Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har kjøpt den nye warmer-kjolen i rosa, og bare elsker den!!! Jeg bor virkelig i den kjolen nåDen var på halv pris, så tok sjangsen. Er så fornøyd at jeg vurderer å kjøpe en til. Til vanlig er jeg en small, kjøpte medium og den passer fint både over gigapuppene og over magen - masse stretch.
Jeg har vært på jakt etter noen kjoler til å bruke nå utover høsten, og den warmer-kjolen ser jo helt fantastisk ut. Tror jeg må kjøpe en slik en.
Hvordan er størrelsene? Jeg bruker vanligvis M og L, 42 i mamma-buksene fra HM. Burde jeg bestille str XL da? Er i uke 26 nå, og begynner å bli stor, så frykter jeg er gigantisk om et par måneder![]()
Dere som har kjolen, hvor har dere kjøpt den?
Hvordan er størrelsene? Jeg bruker vanligvis M og L, 42 i mamma-buksene fra HM. Burde jeg bestille str XL da? Er i uke 26 nå, og begynner å bli stor, så frykter jeg er gigantisk om et par måneder
Dere som har kjolen, hvor har dere kjøpt den?
Bestilte meg kjole i stad, fant den på Zalando. Ble blå kjole, satse på at L passer. Mye fint på ammebutikken.no å, tror jeg blir å bestille noe derifra nærmere vinteren. Nå gleder jeg meg til kjolen kommer i posten, og håper den er like god som den ser ut som. Isåfall kommer jeg til å flytte inn i denJeg bruker vanligvis small, noen ganger medium, utenom graviditeten. Kjøpte medium og den passer veldig bra. Jeg er 164, og den har god lengde til meg, går til knærne cirka. Den har masse stretch, så føler jeg har en del å gå på enda, selv rundt magen. Vanskelig å si hvilken størrelse som vil passe altså, men det pleier å være lettvint å returnere/ bytte. Jeg kjøpte min på ammebutikken.no. Skal også kjøpe meg Ammebh og ammesinglet i ull derfra, men det var utsolgt sist jeg sjekket. Man kan også bestille direkte fra Boob. Hvis dere liker gensere så ligger det er en warmere på finn har jeg sett![]()
Bestilte meg kjole i stad, fant den på Zalando. Ble blå kjole, satse på at L passer. Mye fint på ammebutikken.no å, tror jeg blir å bestille noe derifra nærmere vinteren. Nå gleder jeg meg til kjolen kommer i posten, og håper den er like god som den ser ut som. Isåfall kommer jeg til å flytte inn i den![]()
Da har du samme som meg daFikk kjolen min i posten i dag, og jeg elsker den!! Veldig fin blåfarge, deilig stoff, særlig med fleece i toppen og størrelsen jeg bestilte passet perfekt (takk for råd, så jeg ikke bestilte for stor!)![]()
Vis vedlegget 136020
Regnværsdag i dag, så da er det deilig å dra på seg strømpebukse og denne kjolenuke 27+1
Vis vedlegget 136020
Regnværsdag i dag, så da er det deilig å dra på seg strømpebukse og denne kjolenuke 27+1
Så fine i kjolen begge toHehe, dette er det første magebildet! Har ikke vært så opptatt av å dokumentere med bilder akkurat, men er jo koselig å ha noeDet regner her også i dag, og da er kjolen helt perfekt. Lun og god. 28+2!
Vis vedlegget 136054
Tusen takk! Elsker kjolen etter en dags bruk! Har lyst på flere slike, beste plagget jeg har hatt på meg siden jeg ble gravidNydelig! Kjolen er så deilig! Så fin du er, og nydelig mage<3
Jeg ble inspirert av bildene, så jeg har brukt min i dag ogsåTusen takk! Elsker kjolen etter en dags bruk! Har lyst på flere slike, beste plagget jeg har hatt på meg siden jeg ble gravid![]()