Blod :(

Gruer meg skikkelig til UL i morgen :( Prøver å håpe, men med en så langvarig blødning så kan jeg ikke forstå hvordan det kan gå bra... Har klump i magen og føler meg helt på gråten :(
 
Gruer meg skikkelig til UL i morgen :( Prøver å håpe, men med en så langvarig blødning så kan jeg ikke forstå hvordan det kan gå bra... Har klump i magen og føler meg helt på gråten :(
❤️❤️
 
Gruer meg skikkelig til UL i morgen :( Prøver å håpe, men med en så langvarig blødning så kan jeg ikke forstå hvordan det kan gå bra... Har klump i magen og føler meg helt på gråten :(

Masse lykke til ❤️
 
Gruer meg skikkelig til UL i morgen :( Prøver å håpe, men med en så langvarig blødning så kan jeg ikke forstå hvordan det kan gå bra... Har klump i magen og føler meg helt på gråten :(

Lykke til [emoji173]️[emoji173]️
 
Tusen takk alle sammen! ❤️ dere er herlige!

UL viste en tom fostersekk, og en fostersekk med både morkake og hjerte som slo. Det gir jo blødningene en ny forklaring, og jeg føler meg veldig lettet ❤️
 
Tusen takk alle sammen! [emoji173]️ dere er herlige!

UL viste en tom fostersekk, og en fostersekk med både morkake og hjerte som slo. Det gir jo blødningene en ny forklaring, og jeg føler meg veldig lettet [emoji173]️

Så bra! En tvilling altså?
Godt å høre at hjertet slår hos den andre[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Så godt å høre at det er i orden med minien og at blødningene nå har fått en forklaring :)
 
Tusen takk alle sammen! [emoji173]️ dere er herlige!

UL viste en tom fostersekk, og en fostersekk med både morkake og hjerte som slo. Det gir jo blødningene en ny forklaring, og jeg føler meg veldig lettet [emoji173]️

Så fantastisk [emoji173]️[emoji173]️
 
Tusen takk alle sammen! [emoji173]️ dere er herlige!

UL viste en tom fostersekk, og en fostersekk med både morkake og hjerte som slo. Det gir jo blødningene en ny forklaring, og jeg føler meg veldig lettet [emoji173]️

Så bra, deilig å ha fått en forklaring på blødningene [emoji4]
 
Back
Topp