Bli kjent tråd ❤

ElskerJesus♡

Ut på landet☘️
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
SÅ masse kjekke damer der er her inne :D Tenkte det hadde vært kjekt å laga ein tråd der dei som vil kan introdusere seg sjølv litt, så blir me bedre kjent:) eg er nok ikkje den einaste som bruker maaaasse tid her inne nå vell...? :hilarious: Endelig inne på gravidforum igjen liksom ;)

Her dele du akkuratt det DU er komfortabel med å dele❤

Når me har 5000 innlegg kan me lage skjult forum, så om du føler for å dele mykje, men er litt usikker kan du dele litt her og heller meir detaljer inne der om nokre veker, då den er heilt privat for berre dei med tilgang ❤
 
Eg er 32år og bur på det vakre Vestland :D er gift med verdens beste mann og har 2 jenter som er 6 og 7 år :) eg er personlig kristen, men det er ikkje så vanskelig for folk å få med seg :hilarious:

Me blei gravid nå i PP4 etter MA, ellers er me på sånn PP27 trur eg, siden me starta i 2018. Blei først gravid i desember 2019, men enda i kjemisk. Blei gravid Mars 2020 med termin 17.Desember 2020, men jenta vår dødde rundt uke 17, som blei oppdaga på OUL i veke 18+3 trur eg. Blei gravid igjen i September med termin 2.Juni 2021, men også den babyen dødde 13+5, oppdaga 14+1. Dette var 30.november og kroppen har ikkje vært heilt i balanse siden. Me har prøvd, og har ikkje brukt prevansjon, men denne graviditeten kom fordiom litt overraskande på oss. Desember har til nå ikkje vært så god for oss. Første baby hadde eg SA 11.desember, neste baby hadde eg termin med 17.desember og neste der igjen hadde eg OUL med 17.desember, men den timen, altså 17.
Desember 2020 blei brukt til utredning pga gjentatte aborter, og nå, nå har eg termin 13.desember :wacky: litt ambivalente følelser rundt det, men veldig veldig gla for å være gravid igjen ❤
 
Hei! Veldig hyggelig å bli kjent :) Vil tro flere kommer ut av «skallet» så fort vi får en lukket gruppe. Litt om meg;
Er litt over 30 år.. Bare litt..:cool: Er ekstrem sosial og rastløs , nå som alt er stengt går det utover min søte mann (som har gått til innkjøp av ørepropper) full forståelse for den:hilarious:. Huset er vasket i alle kriker og kroker , hurra for hjemmekontor! Ååå.. så nå da, har jeg funnet veien inn hit ;) Det teite Nicknamet kakeboks kommer til og være synlig i det meste som skjer i denne gruppen, beklager på forhånd! Men er bare snill :D Kniper alt jeg kan, håper jeg blir helt helt til fødsel. Jeg bor,lever og suser i all kaos midt i byen (Oslo) men fy søren jeg trives! Tidligere født, vil gjerne dele mer om det.. I skjult forum , for mine fødsler var ganske unike og veldig kule! Hihi :happy: Hilsen selveste .. Kakeboks...:greet025
 
Hei! Veldig hyggelig å bli kjent :) Vil tro flere kommer ut av «skallet» så fort vi får en lukket gruppe. Litt om meg;
Er litt over 30 år.. Bare litt..:cool: Er ekstrem sosial og rastløs , nå som alt er stengt går det utover min søte mann (som har gått til innkjøp av ørepropper) full forståelse for den:hilarious:. Huset er vasket i alle kriker og kroker , hurra for hjemmekontor! Ååå.. så nå da, har jeg funnet veien inn hit ;) Det teite Nicknamet kakeboks kommer til og være synlig i det meste som skjer i denne gruppen, beklager på forhånd! Men er bare snill :D Kniper alt jeg kan, håper jeg blir helt helt til fødsel. Jeg bor,lever og suser i all kaos midt i byen (Oslo) men fy søren jeg trives! Tidligere født, vil gjerne dele mer om det.. I skjult forum , for mine fødsler var ganske unike og veldig kule! Hihi :happy: Hilsen selveste .. Kakeboks...:greet025

Utrulig gøy å lesa ting du skrive, elske humorsansen :D glede meg til å følga deg rundtom i alle slags tråder her ;)
Å glede meg veldig til å høra meir om fødslene!!! Mine gir berre grunnlag for aldri å få barn, eller iallefall få angst for fødsler, så dei trur eg eg holde for meg sjøl :hilarious:
 
