Bli kjent tråd :)

Stardust

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Junibarna 2019
FebbisBebbis2021 ❄️
Hadde vært hyggelig å bli litt kjent med desember damene!

Skriv det du ønsker, men gjerne alder, fylke, hvor lenge dere hr prøvd, antall barn, hva man jobber/studerer/driver med osv :)
 
Last edited:
Det synes jeg er et flott initiativ!:happy::smiley-bounce012 Jeg er 32 år, fra Trondheim. Har en gutt fra før på 4. Vi begynte å prøve i desember, da fikk jeg fjernet spiralen. Jobber som psykolog med spesialisering på barn- og unge.
 
Jeg er 25 år fra Akershus :) dette blir første og vi har prøvd siden august 2017, hvor vi ble gravide på 1 forsøk men mistet i uke 8. Håper denne holder hele veien :) jeg jobber som sykepleier :)
 
Jeg er 28 og relativt nyinnflyttet i Akershus. Jeg sluttet med prevensjon i august, men begynte ikke å prøve ordentlig med tester osv. før desember. Vi har ingen barn, men har en liten hund som oppfører seg som et. Jeg studerer juss og jobber i butikk.
 
Jeg er 30, blir 31 til sommeren. Bor i Vestfold [emoji4] har ei datter på 6år fra et tidligere forhold og ei datter på snart 15 mnd med min nåværende samboer. Han har to gutter på 6 og 9år fra før. Vi har prøvd siden september 2017. Jobber som hjelpepleier [emoji4] har enn så lenge termin 2 desember [emoji4]
 
Jeg blir 30 i sommer og bor i oppland:) vi har ei datter på snart 2,5 fra før:) jobber som klinisk sosionom på psykosepost:) har prøvd siden oktober ca, har hatt litt ekstra hjelp med femar pga lange sykluser, så ble overraska over at det (forhåpentligvis) gikk så fort denne gangen:) menstermin er 2 des:)
 
23 år, bor i Drammen/Buskerud. For tiden hjemme i mammapermisjon med ei på snart 11 mnd. Gift og jobber til vanlig 100% med hest. Kastet pillene forrige mnd ettersom vi brukte 9 mnd på førstemann. Ganske overrasket over hvor fort det gikk denne gangen! 4+0 Idag :happy: