Bli kjent tråd :)

En tråd i 'Desember 2018' startet av Stardust, 27 Mar 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Juni16+desember18<3 Glad i forumet

Velkommen og gratulerer [emoji173] krysser fingrene for desember baby [emoji173]

• Liker Liker x 1
  2. KR90 Blir kjent med forumet

Hei! 27 år fra Jæren. Har vært samboer med verdens beste siden 2011, har vært prøvere siden 2013, henvist til klinikk våren 2017. Fikk jackpot på vårt 5 insett, som var frys :gen014 Satte inn 2, så nå venter vi på TUL (17/4) for å finne ut om det er 1 eller 2 spirer i magen som kommer i desember :)

• Liker Liker x 3
  3. K.L# Alle gode ting er 3 :) Marsmellows-15 Septembermødre <3

Er 30 år. Vært sammen med kjæresten i 12 år. Venter nå barn nr 4 sammen :D barna er 10. 8 og 3. Bor i Hordaland. Jobber i dagligvare handel, som kan være ganske fysisk krevende.. ( jobber i hele butikken, både ferskvare, kasse og vareplassering. ) Og er litt vikar i barnehage de dagene jeg har fri. :) vi prøvde i 5 på denne gangen. Aldri tatt så lang tid før :p og klaffet den mnd vi var for sein mtp eggløsning. Men d var vi visst ikke likevel.

4. Mæddy Flørter med forumet

Åå nei så trist [emoji22]
    Krysser alt jeg har for at alt går fint denne gangen [emoji173]️

5. Lilth Gift med forumet Junilykke 2022 Himmelbarn Assistert-jentene

27år og innflytter til Østfold, bodd her i litt over 2.5år, omtrent like lenge som vi har prøvd å få med oss et nurk hjem :)
    Jobber som førskolelærer og vært sammen mef gubben i over 10år, så vi begynner å bli klare for dette :p

Dette er tredje gangen jeg er gravid.
    Første endte i senabort i uke 19, ett OUL og ikke levedyktig.
    Deretter SA i uke 6 nå i sommer.

Vi håper virkelig det ordner seg denne gangen, for vi begynner å bli frustrerte:shy:

6. Stardust Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Junibarna 2019 FebbisBebbis2021 ❄️

Dytter litt på denne til alle dere nye her inne :)

7. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

20 år fra Nordland, vært sammen med barnefar i over 2 år og vi venter vår første.❤
    Jobber som helsefagarbeider lærling i kommunen er heldivis ferdi nå i August. Det blir veldig godt!

8. Vixen88 Glad i forumet Desemberlykke 2018

Heihei, damer!:)
    Jeg kommer fra Nord-Trøndelag, blir 30år nå i mai og jeg jobber som lærer.:)

Dette er mitt tredje barn. Har to fine gutter fra før. En på 9 år og en på 10 mnd. :Heartblue:Heartblue

Vi ønsket oss to tette denne gangen, og vi fikk klaff på andre forsøk etter jeg fikk «tanta» tilbake. :)

Blir et spennende år, dette! ;)

9. Malin30 Blir kjent med forumet

Jeg er 28 år fra Nordland. Har vært sammen med samboer i 5 år. Har ei jente på 21 mnd. Ble gravid på første pp med begge. Jobber som sykepleier på sykehus:Heartpink:)

10. Amandaa11 Forumet er livet

Jeg kommer fra Buskerud og blir 22 før lille kommer
    Dette er vårt første barn. Har prøvd siden februar 2017, og vært imellom endel for og få dette til [emoji173] utredet for habituell abort, Så har mistet 4 ganger. Men nå SKAL det gå [emoji173][emoji173]

Jeg gjør ferdig studiekompetansen min vis nettstudier og jobber 80%,mannen jobber 100% i byggefirma [emoji173]

• Hjertelig Hjertelig x 1
  11. Lillevenn17 Elsker forumet Himmelbarn Oktoberlykke2020❤ Desemberlykke 2018

Jeg er 24 og han er 25, og vi bor i Stavanger området.
    Vi har vært sammen i 4.5 år, samboere i egen leilighet i snart 2❤

Sluttet på pillen i januar-17, men fikk ikke mensen og hadde lange og ustabile sykluser. September-17 fikk jeg påvist pco etter at vi var hos Hausken. Ble gravid i november-17 etter å ha brukt gonal-f og hadde termin i juli, men mistet to uker før jul i MA.

Dette lille mirakelet lagde vi helt uventet selv❤ jeg gikk å ventet på hysteroskopi pga. noe blodgreier i livmoren som ikke ville ut.

12. OmpaLompa123 Betatt av forumet Desemberlykke 2018

Jeg er 41 år og bor i Bærum med samboer. Vi har vært sammen i nesten 2 år. Jeg har 2 barn fra et tidligere forhold, en sønn på 15 og en datter på 13,5. Dette blir samboers første barn, og er 6+2 i dag etter 2 prøveperioder. Pga alder hadde vi ikke regnet med å være gravide nå, men vi tar det som det kommer :)
    Jobber som systemutvikler.

13. Litago19 Flørter med forumet Septemberbarna 2019

Jeg er 23år fra Stavanger og har en samboer jeg har vert i lag med i 3år. Jeg er for tiden sykepleierstudent og har nylig funnet ut at jeg er gravid for første gang, så dette er svært nervepirrende! Dette var absolutt ikke planlagt, men vi er veldig spendte og glad for at det har skjedd allikevel:Heartred Er 6+5 i dag.:smiley-angelic005

• Liker Liker x 1
  14. SnartMamma3 Flørter med forumet

Jeg er 32 år fra Rogaland. Vært sammen med kjæresten i 6 år, dette blir vårt første barn sammen. Jeg har tvillinger født i 2010 fra før.

Graviditeten kom litt raskere enn vi hadde tenkt, og er nok litt i sjokk enda, men gleder oss. Ingen rundt oss vet noe enda så vil ikke gi ut for mye informasjon her. ☺️

15. Kms92 Forumet er livet Septemberlykke 2021 Desemberlykke 2018 Augustbarna 2021

Jeg er 25 år, og kommer fra Akershus. Samboer er 28. Vi har prøvd siden oktober/november 2017 og dette blir vårt første barn. Jeg jobber fulltid som sykepleier :)

16. Dekita Glad i forumet Desemberlykke 2018 FebbisBebbis2021 ❄️

Jeg er 33 år fra Trøndelag. Har to barn på 10 og 12 år fra et tidligere forhold. Jobber i fylkeskommunen. Vi har prøvd siden oktoberxsmile2

17. Rosalotte Andre møte med forumet

Jeg er 36. Vært sammen med samboeren i straks 3 år. Vi måtte ty til ivf da det ikke ble noe barn på naturlig måte. Er uforklarlige barnløse da vi er friske og raske
    Bor i Akershus. Våres første barn begge 2. Håper lille spira klamrer seg fast

Del denne siden