Ble april-baby på meg

Gratulerer så mye! Godt å høre at hun er så sterk 10 uker før tiden. Gode ønsker for dere i tiden fremover:-)
 
Gratulerer så mye! :-)
 
Gratulerer så mye med prinsessa<3 Så godt å lese at hun er såpass stort og sterk :-D Lykke til i ukene fremover, håper alt går knirkefritt <3
 
Gratulerer så masse!!! xsmile9 Nesten litt skummelt å få en påminnelse om at ting plutselig kan gå veldig fort... Er i uke 29 selv. Men det var utrolig godt å høre at det har gått så bra!! xsmile9

Gratulerer med jenta! Og gratulerer som mamma:Heartbigred
 
Gratulerer så mye :Heartred
Eg har i det siste gått å lurt på når første julibaby skulle komme, men hadde aldri trodd at hun skulle komme så tidlig! Veldig kjekt å høre at alt går bra etter forholdene :) Kos dere masse og lykke til framover :)
 
Gratulerer så mykje !! Håper alt står bra til og du får kost mye med jenta
 
Gratulerer med lillejenta! Så godt å høre at alt gikk bra <3 Tanta mi fødte også nettopp i uke 34, og det gikk også bare fint. :)
 
Gratulerer med jenta! Det er ikke alltid noen forklaring på hvorfor de kommer for tidlig, men godt at hun var såpass stor når hun først ville ut :) Regner med at dere må bli litt på sykehuset.

Jeg fikk jenta mi i uke 34, det kunne ha blitt uke 32. Men heldigvis klarte de å stoppe riene.
 
Wow!!! Stort grattis!! Så fint att ni fick bra hjälp och att allt gick bra!! Tur du slapp föda på ett flygplan ;p
 
Back
Topp