Boob

• Trådstarter Trådstarter Io
  • Opprettet Opprettet

Io

Elsker forumet
Hva synes du om toppene og kjolene til Boob?

- Tror du at de funker både til gravidmage og til amming?
- Ser det teit ut med overlappingen over magen?

Jeg har flere t-skjorter og singletter som jeg brukte ved forrige ammeperiode. Jeg var veldig fornøyd. Har tatt dem frem igjen nå og brukt noen i svangerskapet:)
God kvalitet og holder seg godt i vask. Ser ikke at det er åpning for å amme heller når man bruker den:)

• Liker
Reactions: Io
Jeg har kjøpt den nye warmer-kjolen i rosa, og bare elsker den!!! Jeg bor virkelig i den kjolen nå:-) Den var på halv pris, så tok sjangsen. Er så fornøyd at jeg vurderer å kjøpe en til. Til vanlig er jeg en small, kjøpte medium og den passer fint både over gigapuppene og over magen - masse stretch. Jeg bruker nesten bare kjoler, men kjøpte også en merino-genser i blått som også passer fint.
Ikke fullt så fornøyd med SportsBHen jeg kjøpte i medium - den er altfor trang! La den akkurat ut på finn:-) bruker BHer i ca str. 80/85 C/D nå, mot normalt 70B!

Så bra at dere er positive!

Jeg kjøpte et par kjoler og en hettegenser før helga, og er så langt veldig fornøyd.

Jeg har kjøpt den nye warmer-kjolen i rosa, og bare elsker den!!! Jeg bor virkelig i den kjolen nå:) Den var på halv pris, så tok sjangsen. Er så fornøyd at jeg vurderer å kjøpe en til. Til vanlig er jeg en small, kjøpte medium og den passer fint både over gigapuppene og over magen - masse stretch.

Måtte Google den kjolen og den var nydelig, så tror jaggu eg skal kjøpe meg en sånn eg også. Veldig praktisk at man kan bruke den nå og etter fødselen også:)

Jeg har vært på jakt etter noen kjoler til å bruke nå utover høsten, og den warmer-kjolen ser jo helt fantastisk ut. Tror jeg må kjøpe en slik en.
Hvordan er størrelsene? Jeg bruker vanligvis M og L, 42 i mamma-buksene fra HM. Burde jeg bestille str XL da? Er i uke 26 nå, og begynner å bli stor, så frykter jeg er gigantisk om et par måneder :P
Dere som har kjolen, hvor har dere kjøpt den?

Jeg har vært på jakt etter noen kjoler til å bruke nå utover høsten, og den warmer-kjolen ser jo helt fantastisk ut. Tror jeg må kjøpe en slik en.
Hvordan er størrelsene? Jeg bruker vanligvis M og L, 42 i mamma-buksene fra HM. Burde jeg bestille str XL da? Er i uke 26 nå, og begynner å bli stor, så frykter jeg er gigantisk om et par måneder :P

Jeg bruker vanligvis small, noen ganger medium, utenom graviditeten. Kjøpte medium og den passer veldig bra. Jeg er 164, og den har god lengde til meg, går til knærne cirka. Den har masse stretch, så føler jeg har en del å gå på enda, selv rundt magen. Vanskelig å si hvilken størrelse som vil passe altså, men det pleier å være lettvint å returnere/ bytte. Jeg kjøpte min på ammebutikken.no. Skal også kjøpe meg Ammebh og ammesinglet i ull derfra, men det var utsolgt sist jeg sjekket. Man kan også bestille direkte fra Boob. Hvis dere liker gensere så ligger det er en warmere på finn har jeg sett:-)

Hvordan er størrelsene? Jeg bruker vanligvis M og L, 42 i mamma-buksene fra HM. Burde jeg bestille str XL da? Er i uke 26 nå, og begynner å bli stor, så frykter jeg er gigantisk om et par måneder :p

Tror du klarer deg med L. Jeg har ikke sjans til å dra HM-buksene over hoftene, men har kjoler fra Boob i både L og XL. Warmer-genseren har jeg i L.

Jeg bruker vanligvis small, noen ganger medium, utenom graviditeten. Kjøpte medium og den passer veldig bra. Jeg er 164, og den har god lengde til meg, går til knærne cirka. Den har masse stretch, så føler jeg har en del å gå på enda, selv rundt magen. Vanskelig å si hvilken størrelse som vil passe altså, men det pleier å være lettvint å returnere/ bytte. Jeg kjøpte min på ammebutikken.no. Skal også kjøpe meg Ammebh og ammesinglet i ull derfra, men det var utsolgt sist jeg sjekket. Man kan også bestille direkte fra Boob. Hvis dere liker gensere så ligger det er en warmere på finn har jeg sett:-)
Bestilte meg kjole i stad, fant den på Zalando. Ble blå kjole, satse på at L passer. Mye fint på ammebutikken.no å, tror jeg blir å bestille noe derifra nærmere vinteren. Nå gleder jeg meg til kjolen kommer i posten, og håper den er like god som den ser ut som. Isåfall kommer jeg til å flytte inn i den :)

Bestilte meg kjole i stad, fant den på Zalando. Ble blå kjole, satse på at L passer. Mye fint på ammebutikken.no å, tror jeg blir å bestille noe derifra nærmere vinteren. Nå gleder jeg meg til kjolen kommer i posten, og håper den er like god som den ser ut som. Isåfall kommer jeg til å flytte inn i den :)

Den blå er så fin! Visste ikke de solgte disse på Zalando, bra tips!

Jeg har også kjøpt meg kjolen fra boob nå. Den var utrolig god på :)

Fikk kjolen min i posten i dag, og jeg elsker den!! Veldig fin blåfarge, deilig stoff, særlig med fleece i toppen og størrelsen jeg bestilte passet perfekt (takk for råd, så jeg ikke bestilte for stor!) :):)

Fikk kjolen min i posten i dag, og jeg elsker den!! Veldig fin blåfarge, deilig stoff, særlig med fleece i toppen og størrelsen jeg bestilte passet perfekt (takk for råd, så jeg ikke bestilte for stor!) :):)
Da har du samme som meg da;)
Fargen var utrolig fin :D

Noen som vil legge ut bilde av seg selv i kjolene?

Noen som vil legge ut bilde av seg selv i kjolene?

Hehe, dette er det første magebildet! Har ikke vært så opptatt av å dokumentere med bilder akkurat, men er jo koselig å ha noe:-) Det regner her også i dag, og da er kjolen helt perfekt. Lun og god. 28+2!
ImageUploadedByBV Forum1442308187.296256.jpg

Tusen takk! Elsker kjolen etter en dags bruk! Har lyst på flere slike, beste plagget jeg har hatt på meg siden jeg ble gravid :)
Jeg ble inspirert av bildene, så jeg har brukt min i dag også :)
Lyst på i enda en farge jeg også :p

Back
Topp