Ble ikke kos på barselhotellet

Takk for oppdatering, har tenkt så på dere! Masse lykke til, fortsetter å sende gode tanker <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Krysser fingrene for dere! Godt dere er ivaretatt av de dyktigste fagfolkene på området!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Masse lykke til i dag! Vil tro det blir en vanskelig og tøff dag for dere. Sikkert kjekt da og ha mann og barna der, og gjøre noe gøy med dem.

Jeg tenker på dere og ber for lille Ulrik og de som skal operere han.


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Lykke til med operasjonen i dag. Tøffe dager for dere dette. Ta vare på hverandre.

Sent fra min GT-I9105P via Tapatalk
 
Takk for oppdatering. Tenker masse på dere. Skal sende mange gode tanker i dag. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
❤️Tenker på dere og håper på en vellykket operasjon !
 
Tenker masse på dere, og håper på en perfekt operasjon♥ Masse lykke te♥

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Masse lykke til! Dette går nok bra! Men for en start for dere!! Tenker mye på deg og lille Ulrik ( <- for et nydelig navn dere har valgt! )


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Masse lykke til i dag. Tenkt masse på dere.
Bare gode ord å si om barnekardiologene på Riksen. Utrolig dyktige. Vært der med hjertebarn og kan ikke lovprise dem nok.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Masse lykkeønskninger sendes deres vei i dag


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tenkt mye på dere! Mange lykkønskninger og gode tanker til deg, Ulrik og familien din, kan ikke forestille meg det du går igjennom! :Heartred
 
Hei igjen.

Det gikk heldigvis veldig bra! Vellykket operasjon. :)

Han ligger i respirator nå, fram til i morgen. Så skal de prøve å få han til å puste selv og vekke han.

Han er så nydelig der han ligger. Ledninger overalt, men det er utrolig hva man blir vant til.

Jeg kan ikke navnet på selve diagnosen ennå, men årene som går inn mot hjertet og skal bytte på å forsyne hjerte og lunger med blod var ikke vokst sammen rett. Så de måtte sette de årene sammen.

Tusen takk for tilbud om hjelp og god støtte. Vi er her en uke til før vi blir flyttet til St.Olavs.

Legger ved et bilde fra rett etter operasjonen. Hvis dere synes det er for sterkt bilde så si ifra. Jeg forstår det kan være ekkelt å se sånn som nybakt mor/snart nybakt mor.

Vi er blitt vant til ledningene og alt det tekniske.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1399932752455.jpg
    1399932752455.jpg
    66,2 KB · Visninger: 257
Åh, så godt å høre at operasjonen var vellykket! Krysser fingrene for at dere slipper noe mer nå, og at han er frisk og rask igjen om kort tid. Han er helt nydelig <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
*sniker*
Du har en fantastisk nydelig gutt! Absolutt ikke noe ekkelt med dette, tvert imot et fantastisk flott bilde av en sterk gutt på bedringens vei! Sender dere mange lykkeønskninger og gode stunder i tiden fremover. Gode klemmerframeg :)
 
Aaaaw, så NYDELIG han er! ♥♥ Og for en sterk liten gutt du har, for ikke å snakke om for en sterk mamma du er! Kjempe godt å høre at alt har gått bra, var tenkt masse på dere idag♥ Kos deg så godt du kan, det fortjener dere begge to ;)

Og bildet har jeg ingenting imot, for det er jo tross sånn hverdagen dessverre blir for noen nybakte foreldre, og da mener jeg at vi alle har godt av å se det! :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Back
Topp