Blod :(

LilleSjøstjerne

Forelsket i forumet
da var det min tur til å oppleve blod i trusa... Foreløpig en dråpe bare, men så utrolig kjipt </3 Vet at det kan gå bra selvom man blør, har selv opplevd å blø masse i ett svangerskap som gikk fint, men samtidig er det jo ett dårlig tegn. Ja, slimhinnene er lettblødelige når man er gravid, men har ikke gjort noe som kunne trigget, så det da jeg stod opp. Var så lite og blandet med utflod, men skimtet det rosa, og skimtet litt igjen nå når jeg tørket meg, så kanskje en dråpe tl sammen... Skulle ønske jeg var litt lenger på vei, kun 5+3, så ingen vits med UL før om en uke da :(
 
Håper veldig at dette ikke er noe farlig. Men forstår veldig godt at man tenker det verste så fort noe blod dukker opp. Hvordan går det nå? ❤️
 
Håper veldig at dette ikke er noe farlig. Men forstår veldig godt at man tenker det verste så fort noe blod dukker opp. Hvordan går det nå? ❤️

Har ingen smerter foreløpig, gikk med bind mens vi var ute i noen timer, da jeg kom hjem var det litt blod (brunt, men det kan jo også være fordi det hadde ligget lenge i bindet), en dråpe maks blandet med utflod i bindet. Er definitivt urolig :( Blir nok en Tul neste uke uansett hva...
 
Har ingen smerter foreløpig, gikk med bind mens vi var ute i noen timer, da jeg kom hjem var det litt blod (brunt, men det kan jo også være fordi det hadde ligget lenge i bindet), en dråpe maks blandet med utflod i bindet. Er definitivt urolig :( Blir nok en Tul neste uke uansett hva...

Dette høres helt ufarlig ut. Men jeg har selv hatt ufarlige blødninger i andre svangerskap, klarte likevel ikke å stole på at det var tilfellet denne gangen. Men jeg fikk se hjertet slå denne uka :)
Det er også ekstra skremmende med nytt svangerskap når en har mista barnet sitt. I allefall er jeg mye mer redd denne gangen. Krysser fingrene for at det stopper, og at alt er i orden med spira di [emoji177][emoji4][emoji173]️
 
Dette høres helt ufarlig ut. Men jeg har selv hatt ufarlige blødninger i andre svangerskap, klarte likevel ikke å stole på at det var tilfellet denne gangen. Men jeg fikk se hjertet slå denne uka :)
Det er også ekstra skremmende med nytt svangerskap når en har mista barnet sitt. I allefall er jeg mye mer redd denne gangen. Krysser fingrene for at det stopper, og at alt er i orden med spira di [emoji177][emoji4][emoji173]️

Takk for fine ord <3 !

Ikke noe blod ila natten, og nå så rodde jeg først det muligens var blod, men etter å ha studert bindet var det bare gul utflod... Klarer virkelig ikke å slappe av, gruer meg til hver gang jeg skal på toalettet og sjekke :( Er i utlandet også, og skal være her i flere mnd, så får ikke bare dratt til en lege eller tatt Tul
 
Takk for fine ord <3 !

Ikke noe blod ila natten, og nå så rodde jeg først det muligens var blod, men etter å ha studert bindet var det bare gul utflod... Klarer virkelig ikke å slappe av, gruer meg til hver gang jeg skal på toalettet og sjekke :( Er i utlandet også, og skal være her i flere mnd, så får ikke bare dratt til en lege eller tatt Tul

De har sikkert steder de kan ta ultralyd der også ;) Hvis du har reiseforsikring så kan det jo hende at gravidrelaterte legebesøk blir dekket :)
Jeg har hatt selv et par små blødninger og dette sa jeg til legen min. Han sa at det er helt normalt og så lenge det ikke blødde mye så var nok alt mest sannsynlig helt i orden [emoji4]
 
Håper det var en ufarlig blødning[emoji173]️
 
Enda ikke utviklet seg, begynner å roe meg litt mer ned <3 Prøvd å få tak i noen og få time til TUL, koster visst over 3000,- :O Vet ikke... Syns det er veldig mye, men ja... <3 Den minste lille følelse der nede og jeg tror det går galt :p smågal
 
Håper virkelig det ikke er noe annet enn tilfeldig og forbipasserende [emoji5] [emoji173]
 
I dag kom det mer blod... Er så vidt det kan skimtes hver gang jeg tørker meg, og en dråpe i truseinnlegget. Blir UL på meg tidlig neste uke, foreløpig ikke smerter, men skikkelig kjipt med blod
 
I dag kom det mer blod... Er så vidt det kan skimtes hver gang jeg tørker meg, og en dråpe i truseinnlegget. Blir UL på meg tidlig neste uke, foreløpig ikke smerter, men skikkelig kjipt med blod

Kjedelig når det ikke vil gi seg helt :(
Men bra det er lite og smertefritt, for da er det sannsynligvis uskyldig.
Blir spennende med UL til uka. Hvor langt er du da?
 
Kjedelig når det ikke vil gi seg helt :(
Men bra det er lite og smertefritt, for da er det sannsynligvis uskyldig.
Blir spennende med UL til uka. Hvor langt er du da?

6 uker i dag - ble ul på mandag så håper alt ser fint ut hos meg også da, heldig du som var og fikk se at det stod bra til ❤️
 
I dag våknet jeg med en mørk blodflekk på ca 2,5cm i truseinnlegget, og da jeg tørket meg kom det friskt blod på papiret... Usikkerheten er så vond, skal på UL på mandag, og kjenner at dagene ikke kan gå fort nok :(
 
Uff stakkar deg [emoji17] vet så altfor godt hvordan følelsene er og unner ingen slike bekymringer [emoji173]️ krysser fingrer og tær for at det er uskyldig. Det er jo så mange flotte solskinnshistorier her om folk som blør litt men det alikevel går bra med.
Klem [emoji173]️
 
I dag våknet jeg med en mørk blodflekk på ca 2,5cm i truseinnlegget, og da jeg tørket meg kom det friskt blod på papiret... Usikkerheten er så vond, skal på UL på mandag, og kjenner at dagene ikke kan gå fort nok :(

Det er ingen god følelse :/ Ønsker deg alt godt på mandag :Heartred Håper det er uskyldig
 
Back
Topp