Januarbaby2015
Andre møte med forumet
Barnefar har nå sendt tydelige signaler på at han ikke ønsker å være sammen med meg lenger, selv om han ikke har sagt det med ord... Han har byttet lås i leiligheten sin, slettet Facebookkontoen sin, og han har blokkert telefonnummeret mitt... Det nærmeste han har kommet i å si det med ord er å si "jeg vil ikke ha det sånn som ting er nå". Uten å gi meg/oss en sjanse til å ordne opp i problemene... Urettferdig og feigt!!!
Jeg elsker ham sånn at det gjør vondt i hele kroppen å tenke på at han forsvinner ut av livet mitt. Jeg prøver å gi ham tid og fred, i et håp om at han kanskje kan forandre mening, men jeg klarer ikke å la vær å forsøke å få kontakt. Og for hvert forsøk hvor jeg ikke får respons blir jeg like skuffet...
Og dette kommer på toppen av at jeg fremdeles har blødninger og er kjemperedd for å miste.
Trenger noen oppløftende ord nå...

Jeg elsker ham sånn at det gjør vondt i hele kroppen å tenke på at han forsvinner ut av livet mitt. Jeg prøver å gi ham tid og fred, i et håp om at han kanskje kan forandre mening, men jeg klarer ikke å la vær å forsøke å få kontakt. Og for hvert forsøk hvor jeg ikke får respons blir jeg like skuffet...
Og dette kommer på toppen av at jeg fremdeles har blødninger og er kjemperedd for å miste.
Trenger noen oppløftende ord nå...