Bleier å priser

Lille hjerte

Elsker forumet
VIP
Sommerfuglene
Påskeliljene 2022 ❤️
Hvilken type bleier bruker du til ditt barn?
Hvor handler du bleier å hva er prisen?

Tenker du pris eller merke?

Jeg kjøper Libero sine bleier, er kjempe fornøyd.
Handler på Kiwi, tar 4 pakker å betaler 75 kr (har sånn kort, hun her bruker str 2).

Kun libero som funker her. De andre får han utslett av eller de har dårlig passform for min gutt.

Handler på kiwi eller Coop :)

Vi tenker hverken pris eller merke, men passform og sugeevne.
Bruker First Price sine om dagen, og Pampers om natten.

Handler som regel på Kiwi, eller Spar. Prisen har jeg helt ærlig ikke tenkt så mye over, da det stort sett er mannen som handler, og når vi handler sammen løper jeg som regel etter junior. :P

Rema sine har fungert supert her, har prøvd mange forskjellige. Det eneste vi har prøvd som aldri har særlig lekasjer er tøybleier så skal holde oss til det nå, men rema bleiene om vi f.eks er på hytten eller noe.

Bruker bare libero sine. Nå er vi på nr 3, snart nr 4. Syns de er absolutt best på lekkasje, REMA sine er ikke så verst heller, men liker libero best. Pampers er forferdelige! Handler på kiwi med bleiekort og får hver 4 pakke gratis, pr pakke nå koster 48-50 kr(?), så blir ca 150kr for de fire. Har ikke sjekket pris på nr 4 enda.

Libero touch bruker vi. Kjøper to pakker til 79kr på meny. Bruker str 5 nå. Prøvd forskjellige, men synes de er best i form av mykhet, passform og at minste ikke reagerer på de.

Kjøper de som jeg synes er best. Pris bryr jeg meg ikke om, bleier er jo veldig billig i Norge.

Har alltid likt Pampers best.

Vi bruker Rema sine og har gjort det i snart to og et halvt år nå. Brukte Pampers da vi var hos svigers i jula (ingen Rema i nærheten der de bor), men da fikk vi to bleielekkasjer i løpet av bare en uke :eek: (til sammenlikning er det vel nærmere to år siden sist vi opplevde uhell med Rema-bleier...)

Har heller ikke hatt noen problemer med bleieeksem o.l. med Rema-bleiene.

Libero up and go, de koster vel 59 tror jeg :) kjøper der vi handler. Rema, extra, bunnpris ++

Hvilken type bleier bruker du til ditt barn?
Hvor handler du bleier å hva er prisen?

Tenker du pris eller merke?

Jeg kjøper Libero sine bleier, er kjempe fornøyd.
Handler på Kiwi, tar 4 pakker å betaler 75 kr (har sånn kort, hun her bruker str 2).

Hva koster en pakke?

Libero. Kjøper en eske med 4 pakker i til 109kr eller noe, på Coop :)

Bruker Libero Comfort nr 4. Tenker ikke pris og glemmer alltid av bleiekort. Blæ. Men bruker det som har god passform og som passer godt etter hvert som han vokser. Har vært innom mye rart

Vi har brukt libero på de første bleiene og gått over til tema bleier. Bleier øker i pris jo større barnet er

Kjøper to store Libero up and go med fire pk våtservietter til 99,- på obs:)

Back
Topp