Bli kjent tråd :)

Stardust

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Junibarna 2019
FebbisBebbis2021 ❄️
Hadde vært hyggelig å bli litt kjent med desember damene!

Skriv det du ønsker, men gjerne alder, fylke, hvor lenge dere hr prøvd, antall barn, hva man jobber/studerer/driver med osv :)
 
Last edited:
Det synes jeg er et flott initiativ!:happy::smiley-bounce012 Jeg er 32 år, fra Trondheim. Har en gutt fra før på 4. Vi begynte å prøve i desember, da fikk jeg fjernet spiralen. Jobber som psykolog med spesialisering på barn- og unge.
 
Jeg er 25 år fra Akershus :) dette blir første og vi har prøvd siden august 2017, hvor vi ble gravide på 1 forsøk men mistet i uke 8. Håper denne holder hele veien :) jeg jobber som sykepleier :)
 
Jeg er 28 og relativt nyinnflyttet i Akershus. Jeg sluttet med prevensjon i august, men begynte ikke å prøve ordentlig med tester osv. før desember. Vi har ingen barn, men har en liten hund som oppfører seg som et. Jeg studerer juss og jobber i butikk.
 
Jeg er 30, blir 31 til sommeren. Bor i Vestfold [emoji4] har ei datter på 6år fra et tidligere forhold og ei datter på snart 15 mnd med min nåværende samboer. Han har to gutter på 6 og 9år fra før. Vi har prøvd siden september 2017. Jobber som hjelpepleier [emoji4] har enn så lenge termin 2 desember [emoji4]
 
Jeg blir 30 i sommer og bor i oppland:) vi har ei datter på snart 2,5 fra før:) jobber som klinisk sosionom på psykosepost:) har prøvd siden oktober ca, har hatt litt ekstra hjelp med femar pga lange sykluser, så ble overraska over at det (forhåpentligvis) gikk så fort denne gangen:) menstermin er 2 des:)
 
23 år, bor i Drammen/Buskerud. For tiden hjemme i mammapermisjon med ei på snart 11 mnd. Gift og jobber til vanlig 100% med hest. Kastet pillene forrige mnd ettersom vi brukte 9 mnd på førstemann. Ganske overrasket over hvor fort det gikk denne gangen! 4+0 Idag :happy:
 
25 år (blir 26 i mai) og bor i Vestfold med samboer/forlovede på 32 og vår datter som blir 2 i juni. Vi sluttet på prevensjon for en mnd siden og den satt på første gitt:) foreløpig termin 4 desember. Jobber med kontor-administrasjon i et byggefirma og i helgene sitter jeg å jobber med logistikk for aviser. Blir koselig å følge dere her inne:)
 
25 år og fra Nord Troms [emoji4] Har en jente født i februar16, så dette er andre barnet vårt. Jeg kastet pillene i mai -17. Ble gravid i oktober -17, men mistet i uke 12. Nå er jeg gravid igjen til stor glede med termin 1.desember[emoji4] Jobber som sykepleier på en lokal sykestue.

Gleder meg til å bli bedre kjent og følge dere andre videre her [emoji2]
 
Så hyggelig! Jeg er 27 år og bor i Asker (Akershus) med samboer av 6 år og datteren vår på 2,5 :love2 Begynte å prøve nå i mars, har ikke fått positiv test enda men bare håper det skal klaffe på første forsøk som med storesøster, hehe. Jobber som backofficeansvarlig.
 
Last edited:
Jeg er 32 fra Trondheim! Har vært to runder i Danmark i håp om å få ønskebarnet alene, og denne gangen satt sesamfrøet seg fast! Så nå krysses alt som krysses kan for at det holder seg der Er 4+4 i dag med termin 4.desember
 
Jeg er 29 år fra Akershus[emoji5] pp4 og er nå 4+3 - gleder meg over positive tester. Hadde en kjemisk i pp2 og har historikk med exu og sa fra tidligere[emoji57] kjenner det preger psyken min den første tiden. Mitt første barn og forloveden min sitt andre. Jeg er utdannet barnehagelærer og jobber som ped leder på en småbarnsavdeling[emoji173] Gleder meg til verdens beste julegave[emoji7]
 
Jeg er snart 25 år og kommer fra Akershus :) I dag er jeg 5+1 og har termin 3.desember. Dette er mitt første svangerskap så denne perioden er mildt sagt nervepirrende :happy118 Svangerskapet var ikke planlagt, og jeg og min samboer skulle egentlig gifte oss i Roma 15.november, så ser ut som det må bli litt forandring i planene :laughing002
 
Jeg er 28 år fra Møre og Romsdal. Har ei jente på 3 år fra før og jobber som lærer. Sluttet med prevensjon i høst, men har bare gått inn for det et par måneder. Denne måneden her skulle vi egentlig ha et opphold i prøvingen, men så kom eggløsningen senere enn forventet så vipps ble det visst likevel. Kom som en overraskelse siden jeg var sikker på at tanta var på vei.
 
Jeg er 24 år fra Oslo men bor i Ålesund. Samboer på 5 året, en gutt fra før av som er født august 16, har rett og slett ikke prøvd så aktivt men den satt på første forsøk.

Jobber på sykehuset som helsesekretær :)
 
Jeg er 27 år fra Sogn og Fjordane. Har vært sammen med samboeren min i snart 9 år, og sammen har vi to gutter. En på 6 år og en på 3 år. Begge de satt på første forsøk, men nå gikk det 8 måneder før den endelig satt [emoji4]

Er ufør pga idrettsskade.
 
Back
Topp