Ble ikke kos på barselhotellet

Brødhuet

Forumet er livet
Mailykke <3
Babyen min er syk. Og ligger på nyfødtintensiven. Lav oksygenmating i blodet.

Så nå ligger min helt nyfødte sønn på et rom med tre andre babyer og jeg sitter å griner på barsel. Fikk beskjed om at vi kunne komme og gå som vi ville, men jeg måtte sove. De skulle ringe når han måtte ha mat.

De har tatt røntgen av hjerte og lunger blodprøver, satt veneflon og han har masse ledninger på seg.

Jeg klarer ikke la være å tenke at dette kan være min feil. Var biffen godt nok stekt da jeg var i Berlin i høst? Har jeg kost for mye med nabokatta? Hodepinen, var det noe infeksjon som har smittet over på min hjelpesløse sønn?

Herregud. Jeg ramler helt fra meg. :-(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
God bedring til sønnen din, ingen kan klandres for dette!! Det kommer til å gå bra skal du se! Du kan helt sikkert flytte til nyfødt selv, slik at du føler deg nærmere han? Spør om det du! Vi var på nyfødt med vår datter og vi fikk familierom der slik at både jeg og mannen min var der med henne hele døgnet. Klem til deg!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ååå kjære deg! Dette skjønner jeg er tøft og vondt. Håper du får sove litt så du har noe krefter til å være der for han idag. De finner snart ut hvorfor O2metningen er lav. Og det er så mange årsaker til dette som ikke trenger å være så alt for store greier- selv om det virker superskummelt nå.
Håper dere får raske svar og at legene er flinke til å informere. Synes ikke du skal sitte og klandre deg selv!
Har jobbet mye med syke, nyfødte barn så når du vet noe mer og lurer på noe så kanskje jeg kan svare på noe.
Sender deg en god klem og håper dagen din blir bedre og lysere


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Babyen min er syk. Og ligger på nyfødtintensiven. Lav oksygenmating i blodet.

Så nå ligger min helt nyfødte sønn på et rom med tre andre babyer og jeg sitter å griner på barsel. Fikk beskjed om at vi kunne komme og gå som vi ville, men jeg måtte sove. De skulle ringe når han måtte ha mat.

De har tatt røntgen av hjerte og lunger blodprøver, satt veneflon og han har masse ledninger på seg.

Jeg klarer ikke la være å tenke at dette kan være min feil. Var biffen godt nok stekt da jeg var i Berlin i høst? Har jeg kost for mye med nabokatta? Hodepinen, var det noe infeksjon som har smittet over på min hjelpesløse sønn?

Herregud. Jeg ramler helt fra meg. :-(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Kjære deg, nå får jeg vondt av deg og dine :( Først må jeg få gratulere deg med baby, det var koselige nyheter å våkne til :) Så godt at babyen deres får skikkelig hjelp og ligger til observasjon, selv om det ble en trøblete start. Nå er han i gode hender og dem gjør alt dem kan for å få han frisk..! Klart det må være et skremmende syn med alt utstyret koblet til de små :( Jeg håper du får hvilt deg litt og snart får treffe gutten igjen. Det er ikke rart at du har fått deg et sjokk, men du må ikke tro det er din feil. Snart vil prøvesvarene bli klare og dere får noe konkret å forholde dere til. Sender over mange klemmer til deg og dine, dere må ha hatt en tøff natt <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer med baby :)
Lett å si at man ikke skal skylde på seg selv, for er det noe vi mødre kan så er det det- men prøv å la være. Babyen din trenger jo at du henger sammen =)
 
Uff nå gråter jeg og med deg.... Skjønner godt du er fortvilet og sikkert redd også. Det er godt å få ut tårene og ikke la alt holde seg inne.

Men så godt at det ble oppdaget tidlig og han kan få god hjelp helt fra starten av.
Jeg ønsker dere alt godt, og håper gutten deres kommer raskt til hektene igjen!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff, det var jo ikke sånn det skulle bli :( det er bra de har oppdaget det tidlig da og får undersøkt ordentlig. Prøv å ikke klandre deg selv, lettere sagt enn gjort kanskje, men prøv <3
Sender deg og dine varme tanker og klemmer <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
❤️Sender deg positive tanker...
 
Uff da :( Men godt at det ble oppdaget så tidlig! :) Men skjønner godt at dette er vanskelig og vondt for deg :( Men det vil gå bra, og snart så er lille gutten din helt frisk igjen, og dere kan få reise hjem♥ Sender deg masse gode tanker og en trøsteklem♥

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Uff, får helt vondt av deg! Skjønner at du tenker slik, tror vi er programmerte til å tenke slik, selv om vi egentlig helt, helt innerst vet at det ikke stemmer. Du er ikke skyld i at skatten din er syk. Lettere sagt en gjort, men prøv å tenk at babyen din trenger deg og trenger at du ikke er fult av skyldfølelse og tynges av det.
Håper den lille blir fort frisk igjen! Tenker på deg! Og husk at det ikke er din skyld! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
De tror det er hjertet... :-(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app


Neimen uff, får helt vondt av deg! :( Men det vil nok gå bra skal du se, han er nok en sterk liten gutt♥

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Åh, jeg føler så med deg nå. Tenker på deg og ønsker at alt skal gå bra med lille gutten din...❤️
 
Håper det går bra med deg og gutten din. Føler virkelig med deg, men du må ikke klandre deg selv. Det er nok ingenting du kunne ha gjort annerledes. Nå blir han tatt godt vare på, så håper jeg han blir frisk snart. Klem
 
Ååååå nei! Skjønner at du er redd og lei deg. Krysser fingerne for at det ikke er noe alvorlig.
 
Uff du må ikke tenke at det er din feil. :( Håper alt blir bra fort og at du kan kose deg meg din nyfødte baby
 
:( sender masse varme klemmer og gode tanker <3 Håper alt blir bra veldig snart!!
 
Sender deg og gutten din masse gode tanker og krysser alt jeg har for dere!

Ikke klandre deg selv, dette er det naturen som bestemmer, gutten trenger mamma sine gode tanker og vibber nå<3 Og på sykehuset er han i de tryggeste hender!<3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp