Bleier å priser

Her bruker vi stort sett libero touch (handler to på meny til 79). De er supre om natten og lite uhell. Vår har dessverre reagert på rema og pampers så de kan vi ikke bruke. Vi veksler litt på på dagen, men liker first price (dog litt tykke) og coop sine änglamark økologiske. De er bløte og tynne og passer til sensitiv hud. Men nr er er nok touchen hos oss. (Bruker nr 5)

Mine favoritter så langt er alvababy nyfødt (ca. 50,-/stk), Lillegull økonomi AIO (79,-/stk) og bitti d'lish (ca. 80,-/stk - brukt).
.. Men så kan jeg bruke de mange, mange ganger da <3

Liker Coop änglamark sine best! Er like myke som touch, men koster lite :) Har aldri hatt lekkasjeproblemer med dem. Har alltid en pose up&go liggende i tillegg til dager hun er umulig å skifte på ;)

Remableiene, änglamark, og evt libero. Pris og komfort er viktig for oss.

Liker Coop änglamark sine best! Er like myke som touch, men koster lite :) Har aldri hatt lekkasjeproblemer med dem. Har alltid en pose up&go liggende i tillegg til dager hun er umulig å skifte på ;)

Helt enig. Syns nyfødtbleier er så myke. Syns derfor det er dumt at de litt større bleiene skal være så stive. Änglamark er derfor også en favoritt hos oss [emoji108][emoji2]

Libero touch bruker vi. Kjøper to pakker til 79kr på meny. Bruker str 5 nå. Prøvd forskjellige, men synes de er best i form av mykhet, passform og at minste ikke reagerer på de.
Jeg kjøper Libero touch og, men for to pakker nr 5 betaler jeg 120,- på Kiwi. Er det rabatter på Meny?)

Jeg står på Coop mega nå, det er ingen økologiske bleier her. Er det utvalgte butikker som selger de? Kanskje ikke Mega? Er de økologiske like myke i store størrelser? Nr 5 og 6?

Libero nr 3. Blir som regel kiwi med bleiekortet. Min erfaring er at Pampers sine lekker... samme med Rema sine. Så Libero er foreløpig vinneren.

Tenker ikke på pris eller merke, men hva som funker for mitt barn. Akkurat nå er det rema 1000 sine :)

Jeg står på Coop mega nå, det er ingen økologiske bleier her. Er det utvalgte butikker som selger de? Kanskje ikke Mega? Er de økologiske like myke i store størrelser? Nr 5 og 6?
Hmm, jeg har kjøpt de økonomiske på mega. Men varierer kanskje fra butikk til butikk? Vet iallefall de har på Obs. Tuppa mi bruker nr 4 som heter maxi (tror jeg) og de er iallefall kjempemyke. Tipper de større er like, men har ikke prøvd så kan ikke garantere.

Hmm, jeg har kjøpt de økonomiske på mega. Men varierer kanskje fra butikk til butikk? Vet iallefall de har på Obs. Tuppa mi bruker nr 4 som heter maxi (tror jeg) og de er iallefall kjempemyke. Tipper de større er like, men har ikke prøvd så kan ikke garantere.
Takk til deg, jeg skal titte på obs ;)

Bamboo bleier på Bunnpris, sånn stor pakke til en grei pris (husker ikke helt hva den koster). Myke og gode bleier etter vår erfaring :) ikke hatt lekasjer med de. Ellers går det i Libero. Rema sine bleier får han utslett av med det samme omtrent. Pampers styrer vi unna siden de ikke er miljø/svanemerket

Back
Topp