Blir det teit???

ORIGINAL: *BalleFlass*

ORIGINAL: Labambie

Hadde heller fått gubben til å dra innom bakeren å kjøpt skolebrød eller noe jeg altså... [8D]

Erfaringsmessig er det litt lite med bare muffins som kake.. Du kan jo kjøpe ferdig kakebunn og lage bløtkake?

Er det sant?? de barna som kommer er bare 1 og 2 år...[:(] huff...jeg kreperer snart

min erfaring er at kun muffins er mer enn nok. barna har ikke tid til å spise, vil heller leke.
før lagde jeg kake, muffins og gele, nå er det kun muffins.

ORIGINAL: Overraskelsen

Sats på frukt du!![:)] helt sikker på at de kommer til å spise my mer frukt, enn de hadde spist boller!![:)]

signerer den, særlig når de er små også! det går så bra

Om jeg kom som voksen med min 1-2 åring, ville både jeg og barnet mitt vært strålende fornøyd med frukt. Og mest trolig tatt det i stedet for muffins, så det er ikke noe å lure på en gang. Ta det rolig, og ikke rydd og vask for mye, det bli bomba i selskapet likevel [8D]

Det høres helt supert ut. Begynner å bli en litt overamisiøs trend at man MÅ ha både muffins, gele og en utrolig fin temakake. For barna er ikke dette nødvendig i det hele tatt, det er vi voksne som setter stadig høyere krav til oss selv.

Og 1-2 har vel ikke behov for så mye sukker uansett. Ikke de voksne heller, vil jeg anta[8D] Frukt høres helt topp ut[:)]

Hadde heller fått gubben til å dra innom bakeren å kjøpt skolebrød eller noe jeg altså... [8D]

Erfaringsmessig er det litt lite med bare muffins som kake.. Du kan jo kjøpe ferdig kakebunn og lage bløtkake?

Er det sant?? de barna som kommer er bare 1 og 2 år...[:(] huff...jeg kreperer snart

Nei det er ikke lite med muffins. På barnebursdager her spiser barna1-2 kakestykker hver + det de får servert av mat. De har ikke tid til å sitte stille å spise, vil heller leke[;)]. Dette er 3-4 åringer.
Kjempeflott med frukt da! og lurt med litt is til ja. Lykke til!

ORIGINAL: *LC*

Nei det er ikke lite med muffins. På barnebursdager her spiser barna1-2 kakestykker hver + det de får servert av mat. De har ikke tid til å sitte stille å spise, vil heller leke[;)]. Dette er 3-4 åringer.
Kjempeflott med frukt da! og lurt med litt is til ja. Lykke til!

Og de voksne spiser det barna får servert her[;)]. Da har det blitt pølser og muffins - godt det da! Tross alt barnebursdag[:D]!

Min 1,5 åring ville valgt banan foran kake hvertfall, så frukt høres helt knall ut!

slapp av kjære deg!!! Det er ALLTID mye mat igjen etter selskap, det er ikke nødvendig å ha så veldig mye, det vet jeg av erfaring!!!

Syns det hørtes bedre ut med frukt enn boller, spesielt hvis du skal ha pølser først, da blir de så mette at jeg tror ikke de hadde spist boller likevel. Ellers så kan du jo ha gele, det og er jo enkelt og populært[:)]

Muffins og frukt er en slager[:)] Kanskje kjøpe en stor pakke litago yogurt i tillegg, unger elsker jo yogurt[;)]

synes det er en god idè er altid så utrolig mye søtteri og kliss i disse barneselskapene 

Frukt og vaniljesaus eller melonyoghurt er jo så snadder!! Tror det er mer enn nok mat jeg altså[:D]

Back
Topp