På tul tidligere ble det oppdaget tom fostersekk. Tok hcg samme dag og disse var stigende så de ønsket utskrapning slik at de kunne sende inn for å undersøke det for blæremola. Skulle egentlig vært i uke 8.
Sitter egentlig som et spørsmålstegn.
Håper virkelig ikke det er blæremola, både fordi det litt skummelt å tenke på at dette kan i verste fall utarte seg til kreft (vet det er liten sjanse, men klarer ikke å legge tanken vekk) og at det da blir lenge til vi kan prøve på nytt.
Kjenner på at det er det verste, å måtte vente så lenge...
Det kan også bare være en tom fostersekk og da kunne vi prøve igjen med en gang sa legen.
Dette var så ønsket, og vi gledet oss stort så fallhøyden ble stor.
Har jo selvsagt mange spørsmål som sirkulerer og prøver meg her hvis noen har noen erfaringer knyttet til de:
Hvor lenge blødde du etter utskrapning og når kom eggløsning etter?
Noen som har opplevd samme med spørsmål om blæremola der det viste seg å bare være tom fostersekk?
Noen som har opplevd at det var blæremola der kroppen ordnet opp selv etter utskrapning uten cellegift?
Kjenner jeg blir veldig utålmodig og ønsker å bli ferdig med det, men må vente på operasjonen, og må vente enda 1 til 2 uker etter dette for å få svar på prøven etter utskrapningen.
Sitter egentlig som et spørsmålstegn.
Håper virkelig ikke det er blæremola, både fordi det litt skummelt å tenke på at dette kan i verste fall utarte seg til kreft (vet det er liten sjanse, men klarer ikke å legge tanken vekk) og at det da blir lenge til vi kan prøve på nytt.
Kjenner på at det er det verste, å måtte vente så lenge...
Det kan også bare være en tom fostersekk og da kunne vi prøve igjen med en gang sa legen.
Dette var så ønsket, og vi gledet oss stort så fallhøyden ble stor.
Har jo selvsagt mange spørsmål som sirkulerer og prøver meg her hvis noen har noen erfaringer knyttet til de:
Hvor lenge blødde du etter utskrapning og når kom eggløsning etter?
Noen som har opplevd samme med spørsmål om blæremola der det viste seg å bare være tom fostersekk?
Noen som har opplevd at det var blæremola der kroppen ordnet opp selv etter utskrapning uten cellegift?
Kjenner jeg blir veldig utålmodig og ønsker å bli ferdig med det, men må vente på operasjonen, og må vente enda 1 til 2 uker etter dette for å få svar på prøven etter utskrapningen.
Hos meg fant de kun plommesekk og ikke fosteranlegg på ultralyden, og jeg måtte vente en uke for ny kontroll. Da var plommesekken, som tidligere struttet trillrund og fin, blitt litt wonky og så skjev og punktert ut- så får håpe det bare var det samme hos meg
jeg hadde veldig tidlig eggløsning også, så tanken på at egget ikke egentlig var helt klart har slått meg. 1 jordmor og 4 leger så på meg med ultralyd og ingen av de mistenkte blæremola da. Har heller ikke hatt noen av symptomene på det. Men så skal det sies at jeg hadde 7 ultralyder uten at noen oppdaget verken Downs eller hjertefeil hos førstemann da
så har ikke veldig troa på ultralyd…