Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil faktisk ikke "anbefale" noen.. DU må nesten teste dem ut selv..Hvilket bleiemerke anbefaler du og hvorfor? Er så mange merker der ute og vet ikke helt hvilket jeg burde kjøpe.
har dere coop i nærheten?Vi har testet frem og tilbake, og er helt forelsket i pampers. Men det er så dyrt! Prøver å finne noen som likner, men ingen holder mål på samme måte. Pampers er myk, veldig tøyelig strikk, søte, suger opp ALT så det er bare gule korn igjen på rumpa etter bæsj. De andre suger ikke opp like bra, og på libero så ligger bæsjen som en gul suppe... Har begynt å teste first price, får se hvordan det går.
Men alle er forskjellige, og det som passer for min baby passer kanskje ikke like bra for din.
Ja, har det. Ikke dårlighar dere coop i nærheten?
Vi handlet på coop obs. da fikk vi en pakke med 112 bleier til 100,-
det er pampers jeg snakker om daJa, har det. Ikke dårligDa får vi teste dem også!
Åja.. OIdet er pampers jeg snakker om daSånne kasser
![]()
bare hyggelig. vi kjøpte bare bleier der. Veldig kjekt. De ligger jo i sånne pakker.. Så da kjøpte vi 1-2 kasser av gangen Å når de trengte bleier til Vesla i bhg så hadde vi det stående hjemmeÅja.. OIHurra! Hjertelig takk ^^
Å, må man ha bleier til barnet i bh selv?bare hyggelig. vi kjøpte bare bleier der. Veldig kjekt. De ligger jo i sånne pakker.. Så da kjøpte vi 1-2 kasser av gangen Å når de trengte bleier til Vesla i bhg så hadde vi det stående hjemme
Å, må man ha bleier til barnet i bh selv?
ÅjaNei, det kommer an på barnehagen. Noen steder kan du velge å betale litt ekstra for å at barnehagen står for bleiene.
Men i bhg til Vesla hadde vi de med selv. Syntes det var like greit egentlig. siden hun ikke "passet" i libero og fikk utslett av f.eks coop sine egene bleier![]()
no problemÅjaDet er jo greit å vite. Takk for info
![]()
Jeg vil faktisk ikke "anbefale" noen.. DU må nesten teste dem ut selv..
Det er veldig forskjellig fra barn til barn hva som passe..
Vesla kunne kun bruke Pampers.. Libero var for store rundt bena så de lakk.
Mens datteren til venninnen min fikk utslett av Pampers.
Det beste er å teste deg litt frem til du finner det som passer barnet ditt best.