Bli kjent tråd ❤

Ønsker ikke å skrive så mye her for å unngå å bli gjenkjent. Skal presentere meg på skjult forum senere. Er gravid med termin i starten av desember. Fortsatt ganske sjokkert. Har flere hg-svangerskap bak meg, så er mest redd for månedene som kommer. Vi skal klare dette.
 
Snart 30 og bor på Vestlandet med min mann og sønn på 2,5 år ☺️ Andregangsgravid gjennom IVF denne gangen også. Jobber i offentlig sektor. Ellers glad i å trene og være sosial med venner og familie.
 
Snart 30 og bor på Vestlandet med min mann og sønn på 2,5 år ☺️ Andregangsgravid gjennom IVF denne gangen også. Jobber i offentlig sektor. Ellers glad i å trene og være sosial med venner og familie.
Velkommen inn hit:woot:
 
Har brukt litt tid på å bli varm i trøyen for å bli med i forum. Nå klarer jeg endelig å slappe litt av, og jeg skal tørre å være litt mer aktiv og ikke bare snike. Vil presentere meg ordentlig om jeg får blitt med i hemmelig forum etterhvert, men jeg har ikke nok innlegg enda. Gleder meg til å bli kjent med dere, dette virker som en kjempehyggelig gjeng
 
Har brukt litt tid på å bli varm i trøyen for å bli med i forum. Nå klarer jeg endelig å slappe litt av, og jeg skal tørre å være litt mer aktiv og ikke bare snike. Vil presentere meg ordentlig om jeg får blitt med i hemmelig forum etterhvert, men jeg har ikke nok innlegg enda. Gleder meg til å bli kjent med dere, dette virker som en kjempehyggelig gjeng
Velkommen inn til oss! Blir gøy å bli bedre kjent inne på skjult:happy:
 
Hei folkens :dance008
26 år gammel, fra nordland. Har 2 barn fra før, en på snart 8 år og ei på snart halvannet år.
Har alltid sett for meg 3 barn i fremtiden, men at det skulle skje nå var jeg ikke forberedt på.. Så denne graviditeten var absolutt ikke planlagt:woot:
Spent på hvordan det blir fremover.. :nailbiting:
Hei hei! En gutt på 8 og ei på 2 her! Velkommen i «3-barnsklubben» :D
 
Hmm, da kan visst jeg også melde meg inn her. Jeg er 31 år og bor på østlandet. Jeg er gift med en mann og kjæreste med en annen. Med mannen min har jeg tre barn på 11, 9 og 2. Etter tredjemann kom foreslo jordmor at jeg burde sterilisere meg, jeg som var ufør og mørkhudet. Det hadde jeg ikke videre lyst til siden jeg bare var 29, men hun presset mye på og dagen jeg skulle inn og ta keisersnitt så stod legene over meg og sa de ikke ville trille meg inn før jeg undertegnet på at jeg ville sterilisere meg. Jeg syntes det var så vanskelig å stritte imot at jeg undertegnet, men angret i det sekunder babyen var ute. Følte at det ødela hele opplevelsen, og det var vanskelig å ikke være bitter.
I ettertid, når jeg fikk meg en kjæreste også som jeg selvsagt også vil ha barn med var det enda verre, så jeg gikk privat og fikk en refertilisering. Da syr man sammen igjen de egglederene som er klipt over. Da jeg våknet fra operasjonen i januar sa legen som opererte meg at den ene eggelederen hadde sykehuset ødelagt såpass at den ikke var til å redde, men én eggleder hadde jeg da. Han sa litt vemodig at det fremdeles er håp, og at jeg kan få IVF, men jeg vet jo godt at en dame i min posisjon omtrent aldri ville fått noen støtte for det. Februar og mars gikk det ikke, og jeg må innrømme at jeg var litt håpløs. Jeg gikk til kontroll hos privat gynekolog nå i mars, hvor han undersøkte om operasjonen var vellykket ved å sprøyte et blått vann (kontrastvæske) opp i egglederen som er hel. Han sa at denne er frisk og at gjennomstrømmingen av kontrastvæsken gikk uforhindret. Prøvingen satte i gang uken etter.
Jeg er egentlig litt over månen lykkelig over at denne forferdelige hendelsen på offentlig sykehus lot seg korrigere, og nå er jeg bare ekstatisk over tanken på å få en baby til.
Dette er helt forferdelig hvordan kunne de prisene deg til å gjøre noe sånt. ;(
Så flott at du fikk rettet på denne uretten som ble gjort mot deg, veldig glad på dine vegne :)
 
Skal jeg tørre å håpe.
Nå blir dere sikkert litt sjokkert men jeg er over 40 traff mann nr 2 litt seint. Vi har en datter på 4 og jeg har en jente fra før på 11.

