Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lille her blir ikke seks mnd før 24. April. Så vi venter i spenning til hun blir gammel nok og klarer å sitte selv osv.Så spennende , flinke dere er.
Jeg har også lyst til å prøve BLW men hun er kun 4 måneder så må vente litt til
Ja vi venter til hun sitter selv så skal vi prøveLille her blir ikke seks mnd før 24. April. Så vi venter i spenning til hun blir gammel nok og klarer å sitte selv osv.
Lille har vondt i magen, gulper mye og har veldig løs avføring. Hun våknet fra en lur med et skrik og det måtte paracet og tv til for å roe henne, men hun har det ikke godt.
Vi har gitt henne mat i noen dager nå, det er lite hun har fått ned, men tror likevel at det er det som gjør det. Vi kommer til å stoppe helt opp med mat i noen uker tror jeg og så prøve igjen. Hun virket klar, satt, grep etter maten min osv, men i dag og i går har hun vist minimalt med interesse når hun får mat.
Omelett? Matmuffins?Hva gir dere til frokost og lunsj? Blir litt kjedelig med brødskiver med leverpostei 2 ganger om dagen liksom.. Tenkte jeg skulle lage bananpannekake, men trenger flere ideer. Selv spiser jeg mye yogurt og det skal hun jo ikke ha enda.
Ville dere gitt 8+ mnd grøt, som hun får spise selv?
Fordi den til 6mnd er mindre smak og mer suppeHvorfor hoppe til 8mnd grøt, når de finnes 6mnd?
Det skal være sånn at du kan skvise bitene med fingrene. Her varierer det litt, hun spiser som regel bare busken på brokkolien uansett så da gjør det ikke noe om den ikke eg kokt godt nok, men vi bør bli flinkere på å dampe lengreHvor godt kokt /dampet skal grønnsaker, som feks brokkoli være ved blw?