Bleiemerke

YviK

Forelsket i forumet
Hvilket bleiemerke anbefaler du og hvorfor? Er så mange merker der ute og vet ikke helt hvilket jeg burde kjøpe.

Hvilket bleiemerke anbefaler du og hvorfor? Er så mange merker der ute og vet ikke helt hvilket jeg burde kjøpe.
Jeg vil faktisk ikke "anbefale" noen.. DU må nesten teste dem ut selv..
Det er veldig forskjellig fra barn til barn hva som passe..
Vesla kunne kun bruke Pampers.. Libero var for store rundt bena så de lakk.
Mens datteren til venninnen min fikk utslett av Pampers.

Det beste er å teste deg litt frem til du finner det som passer barnet ditt best.

Her bruker vi bare libero og er fornøyd med det! :-) Har hørt mange snakke godt om rema1000-bleiene, men siden vi ikke har rema1000 her har vi ikke fått prøvd dem. :-)

Vi har testet frem og tilbake, og er helt forelsket i pampers. Men det er så dyrt! Prøver å finne noen som likner, men ingen holder mål på samme måte. Pampers er myk, veldig tøyelig strikk, søte, suger opp ALT så det er bare gule korn igjen på rumpa etter bæsj. De andre suger ikke opp like bra, og på libero så ligger bæsjen som en gul suppe... Har begynt å teste first price, får se hvordan det går.
Men alle er forskjellige, og det som passer for min baby passer kanskje ikke like bra for din.

Enig med Mirell. Prøv ut, alle barn er forskjellige! Jeg foretrekker pampers den aller første tiden da jeg synes de er mykere enn libero sine. Med mine to første har jeg så kjapt som mulig byttet til Coop sine bleier, de kan jeg virkelig anbefale!

Bleier må prøves ja..

Har likt libero best på mine og så har vi bytta over til Coop sine når det var mulig.. Tenker kjøpe inn både libero og pampers i nr 1..

Vi har testet frem og tilbake, og er helt forelsket i pampers. Men det er så dyrt! Prøver å finne noen som likner, men ingen holder mål på samme måte. Pampers er myk, veldig tøyelig strikk, søte, suger opp ALT så det er bare gule korn igjen på rumpa etter bæsj. De andre suger ikke opp like bra, og på libero så ligger bæsjen som en gul suppe... Har begynt å teste first price, får se hvordan det går.
Men alle er forskjellige, og det som passer for min baby passer kanskje ikke like bra for din.
har dere coop i nærheten?
Vi handlet på coop obs. da fikk vi en pakke med 112 bleier til 100,-

Åja.. OI :D Hurra! Hjertelig takk ^^
bare hyggelig. vi kjøpte bare bleier der. Veldig kjekt. De ligger jo i sånne pakker.. Så da kjøpte vi 1-2 kasser av gangen Å når de trengte bleier til Vesla i bhg så hadde vi det stående hjemme

Hos oss prøvde vi både libero og pampers i starten, men pampers ga han utslett så da blei det libero en stund. Byttet litt på merke når jeg merka at ikke det hjalp å bare bytte str ved flere lekkasjer, og innen da tålte huden mer så ikke noe utslett. Nå som han er 20 mnd har vi begynt å bruke rema1000 og first Price sine, og de er like bra som de andre, akkurat nå syns jeg de lekker mindre. Så du kommer nok til å bytte litt på, vi hadde masse libero klart men hadde gått bra med bare de fra pakkene for å teste og så sende gubben ut å kjøpe det merket jeg ville ha ;)

bare hyggelig. vi kjøpte bare bleier der. Veldig kjekt. De ligger jo i sånne pakker.. Så da kjøpte vi 1-2 kasser av gangen Å når de trengte bleier til Vesla i bhg så hadde vi det stående hjemme
Å, må man ha bleier til barnet i bh selv?

Å, må man ha bleier til barnet i bh selv?

Nei, det kommer an på barnehagen. Noen steder kan du velge å betale litt ekstra for å at barnehagen står for bleiene.
Men i bhg til Vesla hadde vi de med selv. Syntes det var like greit egentlig. siden hun ikke "passet" i libero og fikk utslett av f.eks coop sine egene bleier :P

Nei, det kommer an på barnehagen. Noen steder kan du velge å betale litt ekstra for å at barnehagen står for bleiene.
Men i bhg til Vesla hadde vi de med selv. Syntes det var like greit egentlig. siden hun ikke "passet" i libero og fikk utslett av f.eks coop sine egene bleier :p
Åja :) Det er jo greit å vite. Takk for info :)

Jeg vil faktisk ikke "anbefale" noen.. DU må nesten teste dem ut selv..
Det er veldig forskjellig fra barn til barn hva som passe..
Vesla kunne kun bruke Pampers.. Libero var for store rundt bena så de lakk.
Mens datteren til venninnen min fikk utslett av Pampers.

Det beste er å teste deg litt frem til du finner det som passer barnet ditt best.

Er helt enig med Mirell. Man må nesten teste og prøve seg frem.

Min datter har brukt Libero hele veien og den er vi mest fornøyd med. Vi prøvde pampers når hun var rundt to mnd men fikk skikkelig utslett og var sår lenge. Gikk tilbake til Libero og da ble hun bedre. Prøvde igjen pampers når hun ble eldre og det samme utslettet kom tilbake. Er noe i pampers bleiene hun ikke tålte.

Mange anbefaler rema1000 bleiene, nesten alle jeg kjenner er superfornøyd med de, men her var det lekkasje hver natt hun brukte de. Så for oss passer Libero best på vesla. Vi får se om det er det samme med neste mann

Må teste ja, er så ulikt både hvordan huden deres reagerer og hvordan kroppsfasongen er. Førstemann gikk utslett av pampers, libero ble lekkasje. Vi har vært mest fornøyd med REMA sine, og first price som god nr 2:) mener også at det var en av de billigmerkene som kom best ut i test når han var baby i 2012/13.

På 2 åringen her er det kun Rema sine bleier som har holdt hele veien, utslett av pamper, ,lekasjer med libero, gnagsår av first price , men super fornøyd m Rema sine

Back
Topp