bordkort. Synes de var fine og at det hører med på et festbord, men det er jo smak og behag:)
 
Back
Topp