Blir det teit???

Tenker på foreldrene og... selv om de er venninner av meg, vil de vel "forvente " å få mer enn muffins og hot dog?[:(]

ORIGINAL: *BalleFlass*

Tenker på foreldrene og... selv om de er venninner av meg, vil de vel "forvente " å få mer enn muffins og hot dog?[:(]

Kjøp inn toro 123 brownies og vaniljeis til de voksne, enkelt[:)]

Takk for svar jenter[:)]

Nei, vettuhva![:o]
Hvilke storforlangende deiser er det du har til venninner?!

Det er din datters selskap. Hun og barna er i fokus.
De får ringe peppes om det er for gæli fatt med dem.

ORIGINAL: Gollemor

Er vel bare meg som tenker på det[:)] de vet ikke hva vi skal ha[:)]

Send mannen i butikken etter vanilje is, en pose med non-stop og sjokoladesaus![:D]
Knus non-stop'en over isen, og du har hjemmelaget McFlurry! SLAGER!![;)][:D]

Pølser, muffins og is er jo PERFEKT i en 2-års dag!!

Da kjøper du inn noe hos bakern!
Enkelt og greit!

Om de er venner av deg forstår de jo at du ikke er i form tross alt!
De bryr seg jo om deg og at du skal ha det bra å ikke slite deg ut!

Slapp av legg bort den dårlige samvittigheten!
Ingen grunn til at du skal ha det!

Blir en knall bursdag!
Men da må du få hvilt deg litt så du kan nyte dagen med barnet ditt også![:)]

ORIGINAL: Gollemor

Er vel bare meg som tenker på det[:)] de vet ikke hva vi skal ha[:)]

Skjønte egentlig det da[:)]
Satte det bare litt på spissen.

Lykke til i morgen[:)] Husk å ta deg tid til å nyte!

Glem bollene og alt annet ekstra. Hot dog, muffins og frukt høres supert ut synes jeg. [:D]

kjøp noe på bakeriet i morgen=)
nå liker jeg å ha litt alternativer da..
ville hatt muffins,frukt ++ da kjøpe om du er sliten=)

ORIGINAL: 2søte

Glem bollene og alt annet ekstra. Hot dog, muffins og frukt høres supert ut synes jeg. [:D]

Enig [:D]

Veit du, jeg hadde blitt OVERLYKKELIG om gutten min kom i bursdag og han fikk servert frukt!!![;)][:D] Å det hadde han også blitt[;)]
Senk skuldrene og krava, barna koser seg med det de får!

ORIGINAL: 2søte

ORIGINAL: Overraskelsen

Sats på frukt du!![:)] helt sikker på at de kommer til å spise my mer frukt, enn de hadde spist boller!![:)]

Lag fruktpinnsvin. Er utrolig hvor mye kaker/boller og sånt kliss som bruker å være igjen etter en barnebursdag, særlig når barna er så¨små. Frukt og is derimot, gjør sikkert susen.

ORIGINAL: Fru Lettrørt

Veit du, jeg hadde blitt OVERLYKKELIG om gutten min kom i bursdag og han fikk servert frukt!!![;)][:D] Å det hadde han også blitt[;)]
Senk skuldrene og krava, barna koser seg med det de får!

Hadde jeg også tenkt å skrive. Frukt er genialt, Sunt og godt. Kos dere masse. Blir sikkert en fin feiring. Gratulerer med dagen til bursdagsbarnet! (god bedring med bekknet)

ORIGINAL: MiniSatan

Ojsann... nå er det på tide å senke kravene til seg selv! Selvfølgelig er det ikke teit med frukt, og det er ikke teit å ringe en venn og be om litt hjelp heller! Oppmuntringsklem til deg, fikk vondt av deg nå... [:)][&o]

jenta di er 2 år, hadde kanskje vært noe annet på skolealder, men nå er det nokså små barn som får muffins og frukt og sikkert egentlig er firnøyd hvis de bare har det hyggelig[;)]

Ikke tenkt på det en gang.
Man legger som oftest så altformye arbeid i slike ting også er det enkle ofte det beste uansett [:)]

ORIGINAL: Cruella DeVil

ORIGINAL: Labambie

Hadde heller fått gubben til å dra innom bakeren å kjøpt skolebrød eller noe jeg altså... [8D]

Erfaringsmessig er det litt lite med bare muffins som kake.. Du kan jo kjøpe ferdig kakebunn og lage bløtkake?

Er det sant?? de barna som kommer er bare 1 og 2 år...[:(] huff...jeg kreperer snart

1-2åringer spiser kanskje EN muffins... De spiser svært lite.
Hadde bursdag for min 3åring, og de rørte såvidt kaka.
det ble også masse gele igjen.

Det holder i massevis[:D]

Nei, ungene spiser ikke så mye annet enn pølsa... [8D] Men om det kommer voksne..

Muffins, pølser og frukt er da mer enn bra nok. Særlig når ungene ikke er større.

Back
Topp