Bli kjent tråd :)

Hei :)
30 år gammal Ambulansearbeidar frå Sogn og Fjordane, har vore prøvar med min noverande sambuar i nesten 4 år,
SA veke 6 i 2016 er det næraste vi har vore klaff tidelegare, so no håpa vi på fullverdig svangerskap.
Har ingen barn frå før, så no vil vi verkeleg ha ein liten
:Heartbigred
 
Hei :)
30 år gammal Ambulansearbeidar frå Sogn og Fjordane, har vore prøvar med min noverande sambuar i nesten 4 år,
SA veke 6 i 2016 er det næraste vi har vore klaff tidelegare, so no håpa vi på fullverdig svangerskap.
Har ingen barn frå før, så no vil vi verkeleg ha ein liten
:Heartbigred
Gratulerer så masse med klaff da! å masse lykke til
 
Så flott initiativ! Snart 29 år, gifter oss i august, bor i Vestfold, utdannet sosionom og jobber med flyktninger. Dette blir vårt første barn! :Heartred
planlagt gravid brud eller tilfeldig? Spennende! Vi gifte oss også i august :happy: så nå må jeg finne meg ny kjole :wtf: men gleder oss uansett:Heartred
 
Så gøy at det er noen flere fra nord her også
emoji5.png
Gratulerer foresten!
emoji2.png
Veldig! :happy: takk, og det samme til deg :hello2 har og en gutt født i feb- 16 :woot: (og to eldre barn)
 
planlagt gravid brud eller tilfeldig? Spennende! Vi gifte oss også i august :happy: så nå må jeg finne meg ny kjole :wtf: men gleder oss uansett:Heartred

Hehehe! Tja, han fridde for en måned siden, og vi har ikke beskytta oss... såå eeehm, vi visste at det kunne skje, men forventa at vi måtte prøve lenger før vi ble gravide :happy: Jeg har ikke fiksa kjole enda, jeg er ikke så nøye med bryllupet, vil bare gifte meg jeg. Er han som vil ha festen.. Så da blir det vielse på verandaen, grilling av helt lam med familie og fest med venner! :singing: Ikke no bridezilla her (enn så lenge) :rolleyes: :hilarious: For et år det blir for oss! :Heartbigred
 
Hei alle, Så koselig [emoji1373] Jeg er 26 år og har en gutt på 7 år fra før. Samboer med far til guttungen og vårt forhåpentligvis barn nr 2. Jobber som politi - 3 delt turnus[emoji1459]‍♀️Sluttet med p sprøyte for over 1 år siden. Ble konisert i november mnd. Og nettopp forsøkt å prøve - krysser fingre for at alt går som det skal[emoji1373]!
 
Hehehe! Tja, han fridde for en måned siden, og vi har ikke beskytta oss... såå eeehm, vi visste at det kunne skje, men forventa at vi måtte prøve lenger før vi ble gravide :happy: Jeg har ikke fiksa kjole enda, jeg er ikke så nøye med bryllupet, vil bare gifte meg jeg. Er han som vil ha festen.. Så da blir det vielse på verandaen, grilling av helt lam med familie og fest med venner! :singing: Ikke no bridezilla her (enn så lenge) :rolleyes: :hilarious: For et år det blir for oss! :Heartbigred
Herlig! det blir et spennende år da! Ibgen bridezilla her heller, men vi har 230 inviterte gjester å det meste er fikset, fordi alle andre stresser men det er så mange pga. stor familie, ca 150 av dem er min familie, 50 hans å 30 venner (spent på om smilyene forsvinner nå også)
 
Hei! :)
35 år, befinner meg i Buskerud, har 5 gutter fra et tidligere forhold. 3 bonusbarn, også gutter :p
Dette blir første sammen.
Prøvd siden september 2016, en ma i fjor. (Ble gravid i samme mnd som nå.)
Jeg hadde egentlig gitt litt opp inni meg, men jommen ble det klaff nå. Så håper denne holder seg fast til desember :)
 
39 år og barn nr 2 her. Lillemor er 2, 5 år nå[emoji7] Pga alvorlig sykdom tidligere er vi veldig sent ute, noe som er litt kjipt, men tenker at vi "driter" i alderen og lager den familien vi har ønska oss, så får vi heller være litt gamle foreldre. Men nettopp pga alderen var det viktig med søsken så de hvertfall er to om noe skulle skje...

Var ikke så lett å komme i mål denne gangen heller. Første gang måtte jeg opereres for endometriose og først da satt den. Denne gangen har vi også prøvd lenge og satset på ivf og ikke ny operasjon. Hadde mitt første forsøk nå og jammen satt den med en gang:)
Så krysser alt jeg har for at den sitter og at alt er bra med barnet... jeg er 5+3 idag så hjertet skal ga begynt å slå[emoji7]
Førskolelærer, men ikke i jobb nå. Og bor på Vestfolds solkyst[emoji4]
 
Hei!
28 (straks 29) år og bor et lite stykke fra Bergen med samboer. Overtar mest sannsynlig en gård til neste år. Er utdannet ingeniør, men jobber som lærer nå(og eeeeeelsker jobben min[emoji169] !). Er ferdig med utdanningen nå i juni.
Vi har prøvd siden september [emoji4]
Dette blir vår første og vi er superspente[emoji4]
 
Hei! :)
Jeg er 24 år, og bor i Nordland. Jobber som selger, men utdannet innenfor reiseliv. Planen er å omskolere meg til å bli lærer. Jeg er gift, og vært sammen med barnefaren i nesten 5 år. Sammen har vi en gutt på 16 måneder, så ventet vi en med termin 07.03.18 men han kom dessverre stille til verden i slutten av november17. 2 kjemiske etter det, men Nå er jeg gravid igjen og håper vi får et skrikende lite nurk i desember :love7
 
Så hyggelig å bli litt kjent med dere alle! Virker som en flott gjeng :)
 
Hei! :)
Jeg er 24 år, og bor i Nordland. Jobber som selger, men utdannet innenfor reiseliv. Planen er å omskolere meg til å bli lærer. Jeg er gift, og vært sammen med barnefaren i nesten 5 år. Sammen har vi en gutt på 16 måneder, så ventet vi en med termin 07.03.18 men han kom dessverre stille til verden i slutten av november17. 2 kjemiske etter det, men Nå er jeg gravid igjen og håper vi får et skrikende lite nurk i desember :love7

Så trist å høre. Krysser alt for at dere får et lite nurk i desember ❤️
 
Jeg er 33 år, har 2 gutter allerede født i 2014 og 2016. Hadde en MA i høst så skulle egentlig hatt termin nå i april med nr 3. Istedenfor blir det ett nytt desemberbarn (eldstemann er født på nyttår). Er fra Rogaland, jobber som sykepleier men søker meg til ny utdannelse [emoji4]
 
Hei hei... 38 år her, dette er barn nr 2, kommer fra Oppland, men bor i Hedmark. Driver eget AS. Gift.

Første barn: 2 uker før egguttak var jeg gravid, mirakelet ble født i 2011:Heartblue

Barn nr 2: 86 PP, pga alvorlig sykdom hos mannen har vi ikke kunne fått hjelp, men prøvd de gangene vi kunne.
Pga en fantastisk lege fikk vi endelig hjelp høsten 2017,
IVF 1: ingen resultat. IVF 2: avbrutt ICSI 3: Gravid :Heartred
Har hatt mange nedturer og en tøff historie, så håper virkelig vi kan gi vårt flotte gutt en lillesøster eller lillebror i førjulsgave.


Gleder meg masse til å være med dere fremover...
 
Back
Topp