Bordkort, duker og pynt - dåp

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Iløpet av måneden må alt være på plass i forbindelse med dåpen.

SU er 5. juni, så bestiller koldtbordet etter d. Må også ordne med kake med bilde på og kransekake.

Jeg skal selv bake sjokoladekake.

D må handles inn brus, kaffe, duker og pynt. Og bordkort må ordnes.

Trenger inspirasjon, tips, erfaringer osv.

:D
 
Har kjøpt en slik løper (skal ha hvite linduker under), og skal ha litt denne stilen

ImageUploadedByBV Forum1433157755.506020.jpgImageUploadedByBV Forum1433157767.519921.jpg
 
dab22f5e856a4df370b7282453f5d814

Her brettes det bordkort :)
Blir nok bare en hvit duk med rosa løper på bordet. Noe blomster og lys.
 
Kjøpt lys og pynt på løiten lys, og servietter. Her er litt av det vi skal ha :)image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg
 
Kjøpte papirduk på Nille. Løperen fra ebay :)
 
Vi gjorde det veldig enkelt, syns servietter og bordkort i seg selv pynter nok. Hadde bare noen lys og småpynt og blomster fra hagen. Jeg tenker at det er en barnedåp og ikke bryllup- less is more! Kjenner det er litt deilig at vi er ferdig ;)
 
Vi gjorde det veldig enkelt, syns servietter og bordkort i seg selv pynter nok. Hadde bare noen lys og småpynt og blomster fra hagen. Jeg tenker at det er en barnedåp og ikke bryllup- less is more! Kjenner det er litt deilig at vi er ferdig ;)

Takk alle sammen!
 
Siden jeg ikke er så glad i rosa, kommer servietter, bordkort, løper, lys, blomster osv. til å være i lavendel/lys lilla. Det meste er på plass: lys lilla servietter med trykt sommerfugl, navn og dato i sølv, bordkort formet som sommerfugler til å ha på glassene, løper, lys.

image.jpg image.jpg

image.jpg
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    36,5 KB · Visninger: 42
Wow, den fruktsalaten i barnevogna så flott ut!!
Ja men den har eg funnet på nettet. Skal ikke være umulig :p ikke lagd den før. Passer til bordkortene :)
 
Hvor mange skal ha dåp til helgen? :) vi har lørdag :)
 
Back
Topp