Ble ikke kos på barselhotellet

Så fantastisk at alt gjekk bra<3 og for en nydelig liten gutt du har<3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vakre lille Ulrik!
Dere er sterke, og dette kommer til å gå bra! ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så nydelig gutt!!!:) så sterk og fin<3 så godt å høre at alt gikk bra!! Tenkt masse på dere!:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile
 
Så godt å høre at operasjonen gikk bra. For en fin og sterk gutt. Tøff start på livet, men dette kommer han til å klare fint. Bra navnevalg også, babyen vår skal hete det samme ;) Fortsatt god bedring til den lille :Heartblue
 
En riktig sterk og flott gutt! :D Så godt å høre at operasjonen var vellykket :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
En ordentlig tøffing:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Ååh, herlige nyheter!! Har tenkt mye på dere!
Nydelig gutt, bildet rørte innerst i hjerterota, jeg kan ikke forestille meg hva dere har vært igjennom!
Masse lykke til videre, håper han kommer seg til hektene fort!<3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så herlig med en oppdatering, og at operasjonen var vellykket! Virkelig en tøff start for fine Ulrik, men han ser jo helt fantastisk ut. Sterk, flott gutt.

Jeg mente det jeg skrev om å kunne hjelpe til- jeg går jo bare her og venter på å føde.
Skal på riksen på torsdag på ultralyd kontroll, så send meg bare en pm om du skulle trenge noe da.
Vi må jo hjelpe hverandre tenker jeg indiske vanskelige situasjoner.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer med vellykket operasjon og nydelig gutt!

Sent fra min GT-I9105P via Tapatalk
 
Du må ikke klandre deg selv for noe du ikke rår over, og som ikke er din skyld. Sønnen din er i de tryggeste hender:) Gratulerer så mye foresten! God bedring til lillegutt<3


Mh
 
Leste akkurat at han er blitt operert. Tøffe lille Ulrik! Tøff start på livet, men alt gikk bra ser jeg<3 vakker gutt!


Mh
 
Så fin gutt. :) godt å høre at operasjonen var vellykket. :) tenker fortsatt mye på dere. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
For en nydelig og tapper gutt du har
Godt å høre at operasjonen var vellykket!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så deilig å høre! Nydelig er han!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så herlig med en oppdatering, og at operasjonen var vellykket! Virkelig en tøff start for fine Ulrik, men han ser jo helt fantastisk ut. Sterk, flott gutt.

Jeg mente det jeg skrev om å kunne hjelpe til- jeg går jo bare her og venter på å føde.
Skal på riksen på torsdag på ultralyd kontroll, så send meg bare en pm om du skulle trenge noe da.
Vi må jo hjelpe hverandre tenker jeg indiske vanskelige situasjoner.


Sent from my iPhone using BV Forum
Veldig fint av deg❤️
 
Så herlig å høre at operasjonen er vellykket!

Og for en nydelig gutt❤️
*smelt*
 
Så godt å lese at alt har gått bra! Håper det går like fint når han taes av respiratoren.

Han er skikkelig nydelig, og jeg beundrer din styrke!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp