Noen som har Border Collie her?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp 3stk:-)Mortens skogmus skrev:
sosialisering og aktivisering fysisk og mentalt er alfa omega på bc, hadde en i 5år og de er noen elleville skapninger som går bananas om man ikke aktiviserer dem rettLæidy Bla Bla skrev:
De er jo himmelske skapninger da når de får rette eiere, en venn for livet!
Nå har jo ikke jeg peiling på valper. men ho er en veldig rolig valp. blitt flink til å si i fra når ho må på do, så ikke hatt noen uhell inne de siste dagene. Når vi er ute så gjeter ho ikke på biler eller syklister, som jeg har hørt at de veldig ofte gjør.. men det gjeteinnstinktet kan kanskje komme seinere? for har ikke merket noe til det.. vi har jo en katt som ho ikke gjeter på .. ho er 3 måneder nå . Ho er også velig flink til å gå i band, vi gikk en lang tur i sted og ho gikk jo bedre enn mange av de andre hundene vi møtte. ikke noe bjeffing eller noe.Myshild Bergsprekken skrev:
jeg må jo innrømme at jeg har vært veldig skeptisk siden jeg ikke har hatt hund eller er oppvokst med hun, men kjenner nå at jeg er kjempe gira og vil lære alt ! så skal sjekke opp hvilke kurs vi har her i området.
senere i dag skal vi ut å løpe i skogen ..
Jepp, jeg har : ))vitality skrev: