Ble du mobbet som barn?

Ble mobbet og banket opp daglig til ca 4 klasse. Da begynte vel de andre å skjønne mer.

Ble mobbet fra 1-4 klasse sånn ca, hvorfor har jeg ikke peiling på :p

Jeg ble fra 2.klasse til 9.klasse. hvorfor er ikke godt å si. Var ei jente som fikk med seg alle jentene i klassen. Ble frosset ut, satt ut rykter om, rope sjellsord til osv. Pga dette har jeg aldri klart å stole på noen jenter som vil være min venn. Er blitt bedre nå i voksen alder, selv om det fortsatt ligger der i underbevisstheten.

Nei, har aldri blitt mobbet. Takk og lov for det!
Har gått imellom om jeg har sett noen andre mobbe noen!

Nei aldri, men jeg var alltid den som stod opp for de som ble mobbet. Det var ikke sånn kjempemye mobbing på skolen/klassene jeg gikk i, men litt sånne smågreier var det litt innimellom. Ble heldigvis tatt tak og ordnet opp i :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei. Men vi hadde mye konflikter innad i jentegjengen. Min største frykt ( en av de iallfall ) er at lille skal bli mobbet. Noe så forferdelig.

Jepp, fordi jeg hadde skjeve tenner, og fordi vi var fattige. Var så ille at jeg enda sliter med følgene av det, han som mobbet meg mest måtte faktisk skifte skole, men det hjalp lite, så vi valgte selv å flykte derfra alle sammen til slutt. Var hærverk, styggord, fysisk mobbing, de mobbet mamma og søsknene mine om de så dem...

Ikke mobbet, men ble aldri ordentlig inkludert. Hadde få venner.

Ble mobba fra 2-10 klasse og litt på videregående. Gjaldt alt jeg gjorde og ikke gjorde. Ble aldri gjort noe fysisk, men en gang kom det 15-16 stk. på døren en lørdag kveld og skulle ta meg. Mandagen etter spurte de hvordan jeg turte å komme på skolen. Var kjempe redd for å være alene og for kvelder i mange år etterpå.

Ble mobbet fra 4. klasse til jeg gikk ut fra videregående som 18-åring... Var vel bare et lett offer, tenker jeg... :/

Nei, har aldri blitt mobbet.

Ja ble mobbet mye fra 4-10 klasse. Det vanlige var :feit og stygg og rar
Lærerne gjorde ingenting og rektor sa at det var ingen som ble mobbet, så jeg måtte bare leve med det.

Nei, ble ikke det.. Var svært heldig med klasse og venninnegjeng. Men jeg kunne nok lett vært et typisk mobbeoffer. Jeg var blek, hadde briller, var opptatt av å gjøre det bra i timene, også var jeg veldig redd for å gjøre noe feil..

Men stort sett har jeg sett veldig lite mobbing på de skolene jeg har gått på.

Back
Topp