Libero, eneste som vi kan bruke. Kjøper på kiwi med bleieavtale 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker Coop änglamark sine best! Er like myke som touch, men koster liteHar aldri hatt lekkasjeproblemer med dem. Har alltid en pose up&go liggende i tillegg til dager hun er umulig å skifte på
![]()
Jeg kjøper Libero touch og, men for to pakker nr 5 betaler jeg 120,- på Kiwi. Er det rabatter på Meny?)Libero touch bruker vi. Kjøper to pakker til 79kr på meny. Bruker str 5 nå. Prøvd forskjellige, men synes de er best i form av mykhet, passform og at minste ikke reagerer på de.
Jeg kjøper Libero touch og, men for to pakker nr 5 betaler jeg 120,- på Kiwi. Er det rabatter på Meny?)
Jeg står på Coop mega nå, det er ingen økologiske bleier her. Er det utvalgte butikker som selger de? Kanskje ikke Mega? Er de økologiske like myke i store størrelser? Nr 5 og 6?Liker Coop änglamark sine best! Er like myke som touch, men koster liteHar aldri hatt lekkasjeproblemer med dem. Har alltid en pose up&go liggende i tillegg til dager hun er umulig å skifte på
![]()
Hmm, jeg har kjøpt de økonomiske på mega. Men varierer kanskje fra butikk til butikk? Vet iallefall de har på Obs. Tuppa mi bruker nr 4 som heter maxi (tror jeg) og de er iallefall kjempemyke. Tipper de større er like, men har ikke prøvd så kan ikke garantere.Jeg står på Coop mega nå, det er ingen økologiske bleier her. Er det utvalgte butikker som selger de? Kanskje ikke Mega? Er de økologiske like myke i store størrelser? Nr 5 og 6?
Takk til deg, jeg skal titte på obsHmm, jeg har kjøpt de økonomiske på mega. Men varierer kanskje fra butikk til butikk? Vet iallefall de har på Obs. Tuppa mi bruker nr 4 som heter maxi (tror jeg) og de er iallefall kjempemyke. Tipper de større er like, men har ikke prøvd så kan ikke garantere.