Bleier

Desemberbaby86

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Hvilke merke bruker dere, og hvorfor akkurat det merket?

Her er mini så fersk at vi ikke har funnet en favoritt enda. To pakker med Liebro (som vi fikk i babybokser) er brukt opp allerede, nå er vi over på Pampers, men har også en del fra Rema 1000 liggende...
 
Vi har prøvd alle de tre som du nevner. Synes at Libero og Pampers er nokså like, ihvertfall Libero 2 som vi har begynt med nå (1 er litt lavere i ryggen). Har hatt lekkasje et par ganger med rema sin, men det har nok med at mini lå på siden og ammet , og bleien har vært litt stor. . rema har ikke den stripen som indikerer når bleien er våt. Så alt i alt synes jeg alle tre er ok, men Libero og Pampers litt foran.

Et tips til de som benytter bleie dealen på kiwi: la fjerde pakke som er gratis være de større bleiene. Disse pakkene er mye dyrere enn størrelse 1 og 2, så smart å stacke opp med disse :)
 
Kjøper det jeg kommer over. Lite konsekvent. Sist endte vi opp på pampers og rema1000 bleier. Likte de best.
 
Vi bruker bare libero og libero tutch da jeg syntes pampers og rema 1000 sine ble så fuktige når hun tisset.. libero tutch er absolutt en favoritt da den er tynnere og mykere. På vesla her så sitter de veldig godt på og vi har få uhell med libero.

Men jeg tror man bare må prøve litt og se hva som passer sitt barn;)
 
Libero er favoritten her, både de vanlige og touch :) Rema sine 2er bleier vi fikk i gratispakke er fortsatt litt store, men er spent på å teste de :)
 
Vi har bare prøvd vanlig libero og libero touch - jeg synes sistnevnte er desidert best fordi de er så myke! :) merker stor forskjell mellom disse ;)

Har hatt en del bæsjeuhell de siste ukene - men når hun fyller bleien så det kommer opp ved navlen så kan man kanskje ikke forvente så mye :p
 
Vi bruker libero sine og liker dem veldig godt :) Ikke hatt noen uhell enda:)
Har ikke prøvd libero touch enda, men får vel prøve neste gang jeg skal handle :)
 
Last edited:
Libero Touch er favoritten. De er mye mykere enn noen av de andre vi har prøvd. Har vært innom de fleste takket være babypakkene tror jeg.
Lekkasje tror jeg det hadde blitt uansett siden hun tømmer seg skikkelig annenhver dag :p
 
Har bare prøvd libero og Pampers, og libero er favoritten :) Har noen pakker fra rema1000 liggende, men de er fortsatt litt store.
 
Jeg liker best Coop eller kiwi sine billigbleier. Aldri hatt uhell med de. Så kommer til å bruke de så fort snuppa er stor nok :)
 
Har prøvd begge libero variantene og pampers.. Rema1000 sine er for store enda. Favoritten er helt klart libero touch. Jeg likte ikke pampers i det hele tatt..

Ellers har jeg blitt anbefalt å bruke Coop eller Kiwi sine billigbleier når snuppa blir eldre. De skal visst nok være veldig bra! :)
 
Vi har hittil likt Libero best, men vil over på tøybleier etterhvert. Prøver oss litt frem med tøybleiene, men har ikke helt funnet ut av det enda. Virker som han blir sår av den typen vi har mest av, så vi jobber med å finne ut av det.
 
Pampers tåler han ikke så de er helt utelukket her :p
Første uka likte vi best libero, ikke touch...den passet ikke til han i det hele tatt!
Gikk over til rema bleiene når han var 1,5uke å er storfornøyd med de :)
Han må straks over til str 3, å vi holder oss til rema sine videre også :)
 
Vi bruker bare tøybleier, enn så lenge er vi på brettebleier da det vi har av lommebleier og alt-i-ett er for stort. Selv de som er angitt å være for nyfødte.
 
Vi bruker pampers nå, men skal prøve libero neste gang vi skal kjøpe bleier. Synes det har vært så mange lekkasjer i det siste. Mener å ha hørt at mange sier at libero passer best til gutter av en eller annen grunn.
 
Vi bruker pampers nå, men skal prøve libero neste gang vi skal kjøpe bleier. Synes det har vært så mange lekkasjer i det siste. Mener å ha hørt at mange sier at libero passer best til gutter av en eller annen grunn.
Vi har også masse lekkasjer. Hadde ikke de utfordringene med jenta. Vi har prøvd både pampers og libero. Libero medførte bæsjelekkasjer, pampers står for urinlekkasjer. Av den grunn bruker vi pampers. Klesvask har fått ny betydning etter vi fikk guttebaby :p
 
Back
Topp