*BalleFlass*
Elsker forumet
Tenker på foreldrene og... selv om de er venninner av meg, vil de vel "forvente " å få mer enn muffins og hot dog?[:(]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *BalleFlass*
Tenker på foreldrene og... selv om de er venninner av meg, vil de vel "forvente " å få mer enn muffins og hot dog?[:(]
ORIGINAL: Gollemor
Nei, vettuhva![:o]
Hvilke storforlangende deiser er det du har til venninner?!
Det er din datters selskap. Hun og barna er i fokus.
De får ringe peppes om det er for gæli fatt med dem.
ORIGINAL: Gollemor
Nei, vettuhva![:o]
Hvilke storforlangende deiser er det du har til venninner?!
Det er din datters selskap. Hun og barna er i fokus.
De får ringe peppes om det er for gæli fatt med dem.
Er vel bare meg som tenker på det[:)] de vet ikke hva vi skal ha[:)]
ORIGINAL: 2søte
Glem bollene og alt annet ekstra. Hot dog, muffins og frukt høres supert ut synes jeg. [:D]
ORIGINAL: Overraskelsen
Sats på frukt du!![:)] helt sikker på at de kommer til å spise my mer frukt, enn de hadde spist boller!![:)]
ORIGINAL: Fru Lettrørt
Veit du, jeg hadde blitt OVERLYKKELIG om gutten min kom i bursdag og han fikk servert frukt!!![;)][:D] Å det hadde han også blitt[;)]
Senk skuldrene og krava, barna koser seg med det de får!
ORIGINAL: MiniSatan
Ojsann... nå er det på tide å senke kravene til seg selv! Selvfølgelig er det ikke teit med frukt, og det er ikke teit å ringe en venn og be om litt hjelp heller! Oppmuntringsklem til deg, fikk vondt av deg nå... [:)][&o]
ORIGINAL: Cruella DeVil
ORIGINAL: Labambie
Hadde heller fått gubben til å dra innom bakeren å kjøpt skolebrød eller noe jeg altså... [8D]
Erfaringsmessig er det litt lite med bare muffins som kake.. Du kan jo kjøpe ferdig kakebunn og lage bløtkake?
Er det sant?? de barna som kommer er bare 1 og 2 år...[:(] huff...jeg kreperer snart
1-2åringer spiser kanskje EN muffins... De spiser svært lite.
Hadde bursdag for min 3åring, og de rørte såvidt kaka.
det ble også masse gele igjen.
Det holder i massevis[:D]