Eg er 32år og bur på det vakre Vestland :D er gift med verdens beste mann og har 2 jenter som er 6 og 7 år :) eg er personlig kristen, men det er ikkje så vanskelig for folk å få med seg :hilarious:

Me blei gravid nå i PP4 etter MA, ellers er me på sånn PP27 trur eg, siden me starta i 2018. Blei først gravid i desember 2019, men enda i kjemisk. Blei gravid Mars 2020 med termin 17.Desember 2020, men jenta vår dødde rundt uke 17, som blei oppdaga på OUL i veke 18+3 trur eg. Blei gravid igjen i September med termin 2.Juni 2021, men også den babyen dødde 13+5, oppdaga 14+1. Dette var 30.november og kroppen har ikkje vært heilt i balanse siden. Me har prøvd, og har ikkje brukt prevansjon, men denne graviditeten kom fordiom litt overraskande på oss. Desember har til nå ikkje vært så god for oss. Første baby hadde eg SA 11.desember, neste baby hadde eg termin med 17.desember og neste der igjen hadde eg OUL med 17.desember, men den timen, altså 17.
Desember 2020 blei brukt til utredning pga gjentatte aborter, og nå, nå har eg termin 13.desember :wacky: litt ambivalente følelser rundt det, men veldig veldig gla for å være gravid igjen ❤

Kjenner jeg har lyst til å gi deg en varm klem for alt du har vært igjennom! den skal sitte nå! Jeg krysser alt jeg har for deg og fine familien din :Heartred
 
Hei! Veldig hyggelig å bli kjent :) Vil tro flere kommer ut av «skallet» så fort vi får en lukket gruppe. Litt om meg;
Er litt over 30 år.. Bare litt..:cool: Er ekstrem sosial og rastløs , nå som alt er stengt går det utover min søte mann (som har gått til innkjøp av ørepropper) full forståelse for den:hilarious:. Huset er vasket i alle kriker og kroker , hurra for hjemmekontor! Ååå.. så nå da, har jeg funnet veien inn hit ;) Det teite Nicknamet kakeboks kommer til og være synlig i det meste som skjer i denne gruppen, beklager på forhånd! Men er bare snill :D Kniper alt jeg kan, håper jeg blir helt helt til fødsel. Jeg bor,lever og suser i all kaos midt i byen (Oslo) men fy søren jeg trives! Tidligere født, vil gjerne dele mer om det.. I skjult forum , for mine fødsler var ganske unike og veldig kule! Hihi :happy: Hilsen selveste .. Kakeboks...:greet025

Haha selveste Kakeboks assa... :notworthy:notworthy:notworthy
Liker humoren
kommer til å dele når vi er inne på skjult :)
 
Hiver meg på jeg og

34år fra Troms,har fra før to sønner på 14 og 15 år, så er vel da igang med runde 2 med barn med mann nummer to Som det fremkommer av navnet, han jobber på anlegg så vi var veldig spent på hvor lamg tid vi ville bruke på å få frøet til å sitte da jeg frem til nå har hatt EL bare når han er på jobb:wtf: Men her var frøet plutselig på plass, syklusene mine var ikke heeelt på plass etter p pille slutt, så vi er kjæmpe glade og litt sjokkerte for at d gikk fort og lett, men kjemperedde for at ikke lykken skal vare og at frøet ikke sitter:Heartred
 
Kjenner jeg har lyst til å gi deg en varm klem for alt du har vært igjennom! den skal sitte nå! Jeg krysser alt jeg har for deg og fine familien din :Heartred

Så god du e ❤ har heldigvis hatt ein enorm fred som har bært oss alle 4 gjennom alt, uten den freden veit eg ikkje om eg kunne klart meir❤ er såklart heilt enig, denne gangen skal eg ha en levende baby i armane mine, og aller helst to ;)
Tusen takk snille du, godt å ha alle dokk fine her på forumet :)
 
Så god du e ❤ har heldigvis hatt ein enorm fred som har bært oss alle 4 gjennom alt, uten den freden veit eg ikkje om eg kunne klart meir❤ er såklart heilt enig, denne gangen skal eg ha en levende baby i armane mine, og aller helst to ;)
Tusen takk snille du, godt å ha alle dokk fine her på forumet :)

det tror jeg på du skal få :) ååå ja to. Tenk så kos det hadde vært :Heartpink
 
Litt over 30 her, bor ca 1t unna Oslo. To fine barn og venter vårt andre ivf barn ❤️ Har gudenevet hvor mange SA mellom nr 1 og 2, derfor ivf med nr to. Når vi bestemte oss for nr 3 gikk vi rett på ivf. Første forsøk resulterte i tidlig SA, andre full klaff. Testet svakt positivt rd4 med god stigning deretter. Hcg på over 500 på testdag dette må jo gå bra? Litt hønemor og veldig stressa for at det skal ende i SA igjen. foreløpig er formen ræva, men det er jo fantastisk og jeg gleder meg over hver dag med tydelige tegn på graviditet. ingen som vet noe og vi har planer om å vente så lenge som mulig med å fortelle, godt at det finnes steder som her hvor man kan dele
 
