Blod...

Lillefrøkna

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Septemberhjertene 2018
Jeg begynte å blø i dag tidlig, og det har enda ikke sluttet... :(
Livredd for at dette er en SA igjen...

Jeg begynte å blø i dag tidlig, og det har enda ikke sluttet... :(
Livredd for at dette er en SA igjen...

Uff så kjipt! Men er jo mange som blør tidlig i svangerskapet uten at det er noe. Du kan jo kontakte lege å få målt Hcg stigning over noen dager. Krysser fingrene for at det er er en helt ufarlig blødning:)

Uff.. :-( krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning <3 enig med Lille_my_89, med at du kankke skal kontakte lege for å få målt hcg :-)

Uff så kjipt! Men er jo mange som blør tidlig i svangerskapet uten at det er noe. Du kan jo kontakte lege å få målt Hcg stigning over noen dager. Krysser fingrene for at det er er en helt ufarlig blødning:)
Uff.. :-( krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning <3 enig med Lille_my_89, med at du kankke skal kontakte lege for å få målt hcg :)
Jeg har ringt både lege og legevakt i dag, men de kunne ikke ta blodprøve på fredager fordi prøvene ville blitt dårlig over helga :( Men jeg skal til legen på Mandag uansett, så da får de ta prøver da :)

Er det snakk om mye blod?
Jeg har hatt bittelitt blødning (så lite at jeg ikke trenger bind) de siste par dagene, kjenner litt på det, men syns å huske det var slik forrige graviditet også.
Håper det ikke er noe galt hos deg, lykke til:Heartred

Jeg har ringt både lege og legevakt i dag, men de kunne ikke ta blodprøve på fredager fordi prøvene ville blitt dårlig over helga :( Men jeg skal til legen på Mandag uansett, så da får de ta prøver da :)

Håper blødningen gir seg og at du klarer å slappe litt av i helgen :) krysser fingrene for deg, og lykke til på mandag:)

Håper blødningen gir seg og at du klarer å slappe litt av i helgen :) krysser fingrene for deg, og lykke til på mandag:)
Tusen takk <3
Håper det er uskyldig :) Men skal jeg først miste igjen kan jeg heller miste nå såpass tidlig, sist gang var jeg i uke 9 :(

Er det snakk om mye blod?
Jeg har hatt bittelitt blødning (så lite at jeg ikke trenger bind) de siste par dagene, kjenner litt på det, men syns å huske det var slik forrige graviditet også.
Håper det ikke er noe galt hos deg, lykke til:Heartred
Det har vært såpass at jeg har brukt tampong :(

Blod er ikke noe man vil se når man er gravid nei☹️Hvor langt er du? Håper det kommer fra slimhinnene[emoji120]Krysser fingrene for deg[emoji173]

Hvordan går det med deg idag?

Back
Topp