Blir alenemor...

Januarbaby2015

Andre møte med forumet
Barnefar har nå sendt tydelige signaler på at han ikke ønsker å være sammen med meg lenger, selv om han ikke har sagt det med ord... Han har byttet lås i leiligheten sin, slettet Facebookkontoen sin, og han har blokkert telefonnummeret mitt... Det nærmeste han har kommet i å si det med ord er å si "jeg vil ikke ha det sånn som ting er nå". Uten å gi meg/oss en sjanse til å ordne opp i problemene... Urettferdig og feigt!!!

Jeg elsker ham sånn at det gjør vondt i hele kroppen å tenke på at han forsvinner ut av livet mitt. Jeg prøver å gi ham tid og fred, i et håp om at han kanskje kan forandre mening, men jeg klarer ikke å la vær å forsøke å få kontakt. Og for hvert forsøk hvor jeg ikke får respons blir jeg like skuffet...

Og dette kommer på toppen av at jeg fremdeles har blødninger og er kjemperedd for å miste.

Trenger noen oppløftende ord nå...

:(

Så trist da:(. Jeg håper han innser at han bør gi deg en sjangse med tanke på at dere får et barn sammen. Det er viktig for deg nå å ha noen som støtter deg, gode venninner eller familie? Håper det ordner seg til slutt❤️❤️

Termin: 14.januar 2015?❤️

Så forferdelig trist :( håper han bare trenger litt tid på seg for å så innse at han har valgt feil <3 sender deg en klem

Termin 01.01.2015 <3
Sent from my iPhone using BV Forum

Off.. høres ikke kjekt ut i det hele!:( ikke særlig snillt mot deg heller.. håper dere finner ut av det og at dere får kommunisert godt sammen snart!..:)
Sender over trøstende og gode tanker og en klem! Håper du klarer å slappe av og sove godt.. <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Uff! Ingen muligheter for å få snakket ut om problemene? Stor klem fra meg (som har trua på at nurket i magen din holder seg der! :) )

Håper det ordner seg for deg ♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dette gikk vel som det måtte... Lille, vakre magetrollet mitt er ikke mer...

Forlater dere jeg. Takk for all støtte den korte tiden jeg var her.

Leit. Klem

Termin 13 januar❤️❤️

Vet hvordan du har det. :( stor stor stor kjempe klem til seg. Håper mannen tar til fornuft å sier unnskyld for oppførselen sin

Så trist :( god klem! Håper han tar til fornuft å sier unnskyld for oppførseln sin til deg

Nei! Åh, så urettferdig!! Sender deg en god klem og ønsker deg lykke til videre! Håper du har noen rundt deg som kan støtte deg nå?

Veldig trist og utrolig dårlig gjort av han akkurat nå som du ikke skal oppleve noe ekstra stress :( men om du blir alenemor så kommer du til å klare det helt fint. Gikk fra faren til sønnen min da han var ca 2 og var alene i 5 år. Klarte meg helt fint alene, selv om det var skummelt å skulle være bare en om å få økonomien til å gå rundt.
Og hvem vet... kanskje han trenger å se at du faktisk ikke trenger han for å klare deg og så kommer han krypende tilbake ;) Mange menn som er redd for at det vi kvinner elsker mest hos menn er at de gir oss trygghet. De tror vi elsker tryggheten mer enn vi elsker de...

Takk, alle sammen! Måtte bare innom og si at det går greit med meg.
Eksen min har ikke unnskyldt seg for noe som helst, han har bare fortsatt livet som normalt og latt meg ligge igjen i grøfta. Har klart å kave meg opp og ting begynner å gå seg til... Sakte, men sikkert, er det ikke det de sier?

Takk igjen. Og lykke til videre til alle dere som er så heldige å ha magetrollene deres trygt plasserte i magen fremdeles. Skal krysse fingrene for dere! :)

Eksen min har ikke unnskyldt seg for noe som helst, han har bare fortsatt livet som normalt og latt meg ligge igjen i grøfta. Har klart å kave meg opp og ting begynner å gå seg til... Sakte, men sikkert, er det ikke det de sier?

Takk igjen. Og lykke til videre til alle dere som er så heldige å ha magetrollene deres trygt plasserte i magen fremdeles. Skal krysse fingrene for dere! :)

Wow. For en idiot! Håper det går bra med deg, ingen fortjener en sånn fyr.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Uff :( Dette var ikke godt å lese :(

Du fortjener en som er mye snillere enn den fjotten der :)

Masse lykke til videre. Husk å ta godt vare på deg selv :)

Fikk tårer i øynene av historien din.
Så mye vondt du har gått gjennom.
Prøv så godt du kan å legge alt dette bak deg, og fyll livet ditt med det som gir deg glede.
En vakker dag så møter du Ham som setter deg først, og elsker deg som du er, og som mer enn annet vil at dere skal bli foreldre sammen.
Stor klem!

Så forferdelig å lese! Jeg har faktisk ikke ord :(

Tenk å oppføre seg sånn mot en som går å bærer på en del av seg selv, en som hadde elsket han betigelsesløst resten av livet..

Håper virkelig du vurderer noen du kan snakke med om det som har skjedd..

Back
Topp