Eg er 32år og bur på det vakre Vestland :D er gift med verdens beste mann og har 2 jenter som er 6 og 7 år :) eg er personlig kristen, men det er ikkje så vanskelig for folk å få med seg :hilarious:

Me blei gravid nå i PP4 etter MA, ellers er me på sånn PP27 trur eg, siden me starta i 2018. Blei først gravid i desember 2019, men enda i kjemisk. Blei gravid Mars 2020 med termin 17.Desember 2020, men jenta vår dødde rundt uke 17, som blei oppdaga på OUL i veke 18+3 trur eg. Blei gravid igjen i September med termin 2.Juni 2021, men også den babyen dødde 13+5, oppdaga 14+1. Dette var 30.november og kroppen har ikkje vært heilt i balanse siden. Me har prøvd, og har ikkje brukt prevansjon, men denne graviditeten kom fordiom litt overraskande på oss. Desember har til nå ikkje vært så god for oss. Første baby hadde eg SA 11.desember, neste baby hadde eg termin med 17.desember og neste der igjen hadde eg OUL med 17.desember, men den timen, altså 17.
Desember 2020 blei brukt til utredning pga gjentatte aborter, og nå, nå har eg termin 13.desember :wacky: litt ambivalente følelser rundt det, men veldig veldig gla for å være gravid igjen ❤
Åhh, for en heftig reise du har vært på ❤️ Veldig modig å dele
 
Jeg er 38 og har hus og mann en time utenfor Oslo, men bor og arbeider i et krigsherjet land i Øst-Afrika.
Vi gjorde IVF i 2012 som ikke endte i graviditet men stort sett alle bivirkninger som finnes. Hadde så utrolig mye smerter, sykehusinnleggelse etc etc. det har tatt åtte år før jeg orket å tenke tanken igjen. Jeg har helt ærlig vært mye sint også. Hvorfor skal jeg gjennom alt dette når jeg er frisk og normal og kan bli gravid uten hjelp?

Jeg hadde egentlig slått fra meg tanken på å bli mor, men så ble ikke ønsket helt borte..
Fikk fri og IVF til å passe i mars og nå skal det i følge appen være to hjerter som banker i denne kroppen. Rart og utrolig skummelt!!

Jobber nå med å få til en overflytting til et land med bedre helsevesen og mindre tid langt inni bushen.

mye som skjer i livet om dagen. Har ikke delt med så mange ennå, derfor er forum et fint sted å dele og være usikker.
 
Så koselig å lese litt om dere! Vil ikke dele for mye, men jeg kan «samle» det jeg allerede har røpet:
37 år fra Viken. To barn hittil med to forskjellige pappaer. Eldstemann er 8 og vesla er 2.
Det er med pappa nr.2 at jeg nå er gravid igjen, og det klaffet i 2.syklus etter p-pilleslutt. Det har det altså gjort alle tre graviditeter, så jeg er en av de heldige som får gråten i halsen og tårer i øynene når jeg leser om de som strever år og dag for å få barn. Vit at dere imponerer med styrke og pågangsmot, og dere har min fulle respekt langt ut i evigheten ❤️

Er heltidsstudent, 2. året på bachelor, så vi tar full sats etter at vi måtte flytte bryllupet til neste år og plutselig fikk tid til å få en til. Til tross for at jeg gjennomførte en full bukplastikk med sying av magemuskler høsten 2020. Men men!! Så her var det rett og slett nå eller aldri, også ble det NÅ!
Magisk, og uforventet ettersom vi begynner å bli voksne.
Men helt ærlig føler jeg meg som en 30-åring, både inni og utapå, så jeg har troa på at dette går VELDIG bra! ❤️
 
