Blir det gutt eller jente?

Jeg har på følelsen at det blir en jente denne gang.

I følge kinesisk fødselkart blir det jente. Basert på når vi hadde sex(før eggløsning) skal sjansene også være større for jente.

Jeg har ikke noe spesielt jeg har mer lyst på av mat enn andre ting som skal peke på det ene eller det andre,men kansje det kommer etterhvert.

Søsteren min har på følelsen en gutt så blir spennende å se hvem har rett, og hva andre tror når de får vite at jeg er gravid.
 
Jeg har en følelse på at det kanskje blir jente denne gangen. Jeg har mye mer humørsvingninger nå enn sist med gutten. Og så har jeg ømme pupper nå, hadde det i første svangerskapet da jeg fikk jente, hadde det ikke sist da jeg fikk gutt.
Ringen sier jente og det kinesiske fødsemsjartet sier litt forskjellig, spørs hvilket jeg ser på :hilarious: blir spennende å se om jeg har rett.
 
Jeg har en følelse på at det kanskje blir jente denne gangen. Jeg har mye mer humørsvingninger nå enn sist med gutten. Og så har jeg ømme pupper nå, hadde det i første svangerskapet da jeg fikk jente, hadde det ikke sist da jeg fikk gutt.
Ringen sier jente og det kinesiske fødsemsjartet sier litt forskjellig, spørs hvilket jeg ser på :hilarious: blir spennende å se om jeg har rett.

Aah ringen må jeg teste ut jeg også :p:hilarious: Blir nok etterhvert som tiden går flere tegn man kan se etter som hvordan magen blir og hvor man legger på seg. Men innen det skjer så har hvertfall jeg planer om å finne det ut i senest uke 14.
 
Aah ringen må jeg teste ut jeg også :p:hilarious: Blir nok etterhvert som tiden går flere tegn man kan se etter som hvordan magen blir og hvor man legger på seg. Men innen det skjer så har hvertfall jeg planer om å finne det ut i senest uke 14.
Håper å få vite det selv iløpet av svangerskapet
 
Det blir gutt ifølge det kinesiske fødekartet :Heartblue
Det stemte på forrige barn (jente), og har faktisk stemt på alle mine søskens barn :knegg: Så det blir morsomt å se om det stemmer denne gangen også :thumright
 
Sto jente på det kinesiske fødselskartet sist, fikk gutt. Og står jente nå...
Jeg vet nesten ikke om jeg tør å tro eller håpe noe, er en smule overtroisk på sånn her :p
Men håper på jente, så vi har en av hver. Men veldig takknemlig om det blir gutt også. Og aldri tenkt jeg får hente, kun gutter.
 
Sto jente på det kinesiske fødselskartet sist, fikk gutt. Og står jente nå...
Jeg vet nesten ikke om jeg tør å tro eller håpe noe, er en smule overtroisk på sånn her :p
Men håper på jente, så vi har en av hver. Men veldig takknemlig om det blir gutt også. Og aldri tenkt jeg får hente, kun gutter.
Opplevde det samme! Gutten jeg har skulle vært jente ifølge det kinesiske fødselskartet, og skal vist få en jente til :p I følge ringtesten skulle første være gutt (stemte) og neste skal være jente. Selv vet jeg ikke enda hva jeg tror, men ønsker også en liten jente så det er en av hver, men griner ikke om det kommer en lillebror ❤️
 
Opplevde det samme! Gutten jeg har skulle vært jente ifølge det kinesiske fødselskartet, og skal vist få en jente til :p I følge ringtesten skulle første være gutt (stemte) og neste skal være jente. Selv vet jeg ikke enda hva jeg tror, men ønsker også en liten jente så det er en av hver, men griner ikke om det kommer en lillebror ❤️
Uansett blir det veldig koselig ❤ koser meg veldig som guttemamma også

Ringtest? Sånn med trå og gullring?
 
Uansett blir det veldig koselig ❤ koser meg veldig som guttemamma også

Ringtest? Sånn med trå og gullring?
Samme her ❤️
Jeg bruker hårstrå fra meg selv til ringtesten, og har virkelig troa på den. Min samboer(bf) og meg fikk helt samme resultat på ringtesten, og samme gjorde mine foreldre :D
 
Jeg tror det er gutt i magen denne gangen. Lite symptomer foruten trøtthet, huden har klarnet opp (har Rosacea), og generelt lite likheter med forrige svangerskap, da vi fikk jente.

Vi finner uansett ut kjønn på NIPT-test i uke 10 :) Husker at hele opplegget ble så mye mer virkelig for meg da vi fikk vite kjønnet sist, så vi opter for den løsningen denne gangen også.
 
Muligens gutt, men denne gangen er følelsen veldig svak. Med de andre var første tanke riktig, gutt og jente. Kineserne har kun hatt 50% riktig hos meg, men sier altså nå jente.
Jeg har i tidligere svangerskap blitt veldig lik det barnet som har kommet, så dette synes jeg er spennende. Med første hadde jeg en fantastisk indre ro og var glad hele tiden,og ut kom det en rolig og "enkel" gutt. Med andre var jeg en tikkende bombe, og ut kom en jente med vilje av stål og skikkelig temperament.
Denne gangen er jeg rolig humørmessig, men veldig rastløs og må ha noe å gjøre hele tiden.
Ringtesten sier gutt forresten
 
Kinesisk fødekart sier jente, men selv har jeg ingen følelse på hva det blir :)
 
Det fødekartet sier gutt. Føler litt på det, men aaaner virkelig ikke og usikker på om vi skal vite dette ila svangerskapet eller vente da :)
 
Muligens gutt, men denne gangen er følelsen veldig svak. Med de andre var første tanke riktig, gutt og jente. Kineserne har kun hatt 50% riktig hos meg, men sier altså nå jente.
Jeg har i tidligere svangerskap blitt veldig lik det barnet som har kommet, så dette synes jeg er spennende. Med første hadde jeg en fantastisk indre ro og var glad hele tiden,og ut kom det en rolig og "enkel" gutt. Med andre var jeg en tikkende bombe, og ut kom en jente med vilje av stål og skikkelig temperament.
Denne gangen er jeg rolig humørmessig, men veldig rastløs og må ha noe å gjøre hele tiden.
Ringtesten sier gutt forresten

Åå så spennende!! Jeg har også lurt på om dette har en sammenheng. Med mitt første barn merket jeg ikke så stor forskjell humørmessig,hun er også den som er mest lik meg i personlighet. Med nummer to var veldig emosjonell og slet skikkelig med temperamentet. Hun er også en veldig viljesterk jente med mye følelser, med tredjemann var jeg mer harmonisk enn hva som er normalt for meg :hilarious:
Nr 3 er også en gutt, mye mindre drama med han her og veldig positiv og aktiv gutt.

Denne gang frem til nå har jeg undret meg over hvorfor jeg ikke er mer trett, og kjenner meg ikke som en tikkende bombe. Jeg er mer emosjonell enn vanlig men ikke sånn uvanlig irritert over ting.
 
Først trodde jeg jente, men har endret meg litt. Nå tror jeg mest at det er en gutt!
 
Det blir jente. Alle kvinnene i familien i min generasjon får gutt først, og så jente.
 
Begynner å tenke jente mer og mer. .. men ja.. er mest pga mer symptomer og greier dette svangerskapet :p
 
Jeg tror det blir ei jente, men det er sikkert fordi jeg håper på det. Har to gutter og ei jente og tenker det hadde vært gøy med ei jente til da :Heartred
 
Back
Topp