tredjegangsmamma♡
Betatt av forumet
Jeg har en følelse på at det blir gutt da jeg er dårlig nå og det var jeg ikke med første. Og i følge den kinesiske skal jeg ha gutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror det er gutt i magen denne gangen. Lite symptomer foruten trøtthet, huden har klarnet opp (har Rosacea), og generelt lite likheter med forrige svangerskap, da vi fikk jente.
Vi finner uansett ut kjønn på NIPT-test i uke 10 Husker at hele opplegget ble så mye mer virkelig for meg da vi fikk vite kjønnet sist, så vi opter for den løsningen denne gangen også.
Hvor tok dere NIPT testen? Danmark? Jeg har også veldig lyst til å ta det denne gangen
Vi skal på TUL neste uke for å se at det er noe der, og så bestiller vi NIPT på Barnmorskehuset i Gøteborg til uke 10 Bor i Østfold, så rekker fint å ta turen før en kveldsvakt på jobb.
Hva får man UG av nipt test?
Litt usikker på hva UG er?
En NIPT forteller hovedsakelig om det er trisomifeil på fosteret, og så kan man velge mer tilleggsopplysninger om man vil.
Jeg har en liiiten følelse på jente denne gangen, har gutt fra før. Blir det jente så har det kinesiske fødselskartet rett på begge
Både jeg og alle andre tror jente. Det er det vi håper på også
Men nå har jeg begynt å få en liten følelse på en av hver.. Ønsker meg tvillinger, men er det selv - så sjangsen er lav.. vi får se!
Nei, bare ei frisk lita jenteBle det tvillinger?