Bli kjent tråd :)

Hei hei... 38 år her, dette er barn nr 2, kommer fra Oppland, men bor i Hedmark. Driver eget AS. Gift.

Første barn: 2 uker før egguttak var jeg gravid, mirakelet ble født i 2011[emoji813]blue

Barn nr 2: 86 PP, pga alvorlig sykdom hos mannen har vi ikke kunne fått hjelp, men prøvd de gangene vi kunne.
Pga en fantastisk lege fikk vi endelig hjelp høsten 2017,
IVF 1: ingen resultat. IVF 2: avbrutt ICSI 3: Gravid [emoji813]red
Har hatt mange nedturer og en tøff historie, så håper virkelig vi kan gi vårt flotte gutt en lillesøster eller lillebror i førjulsgave.


Gleder meg masse til å være med dere fremover...
Velkommen og gratulerer [emoji173] krysser fingrene for desember baby [emoji173]
 
Hei! 27 år fra Jæren. Har vært samboer med verdens beste siden 2011, har vært prøvere siden 2013, henvist til klinikk våren 2017. Fikk jackpot på vårt 5 insett, som var frys :gen014 Satte inn 2, så nå venter vi på TUL (17/4) for å finne ut om det er 1 eller 2 spirer i magen som kommer i desember :)
 
Er 30 år. Vært sammen med kjæresten i 12 år. Venter nå barn nr 4 sammen :D barna er 10. 8 og 3. Bor i Hordaland. Jobber i dagligvare handel, som kan være ganske fysisk krevende.. ( jobber i hele butikken, både ferskvare, kasse og vareplassering. ) Og er litt vikar i barnehage de dagene jeg har fri. :) vi prøvde i 5 på denne gangen. Aldri tatt så lang tid før :p og klaffet den mnd vi var for sein mtp eggløsning. Men d var vi visst ikke likevel.
 
Hei! :)
Jeg er 24 år, og bor i Nordland. Jobber som selger, men utdannet innenfor reiseliv. Planen er å omskolere meg til å bli lærer. Jeg er gift, og vært sammen med barnefaren i nesten 5 år. Sammen har vi en gutt på 16 måneder, så ventet vi en med termin 07.03.18 men han kom dessverre stille til verden i slutten av november17. 2 kjemiske etter det, men Nå er jeg gravid igjen og håper vi får et skrikende lite nurk i desember :love7

Åå nei så trist [emoji22]
Krysser alt jeg har for at alt går fint denne gangen [emoji173]️
 
27år og innflytter til Østfold, bodd her i litt over 2.5år, omtrent like lenge som vi har prøvd å få med oss et nurk hjem :)
Jobber som førskolelærer og vært sammen mef gubben i over 10år, så vi begynner å bli klare for dette :p

Dette er tredje gangen jeg er gravid.
Første endte i senabort i uke 19, ett OUL og ikke levedyktig.
Deretter SA i uke 6 nå i sommer.

Vi håper virkelig det ordner seg denne gangen, for vi begynner å bli frustrerte:shy:
 
Dytter litt på denne til alle dere nye her inne :)
 
20 år fra Nordland, vært sammen med barnefar i over 2 år og vi venter vår første.❤
Jobber som helsefagarbeider lærling i kommunen er heldivis ferdi nå i August. Det blir veldig godt!
 
Heihei, damer!:)
Jeg kommer fra Nord-Trøndelag, blir 30år nå i mai og jeg jobber som lærer.:)

Dette er mitt tredje barn. Har to fine gutter fra før. En på 9 år og en på 10 mnd. :Heartblue:Heartblue

Vi ønsket oss to tette denne gangen, og vi fikk klaff på andre forsøk etter jeg fikk «tanta» tilbake. :)

Blir et spennende år, dette! ;)
 
Jeg er 28 år fra Nordland. Har vært sammen med samboer i 5 år. Har ei jente på 21 mnd. Ble gravid på første pp med begge. Jobber som sykepleier på sykehus:Heartpink:)
 
Jeg kommer fra Buskerud og blir 22 før lille kommer
Dette er vårt første barn. Har prøvd siden februar 2017, og vært imellom endel for og få dette til [emoji173] utredet for habituell abort, Så har mistet 4 ganger. Men nå SKAL det gå [emoji173][emoji173]

Jeg gjør ferdig studiekompetansen min vis nettstudier og jobber 80%,mannen jobber 100% i byggefirma [emoji173]
 
Jeg er 24 og han er 25, og vi bor i Stavanger området.
Vi har vært sammen i 4.5 år, samboere i egen leilighet i snart 2❤

Sluttet på pillen i januar-17, men fikk ikke mensen og hadde lange og ustabile sykluser. September-17 fikk jeg påvist pco etter at vi var hos Hausken. Ble gravid i november-17 etter å ha brukt gonal-f og hadde termin i juli, men mistet to uker før jul i MA.

Dette lille mirakelet lagde vi helt uventet selv❤ jeg gikk å ventet på hysteroskopi pga. noe blodgreier i livmoren som ikke ville ut.
 
Jeg er 41 år og bor i Bærum med samboer. Vi har vært sammen i nesten 2 år. Jeg har 2 barn fra et tidligere forhold, en sønn på 15 og en datter på 13,5. Dette blir samboers første barn, og er 6+2 i dag etter 2 prøveperioder. Pga alder hadde vi ikke regnet med å være gravide nå, men vi tar det som det kommer :)
Jobber som systemutvikler.
 
Jeg er 23år fra Stavanger og har en samboer jeg har vert i lag med i 3år. Jeg er for tiden sykepleierstudent og har nylig funnet ut at jeg er gravid for første gang, så dette er svært nervepirrende! Dette var absolutt ikke planlagt, men vi er veldig spendte og glad for at det har skjedd allikevel:Heartred Er 6+5 i dag.:smiley-angelic005
 
  • Liker
Reactions: Lix
Jeg er 32 år fra Rogaland. Vært sammen med kjæresten i 6 år, dette blir vårt første barn sammen. Jeg har tvillinger født i 2010 fra før.

Graviditeten kom litt raskere enn vi hadde tenkt, og er nok litt i sjokk enda, men gleder oss. Ingen rundt oss vet noe enda så vil ikke gi ut for mye informasjon her. ☺️
 
Jeg er 25 år, og kommer fra Akershus. Samboer er 28. Vi har prøvd siden oktober/november 2017 og dette blir vårt første barn. Jeg jobber fulltid som sykepleier :)
 
Jeg er 33 år fra Trøndelag. Har to barn på 10 og 12 år fra et tidligere forhold. Jobber i fylkeskommunen. Vi har prøvd siden oktoberxsmile2
 
Jeg er 36. Vært sammen med samboeren i straks 3 år. Vi måtte ty til ivf da det ikke ble noe barn på naturlig måte. Er uforklarlige barnløse da vi er friske og raske
Bor i Akershus. Våres første barn begge 2. Håper lille spira klamrer seg fast
 
Back
Topp