Bleier

Libero touch. Kjøpte inn første pakker med nr 4 idag. Hun er 3 mnd. Er 1 kg under pakkeveilederen, men en rund baby. Haha

Tøy <3

Har brukt pampers heile vegen. Ein størrelse større på natta enn på dagen. Har prøvd litt anna innimellom, men jenta mi blei sår av dei andre vi prøvde. Libero har funka nokså greit, men Pampers sitter betre.

Libero str 2 på lillebror.
Libero str 6&7 og lillego nr5 på storebror.

Libero :) Han får virkelig hissige utslett av andre bleier vi har prøvd...

Hovedsakelig libero. Kommer til å bruke libero touch på lillebror i starten når han kommer. Skal også forsøke meg på en pakke libero touch trusebleier str 5 til Frøkena - liker ikke up & go serien til libero.
Har akkurat gått over fra libero up and go til de Pampers trusebleiene. Syns de var mye bedre. Han bruker forøvrig fortsatt libero touch i barnehagen:)

Får jeg spørre hva du liker best av de?
Vi er ganske ferske da mini er 8 uker gammel. Men har brukt tøybleier fra vi kom hjem fra sykehuset og har endret seg litt allerede og kommer nok til å endre seg etterhvert som fasongen på mini endres. Men de som passer godt nå og som vi liker er best er bumgenius freetime (all in one) bleie og ecocloth (lommebleier) med div innlegg. Begge er onesize så begynte å passe ved ca 4,5/5 kg og justeres og lukkes med knapper.

De første 5 mnd brukte vi mest libero touch.
Ved 5 mnd gikk vi over til tøybleier - hadde byttet før om jeg viste om muligheten. Våre klare favoritter ble miosolo (uten org.innlegg. Bruker bambusinnlegg fra little lamb). De var favorittene frem til mini var ca 1.5år. Da gikk vi over til milovia lommebleier. Nå er hun 2 år.

Da vi byttet fra engangsbleier til tøybleier sluttet vi å bruke bleiekrem, ikke nødvendig lenger. Hun blir ikke rød eller sår med tøybleier. Aldri slitt med sår stump, men hun var litt rød etter engansbleiebruk, så smurte flere ganger daglig da. Hvis hun må bruke engangsbleier idag ser vi etter kort tid at hun blir rød igjen.

Back
Topp