32 år gammel sørlending, har en 2åring fra før av som satt uten å prøve, Hadde først termin i August 2021 men det gikk ikke så bra, men nå gleder jeg meg til et lite julebarn :joyful: Skal gifte meg til neste år, og er sjeleglad for at det klaffet nå i Desember, for et bryllup med et spedbarn hadde faktisk vært uaktuelt for meg, så da måtte vi flyttet bryllupet :bag: Så må jeg bare si, de gangene jeg har ramla inn på kvinneguiden etter et raskt googlesøk, jiixes, jeg synes damene der er så ufine i stemningen, så er SÅ glad for at føler alle her genuint er gode mennesker :D
 
32 år gammel sørlending, har en 2åring fra før av som satt uten å prøve, Hadde først termin i August 2021 men det gikk ikke så bra, men nå gleder jeg meg til et lite julebarn :joyful: Skal gifte meg til neste år, og er sjeleglad for at det klaffet nå i Desember, for et bryllup med et spedbarn hadde faktisk vært uaktuelt for meg, så da måtte vi flyttet bryllupet :bag: Så må jeg bare si, de gangene jeg har ramla inn på kvinneguiden etter et raskt googlesøk, jiixes, jeg synes damene der er så ufine i stemningen, så er SÅ glad for at føler alle her genuint er gode mennesker :D
Syns Kvinneguiden er en grusom plass:wideyed:
Har foreløpig ikke møtt noe slikt her på Babyverden, verken i 2016/2017 eller nå i denne runden i 2020/2021:) selvfølgelig opplevd at folk har forskjellige meninger, men da er de ikke ufine om det. En super gjeng som er medlemmer her inne!:woot:
 
32 år gammel sørlending, har en 2åring fra før av som satt uten å prøve, Hadde først termin i August 2021 men det gikk ikke så bra, men nå gleder jeg meg til et lite julebarn :joyful: Skal gifte meg til neste år, og er sjeleglad for at det klaffet nå i Desember, for et bryllup med et spedbarn hadde faktisk vært uaktuelt for meg, så da måtte vi flyttet bryllupet :bag: Så må jeg bare si, de gangene jeg har ramla inn på kvinneguiden etter et raskt googlesøk, jiixes, jeg synes damene der er så ufine i stemningen, så er SÅ glad for at føler alle her genuint er gode mennesker :D
Helt enig i at spedbarn og bryllup ikke klaffer helt, hadde vært kjipt å flytte bryllupet vårt enda en gang!! Hvilken dato har dere? Vi hadde egentlig 10.07 i år, men ble 16.07 neste år. Håper gravidfettet er borte til da :hilarious:
 
Syns Kvinneguiden er en grusom plass:wideyed:
Har foreløpig ikke møtt noe slikt her på Babyverden, verken i 2016/2017 eller nå i denne runden i 2020/2021:) selvfølgelig opplevd at folk har forskjellige meninger, men da er de ikke ufine om det. En super gjeng som er medlemmer her inne!:woot:
Heelt enig! :notworthyForskjellige meninger er jo egentlig en bra ting det, men alt kommer jo an på hvordan man sier det :lurk
 
Helt enig i at spedbarn og bryllup ikke klaffer helt, hadde vært kjipt å flytte bryllupet vårt enda en gang!! Hvilken dato har dere? Vi hadde egentlig 10.07 i år, men ble 16.07 neste år. Håper gravidfettet er borte til da :hilarious:
Ååå, ja skjønner det hadde blitt styr med å flytte enda en gang! :joyful:Vi skal ha 23.07:hello2 jeg gikk egentlig veldig fort ned med førstemann (helt til jeg spiste meg opp igjen i permisjonen, hehe:hilarious:)
 
Ååå, ja skjønner det hadde blitt styr med å flytte enda en gang! :joyful:Vi skal ha 23.07:hello2 jeg gikk egentlig veldig fort ned med førstemann (helt til jeg spiste meg opp igjen i permisjonen, hehe:hilarious:)
Åh, da er du jo heldig! Her må det beinhard jobbing til! Så jeg skal være mer fornuftig enn noen gang tidligere i dette svangerskapet. Nå skal jeg spise kun det jeg og baby trenger! Og litt lørdagskos. Skal trene så lenge jeg kan!
 
Åh, da er du jo heldig! Her må det beinhard jobbing til! Så jeg skal være mer fornuftig enn noen gang tidligere i dette svangerskapet. Nå skal jeg spise kun det jeg og baby trenger! Og litt lørdagskos. Skal trene så lenge jeg kan!
Absolutt veldig heldig! Ødela som sagt bare mye for meg selv med å «kose seg» i hele permisjonen :banghead: uansett så er jo et balansert kosthold og trening best for både oss og barnet, så absolutt mest fornuftig! :joyful:
 
Back
Topp