Bordkort, duker og pynt - dåp

Jeg fikk ikke kaken :/ ble litt problemer der.. Så kl 7 på dåpsdageb fikk jeg beskjed om at hun ikke ble ferdig. Men vi hadde mer enn nok av andre kaker :)
Litt synd at de som skal lage dåpskaker ikke får de ferdig da :( vår skal hentes fredag så da bør den være ferdig. Bra det var nok kaker :)
 
Vet du hvor man får sånne blomster? det må jo bli kjempelangt og dyrt hvis det skal være en laaaaang sånn blomster"ting" haha. Vet ikke hva det heter *flaut*..

Eføy girlander heter de.. Tenkte å kjøpe i plastikk bare, rundt 80kr på plantasjen eller IKEA ☺️
 
Dåp vel overstått :p hadde dåp søndag 7.juni. Ble veldig koselig :) men deilig å være ferdig med det.
 
Dåp vel overstått :p hadde dåp søndag 7.juni. Ble veldig koselig :) men deilig å være ferdig med det.
Heldig! Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til vi er ferdige. Skal i ilden på søndag, og som perfeksjonist var det kanskje ikke så lurt å velge å ha dåpsfesten hjemme:-( Bruker hvert ledige minutt til å vaske, lage kakepynt og gruble på om alt blir bra nok (etter egen standard - ingen annens).
I tillegg har Tuva de siste par dagene hatt magevondt igjen, noe som resulterer i noen utrolig slitsomme gråteøkter, så bare krysser fingrene for at det går bra i kirken. Gikk det greit for dere?
 
Heldig! Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til vi er ferdige. Skal i ilden på søndag, og som perfeksjonist var det kanskje ikke så lurt å velge å ha dåpsfesten hjemme:-( Bruker hvert ledige minutt til å vaske, lage kakepynt og gruble på om alt blir bra nok (etter egen standard - ingen annens).
I tillegg har Tuva de siste par dagene hatt magevondt igjen, noe som resulterer i noen utrolig slitsomme gråteøkter, så bare krysser fingrene for at det går bra i kirken. Gikk det greit for dere?

D går garantert bra og dåpen blir fin den :) ;)
 
Back
Topp