Bleiemerke

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Tøybleier! :-D Og jeg gleder meg innmari til å bruke de. De er kanonfine, og så utrolig myke! Skal bruke vann og kokosolje til vask nedentil, jeg synes selv at jeg kan bli sår av våtservietter de tilfellene jeg har brukt det, så vil unngå de.

Tøybleier! :-D Og jeg gleder meg innmari til å bruke de. De er kanonfine, og så utrolig myke! Skal bruke vann og kokosolje til vask nedentil, jeg synes selv at jeg kan bli sår av våtservietter de tilfellene jeg har brukt det, så vil unngå de.
Hvilken kokosolje?bruker selv kun økologiske pleieprodukter og vil gjerne bruke det til henne også. Blir selv sår av våtservietter så kunne tenkt meg og prøvd det samme som deg:-)

Du kan bruke hvilken som helst kokosolje, men det er greit med fast olje som du bare dypper kluten nedi. Jeg tenkte å bruke cocosa fordi jeg har et glass stående som jeg ikke bruker. Ellers vet jeg det er mangen som bestiller fra iherb.

Libero og rema 1000 sine. Har brukt rema 1000 sine til storesøster i over 2 år, veldig fornøyd med de:)

Back
Topp