Blir det gutt eller jente?

En tråd i 'Våre leker' startet av LoLeLi, 2 Okt 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Andregangsprøver<3 Betatt av forumet

Jeg har en følelse på at det blir gutt da jeg er dårlig nå og det var jeg ikke med første. Og i følge den kinesiske skal jeg ha gutt

2. Sjokoladekaka Glad i forumet ❤ Juliskattene 2018 ❤

Jeg tror det blir jente denne gangen, siden vi hadde sex tre dager før eggløsning :) Symptomene er nokså like som sist gang jeg var gravid på dette stadiet (4+4). Bare trøtt og uggen, fikk gutt da, men har en følelse at noe er annerledes denne gangen :)
    Gjorde natron testen bare for gøy, der viste det seg å bli gutt. Ble gutt med det kinesiske fødselskartet og, så vi får se :p

Hvor tok dere NIPT testen? Danmark? Jeg har også veldig lyst til å ta det denne gangen :)

3. B-gjengen Elsker forumet Junilykke 2020 ♡ Høsthjerter 2017

Vi skal på TUL neste uke for å se at det er noe der, og så bestiller vi NIPT på Barnmorskehuset i Gøteborg til uke 10 :) Bor i Østfold, så rekker fint å ta turen før en kveldsvakt på jobb.

• Liker Liker x 1
  4. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP Junilykke 2020 ♡ August 2018

Hva får man UG av nipt test? :)

5. B-gjengen Elsker forumet Junilykke 2020 ♡ Høsthjerter 2017

Litt usikker på hva UG er?

En NIPT forteller hovedsakelig om det er trisomifeil på fosteret, og så kan man velge mer tilleggsopplysninger om man vil.

6. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP Junilykke 2020 ♡ August 2018

Ut skulle det stå :)

• Liker Liker x 1
  7. Lilje92 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Ifølge kinesiske fødselskartet blir det gutt. Jeg har ingen følelse på hva det blir i det hele tatt! :)

8. Paprikaa Forelsket i forumet Junilykke 2020 ♡

Jeg har en liiiten følelse på jente denne gangen, har gutt fra før. Blir det jente så har det kinesiske fødselskartet rett på begge :)

9. EmVee Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Samme her :wav

• Liker Liker x 1
  10. Minime1315 Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Har en følelse av at det blir en gutt denne gangen. Har en av hver fra før. Håper vel litt på ei jente, men en gutt til hadde og vært veldig fint ♡

11. Forest Glad i forumet Maiblomstene 2017 Junilykke 2020 ♡

Har en følelse av at det blir enda en gutt :)

12. Mema19 Flørter med forumet Junilykke 2020 ♡

Tror det blir jente, men hadde vært litt stas med gutt. Har en jente fra før, og dette blir nok siste barne (biologisk i hvertfall)

13. pusemjau Elsker forumet Himmelbarn Junilykke 2020 ♡

Her viser både det kinesiske fødselskartet og ringtesten på at det blir ei jente. Mannen har prata lenge om at han tror vi får ei jente først. Blir spennende å se :D

14. SpentPåDette Betatt av forumet Junilykke 2020 ♡

Både jeg og alle andre tror jente. Det er det vi håper på også :)

Men nå har jeg begynt å få en liten følelse på en av hver.. Ønsker meg tvillinger, men er det selv - så sjangsen er lav.. vi får se! :)

15. B+R Flørter med forumet Assistert-jentene

Her tror vi begge det blir jente, men begge er like velkomment! Blir spennende å se

16. MarieM Forelsket i forumet Junilykke 2020 ♡ Julikulene 2020

Ble det tvillinger?

17. SpentPåDette Betatt av forumet Junilykke 2020 ♡

Nei, bare ei frisk lita jente❤️

• Hjertelig Hjertelig x 1
  18. Snart2barnsmor<3 Blir kjent med forumet Junilykke 2020 ♡

Her kommer det en liten gutt:Heartblue

Del denne siden