Håper at dere ikke syntes jeg er altfor gammel, føler meg ung selv;) Tror barna gjør meg spreke da jeg må holde meg aktiv..
Hobby, elsker å strikke, dyr, venner og litt trening. Elsker å pusle i drivhuset også har vi Camping.
Veldig hyggelig å bli kjent med dere alle :)
 
27 år og student. Har et barn fra før av født i 2018. Gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle inne på skjult :)
 
26 år gammel fra Romsdalen. Har to barn fra før (jente på 8 og gutt på 6) :Heartred Samboer med verdens snilleste fyr, som jobber på sjøen. Selv jobber jeg innen barnevernet, men er sykemeldt på grunn av en ulykke for to år siden.

Dette svangerskapet var veldig planlagt, men har slitt veldig siden positiv test... begynner endelig å bli mer komfortabel med å være gravid, men har enda en lang vei å gå før det blir bra
 
30 år og bor i Innlandet:) Har to fantastiske barn sammen med verdens herligste mann❤️ Nå er 3. mann på vei og det er både planlagt og fantastisk :happy:❤️
 
Hei jenter :)
Jeg er 30år og bor i innlandet med verdens fineste mann. Har 3 barn fra før , 2007,2014 og 2020. De to eldste fra tidligere forhold.
Hadde planer om å begynne å prøve igjen i aug men i går satt jeg plutselig med en positiv test i hånda.
Blir 15mnd mellom de yngste, blir spennende med to tette :D
Gleder meg til å bli kjent med dere :)
 
Har brukt litt tid på å bli varm i trøyen for å bli med i forum. Nå klarer jeg endelig å slappe litt av, og jeg skal tørre å være litt mer aktiv og ikke bare snike. Vil presentere meg ordentlig om jeg får blitt med i hemmelig forum etterhvert, men jeg har ikke nok innlegg enda. Gleder meg til å bli kjent med dere, dette virker som en kjempehyggelig gjeng

Tenker det samme som deg - trenger litt tid på å bli varm i trøya:happy: Men når vi har nok innlegg så får vi ta det igjen på hemmelig forum:)
Gleder meg og veldig til å bli kjent med alle sammen:happy:
 
Tenker det samme som deg - trenger litt tid på å bli varm i trøya:happy: Men når vi har nok innlegg så får vi ta det igjen på hemmelig forum:)
Gleder meg og veldig til å bli kjent med alle sammen:happy:
Kos dere litt med "Våre Leker" så går det fort mot Skjult forum
 
36 år fra Oslo. To barn fra før på 6 og 10 (7 og 11 når baby kommer) En veldig planlagt og ønsket attpåklatt. Klaffet i pp 1. Samboer, snart gift :happy: (i mai). Liker å trene, være ute i skogen, sy og være med familie og venner. Gleder meg til å følge dere alle sammen!
 
32 år, gift med mannen i mitt liv og sammen har vi to barn på 8 og 5 år:happy: Jeg ønsker heller ikke gå i mer detalj, siden jeg er redd for å bli gjenkjent:angelic:
 
34 år og barn nummer to på vei :happy:
Jeg tar og igjen bli-kjent inne på skjult når jeg får tilgang ;)
 
34(snart 35) år og barn nr 3 på vei. Har en på 7 og 4 fra før og en hundebaby på 8 mnd <3
Får ta mer detaljer på skjult gruppe, enda tidlig og bor på en liten plass :)
 
Hei. Endelig kunne jeg melde meg inn i forumet :)

Jeg er 36 år og venter mitt første barn 25 desember. Er litt overrasket, for jeg ble gravid en måned etter IVF og fersk forsøk. Gikk og ventet på mensen som ikke kom for å melde fra til Tin forsøk
 
Hei. Endelig kunne jeg melde meg inn i forumet :)

Jeg er 36 år og venter mitt første barn 25 desember. Er litt overrasket, for jeg ble gravid en måned etter IVF og fersk forsøk. Gikk og ventet på mensen som ikke kom for å melde fra til Tin forsøk
Velkommen:)
 
Back
Topp