Bleier

Libero touch og lillego. Libero mest på natt nå. Skal teste ut änglemark sine og. Er på størrelse 3. :)

Pampers. Bruker bare om natta.

Brukte libero touch. Bruker pampers trusebleier nå. Bor i Storbritannia så har ikke libero her

Hovedsakelig libero. Kommer til å bruke libero touch på lillebror i starten når han kommer. Skal også forsøke meg på en pakke libero touch trusebleier str 5 til Frøkena - liker ikke up & go serien til libero.

Bruker LilleGo og er veldig fornøyd med dem. Synes også Rema sine er bra, men handler stort sett bare på Kiwi, og gidder ikke reise på Rema bare for bleiene [emoji6]

Bruker LilleGo og er veldig fornøyd med dem. Synes også Rema sine er bra, men handler stort sett bare på Kiwi, og gidder ikke reise på Rema bare for bleiene [emoji6]
Det er slik for oss med rema og kiwi også, bare omvendt :p de la ned kiwi her, så gidder ikke å kjøre 20min for å kjøpe bleier :)

Libero comfort/up&go og lillego på dagtid, libero touch om natten:)

Vi har prøvd det meste, men for oss fungerer Lillego best. De sitter best og lukter minst. Med Rema og Coop sine syns jeg ungen lukter tiss på lang vei.

Pampers eller änglamark. Ikke helt bestemt meg for om jeg liker änglamark. Synes av og til de gjør at det lukter gammelt tiss av stumpen hennes...

Libero Touch. Akkurat begynt med str. 2 :)

Back
Topp