Jeg begynte å blø i dag tidlig, og det har enda ikke sluttet...
Livredd for at dette er en SA igjen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg begynte å blø i dag tidlig, og det har enda ikke sluttet...![]()
Uff så kjipt! Men er jo mange som blør tidlig i svangerskapet uten at det er noe. Du kan jo kontakte lege å få målt Hcg stigning over noen dager. Krysser fingrene for at det er er en helt ufarlig blødning![]()
Jeg har ringt både lege og legevakt i dag, men de kunne ikke ta blodprøve på fredager fordi prøvene ville blitt dårlig over helgaUff.. :-( krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning <3 enig med Lille_my_89, med at du kankke skal kontakte lege for å få målt hcg![]()
Jeg har ringt både lege og legevakt i dag, men de kunne ikke ta blodprøve på fredager fordi prøvene ville blitt dårlig over helgaMen jeg skal til legen på Mandag uansett, så da får de ta prøver da
![]()
Tusen takk <3Håper blødningen gir seg og at du klarer å slappe litt av i helgenkrysser fingrene for deg, og lykke til på mandag
![]()
Det har vært såpass at jeg har brukt tampongEr det snakk om mye blod?
Jeg har hatt bittelitt blødning (så lite at jeg ikke trenger bind) de siste par dagene, kjenner litt på det, men syns å huske det var slik forrige graviditet også.
Håper det ikke er noe galt hos deg, lykke til![]()
Krysser fingrene for at det går braJeg har ringt både lege og legevakt i dag, men de kunne ikke ta blodprøve på fredager fordi prøvene ville blitt dårlig over helgaMen jeg skal til legen på Mandag uansett, så da får de ta prøver da
![]()
Det har vært såpass at jeg har brukt tampong![]()
Jeg vet, men jeg begynte å blø når jeg var på jobb og det var det eneste jeg hadde tilgjengeligHusk å ikke bruk tampong når du er gravid[emoji173]
Ja, hadde en del "mensensmerter" i går men det har avtatt i dag, blør fremdeleshar du smerter?
Hvordan går det med deg idag?
Takk for omtanken <3 jeg har det bra, men jeg er ganske sikker på at dette er en ny SA... får vente og se hvordan det utvikler seg <3Krysser fingrene for at alt er bra![]()
Takk <3 4+5Blod er ikke noe man vil se når man er gravid neiHvor langt er du? Håper det kommer fra slimhinnene[emoji120]Krysser fingrene for deg[emoji173]
Det blør fremdeles mye og det har ikke blitt mindre i mengde, og det er klumper. Så nå er jeg 99% sikker på at det er en SAHvordan har det gått med deg gjennom helgen? <3