Blir det gutt eller jente?

Jeg har en følelse på at det blir gutt da jeg er dårlig nå og det var jeg ikke med første. Og i følge den kinesiske skal jeg ha gutt
 
Jeg tror det blir jente denne gangen, siden vi hadde sex tre dager før eggløsning :) Symptomene er nokså like som sist gang jeg var gravid på dette stadiet (4+4). Bare trøtt og uggen, fikk gutt da, men har en følelse at noe er annerledes denne gangen :)
Gjorde natron testen bare for gøy, der viste det seg å bli gutt. Ble gutt med det kinesiske fødselskartet og, så vi får se :p


Jeg tror det er gutt i magen denne gangen. Lite symptomer foruten trøtthet, huden har klarnet opp (har Rosacea), og generelt lite likheter med forrige svangerskap, da vi fikk jente.

Vi finner uansett ut kjønn på NIPT-test i uke 10 :) Husker at hele opplegget ble så mye mer virkelig for meg da vi fikk vite kjønnet sist, så vi opter for den løsningen denne gangen også.

Hvor tok dere NIPT testen? Danmark? Jeg har også veldig lyst til å ta det denne gangen :)
 
Hvor tok dere NIPT testen? Danmark? Jeg har også veldig lyst til å ta det denne gangen :)

Vi skal på TUL neste uke for å se at det er noe der, og så bestiller vi NIPT på Barnmorskehuset i Gøteborg til uke 10 :) Bor i Østfold, så rekker fint å ta turen før en kveldsvakt på jobb.
 
Vi skal på TUL neste uke for å se at det er noe der, og så bestiller vi NIPT på Barnmorskehuset i Gøteborg til uke 10 :) Bor i Østfold, så rekker fint å ta turen før en kveldsvakt på jobb.

Hva får man UG av nipt test? :)
 
Hva får man UG av nipt test? :)

Litt usikker på hva UG er?

En NIPT forteller hovedsakelig om det er trisomifeil på fosteret, og så kan man velge mer tilleggsopplysninger om man vil.
 
Ifølge kinesiske fødselskartet blir det gutt. Jeg har ingen følelse på hva det blir i det hele tatt! :)
 
Jeg har en liiiten følelse på jente denne gangen, har gutt fra før. Blir det jente så har det kinesiske fødselskartet rett på begge :)
 
Har en følelse av at det blir en gutt denne gangen. Har en av hver fra før. Håper vel litt på ei jente, men en gutt til hadde og vært veldig fint ♡
 
Tror det blir jente, men hadde vært litt stas med gutt. Har en jente fra før, og dette blir nok siste barne (biologisk i hvertfall)
 
Her viser både det kinesiske fødselskartet og ringtesten på at det blir ei jente. Mannen har prata lenge om at han tror vi får ei jente først. Blir spennende å se :D
 
Både jeg og alle andre tror jente. Det er det vi håper på også :)

Men nå har jeg begynt å få en liten følelse på en av hver.. Ønsker meg tvillinger, men er det selv - så sjangsen er lav.. vi får se! :)
 
Her tror vi begge det blir jente, men begge er like velkomment! Blir spennende å se
 
Både jeg og alle andre tror jente. Det er det vi håper på også :)

Men nå har jeg begynt å få en liten følelse på en av hver.. Ønsker meg tvillinger, men er det selv - så sjangsen er lav.. vi får se! :)

Ble det tvillinger?
 
Back
Topp