Blir det teit???

*BalleFlass*

Elsker forumet
I morgen skal vi ha barnebursdag...jeg har styrt i en uke med å rydde og vaske og alt..(det går ikke så fort med meg pga et helvetes bekken) Så tenkte jeg å lage muffins, boller og ha hotdog.. Muffinsene er laget, men jeg sitter i sofaen nå og er så sliten at jeg griner... Er det teit å droppe å lage boller i morgen og heller ha små skåler med oppskjært frukt? Jeg vet ikke om jeg orker å begynne på boller i morgen i tillegg til alt annet jeg må gjøre klart[:(] kommer 5 barn og de har med seg moren (venninner av meg)

nei herlighet knall det med frukt! kanskje noen gidder stikke innom å kjøpe en boks is for deg? is og frukt er jo digg:)

lykke til!!!
[:)][:)][:)]

Hadde heller fått gubben til å dra innom bakeren å kjøpt skolebrød eller noe jeg altså... [8D]

Erfaringsmessig er det litt lite med bare muffins som kake.. Du kan jo kjøpe ferdig kakebunn og lage bløtkake?

Nei herreguuud, jøssen ikke krev såå mye da, bare du som tenker på det sikkert, ta is eller vanilje kesam til:D NAMNAMNAM[:D][:D]

ORIGINAL: Labambie

Hadde heller fått gubben til å dra innom bakeren å kjøpt skolebrød eller noe jeg altså... [8D]

Erfaringsmessig er det litt lite med bare muffins som kake.. Du kan jo kjøpe ferdig kakebunn og lage bløtkake?

Er det sant?? de barna som kommer er bare 1 og 2 år...[:(] huff...jeg kreperer snart

Ojsann... nå er det på tide å senke kravene til seg selv! Selvfølgelig er det ikke teit med frukt, og det er ikke teit å ringe en venn og be om litt hjelp heller! Oppmuntringsklem til deg, fikk vondt av deg nå... [:)][&o]

Sats på frukt du!![:)] helt sikker på at de kommer til å spise my mer frukt, enn de hadde spist boller!![:)]

hadde lett latt det være, barna har ikke vondt av å få i seg litt frukt ved siden av alt snop, muffins etc. Mange barn spiser faktisk mer frukt om det er oppskjært. Kanskje velger de faktisk frukten fremfor muffinsene?[:)]

stakkars deg med vondt bekken, eg har hatt to svangerskap med nesten invalidiserende bekkenløsning og kan skrive under på at det er VONDT!! Så bare ta det du orker og la resten ligge. Lykke til med barnebursdag, ungene vil kose seg selv uten boller, det kan eg love deg! [:)]

ORIGINAL: *BalleFlass*

ORIGINAL: Labambie

Er det sant?? de barna som kommer er bare 1 og 2 år...[:(] huff...jeg kreperer snart

Neei herlighet, det er meeer enn nok [:)][:)] De kommer da vel ikke bare for å spise vet jeg!!

få nå en av de vennene til å komme å hjelpe deg =)=)=)=) og d høres ut som en god plan m frukt - hadde jeg satt pris på som forelder =)

Forresten har jeg kjeks og...[:(]

Ikke styr:)

Dra innom bakeren å kjøp noe, eller så kjøper du is med nonstopp og saus :)
Det er alltid en slager:)

edit:
om de er 1 og 2 år holder det i massevis[:D]

en ting til må eg bare si, om ungene er 1 og 2 år gamle er de ikke storforlangen vertfall, de pleier no vel være storfornøyd med hva de enn får, og jammen har de ikke store magen å mette[;)][:D] Eg personlig hadde blitt superglad hadde eg kommet med 2 åringen min i barnebursdag der det også var innslag av frukt[:D] han her hadde hengt over fruktfatet fremfor muffinsene og bollene!!![:D][:D]

Frukt og muffins er HELT supert!
Det var jo ikke store tassene som skulle dit. Tror du de kommer til å klage?

"Herregud damen! Har du ikke bakt PRINSESSESLOTTKAKE???"
"MUFFINS?? æææææææsj! Jeg ville jo ha suksessterte!"
[:D]

Nei, frøken, ned i sofaen med deg. Nå skal du ta det med ro, og så skal du prøve å kose deg på dattera di sin 2årsdagsfeiring!

Du trenger ikke å lage boller. Ungene spiser seg mett på pølse, så har de ikke tolmodighet til å spise stort mer før de må ned å løpe. Jeg bruker å sette frem bokstavkjeks eller potetskruer i tilegg til kake og pølser, holder i massevis.

Når foreldre er med, pleier jeg spørre om en av dem har lyst å lage noe.
Vi har ofte selskap med 15-30 stk. Er en stor familie. Planlegging er stikkordet.

ORIGINAL: *BalleFlass*

I morgen skal vi ha barnebursdag...jeg har styrt i en uke med å rydde og vaske og alt..(det går ikke så fort med meg pga et helvetes bekken) Så tenkte jeg å lage muffins, boller og ha hotdog.. Muffinsene er laget, men jeg sitter i sofaen nå og er så sliten at jeg griner... Er det teit å droppe å lage boller i morgen og heller ha små skåler med oppskjært frukt? Jeg vet ikke om jeg orker å begynne på boller i morgen i tillegg til alt annet jeg må gjøre klart[:(] kommer 5 barn og de har med seg moren (venninner av meg)

Det hørtes veldig lurt ut synes jeg! [:)]

Is og tilbehør er jo knall da! 

Min erfaring er at de ikke orker så mye når de er så små. Kjøp inn Lollipop, det er alltid det som er mest poppis her, og kutt opp litt frukt så er det mer enn nok.

vi skal ha pølser og kaker i 3 åringens b dag =) har ikke tenkt å stresse mer m d enn d =) syns ikke enn skal ta helt av heller !

Back
Topp