Blod...

Heisann,

Har du fått vært hos legen din å fått vite noe mer? Håper det ikke er en SA, krysser fingrene for deg og sender en god klem :Heartred

Heisann,

Har du fått vært hos legen din å fått vite noe mer? Håper det ikke er en SA, krysser fingrene for deg og sender en god klem :Heartred
Jeg har vært hos legen, han ville jeg skulle se ann blødningen litt før vi tok hcg, og han mente det kunne være en uskyldig blødning. Men jeg er ganske sikker på at det er en SA fordi jeg kjenner det igjen fra sist gang :(

Han sa at neste gang jeg blir gravid skal jeg ringe og få sykemelding for en stund :) kanskje det hjelper å ikke stresse på jobb...

Jeg har vært hos legen, han ville jeg skulle se ann blødningen litt før vi tok hcg, og han mente det kunne være en uskyldig blødning. Men jeg er ganske sikker på at det er en SA fordi jeg kjenner det igjen fra sist gang :(

Han sa at neste gang jeg blir gravid skal jeg ringe og få sykemelding for en stund :) kanskje det hjelper å ikke stresse på jobb...
Sender deg så mange gode tanker som mulig. Jeg har desverre vært der du er nå 4 ganger og det er like forferdelig hver gang. Denne gangen har jeg vært sykemeldt nesten fra positiv test. Jeg er 5+1 i dag og enn så lenge går det fint.. kroppen føles mer i balanse nå som jeg kan gjøre alt i mitt eget tempo[emoji173] håper dette er en uskyldig blødning, ingen fortjener å gå gjennom en SA[emoji53]

Dette var dessverre en SA, så da sier jeg takk for meg! Håper dere alle får fortsette å være her inne og at jeg snart for være i en termingruppe lenger enn en uke eller måned <3

Det skal bli godt å bli sykemeldt neste gang, for da kan jeg gjøre ting i eget tempo, kanskje det hjelper når jeg ikke trenger å tenke på jobben :)

Dette var dessverre en SA, så da sier jeg takk for meg! Håper dere alle får fortsette å være her inne og at jeg snart for være i en termingruppe lenger enn en uke eller måned <3

Det skal bli godt å bli sykemeldt neste gang, for da kan jeg gjøre ting i eget tempo, kanskje det hjelper når jeg ikke trenger å tenke på jobben :)

Så trist å høre, sender deg en god klem[emoji173]Håper spiren sitter neste gang, masse lykke til[emoji120]

Så trist [emoji26] Sender deg en god klem og krysser fingrene for at du får en ny spire raskt[emoji4]

Så trist å lese! :-( håper spiren sitter snart og at det vil hjelpe med sykemelding fra positiv test neste gang <3 varme klemmer <3

Så trist <3

Stor klem og lykke til videre! Satser på at ny spire sitter snart og at alt går bra!

Så utrolig trist [emoji174] godt å høre du er med godt mot og får sykemelding neste gang. Håper neste sitter fort [emoji173] stor klem

Så utrolig trist[emoji174] sender deg en kjempe god klem[emoji173]️

Back
Topp