Blod :(

Ååååå, dette var godt å lese[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Sa de noe om hvor blødningene kommer fra? Håper de stanser helt nå!

Ja, de mente det var blod som hadde samlet seg opp da embryoet festet seg, og at det bare hadde samlet seg i en pose som ikke kom ut før. Er utrolig lettet. Fremdeles litt rystet og tilbakeholden på følelsene, men snart slapper jeg nok av igjen :)
 
Ååå, så glad på dine vegne [emoji173] Nå vil vi ikke ha mer skremmende blod! Stor klem [emoji173][emoji271][emoji256]
 
Åh, det var litt av en skremmende opplevelse!! Men med så godt utfall <3 heldigvis :)
 
Åh huff for en forferdelig opplevelse det må ha vært hos første gyn [emoji22] Da var det endelig godt at sykehuset var såpass mye mer dyktige. Fantastisk når det kan ende så godt [emoji173]
 
Å så herlig at det gikk bra! [emoji173]️ Men skjønner at det var kjipt underveis..
 
Så godt å høre[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Åååh det var godt å lese [emoji173]️[emoji173]️
 
Så fantastisk at alt var bra[emoji173]️
 
Oppdatering: har fortsatt å blø... Nå har jeg blødd i tre uker, med to-dagers stopp to ganger før det starter igjen... Føler at sykehuset må ha tatt feil mtp hva det kommer av. Ingen smerter foreløpig, og jeg hadde også blødd i en uke sist jeg tok UL (for to uker siden)... Har bestilt ny privat UL (selvfølgelig ett annet sted enn sist) på mandag, tre norsk tid. Gruer meg, og bare håper det har fortsatt å vokse :( ❤️
 
Uff må være tøft å gå i slik usikkerhet [emoji17] masse lykke til på mandag ! Krysser alt for at det blir gode nyheter [emoji173]️
 
Så slitsomt det må være å blø sånn over så lang tid. Håper virkelig det fortsatt er uskyldig ✨
 
Håper alt er bra på mandag :Heartred Sender deg en god klem :Heartred
 
Krysser fingrene for deg[emoji173]️[emoji173]️ vet hvor slitsomt det er å blø så lenge og gå usikkerhet. :(
Klem
 
Back
Topp